نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۳ فینالیست، دو نماینده در رده‌بندی و یک نفر شانس‌مجدد جام مربیان و کشتی‌گیران برتر اوکراین
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های بین المللی جام مربیان و کشتی‌گیران برتر اوکراین از ظهر امروز در شهر کی‌یف برگزار شد.

خبرورزشیمرحله مقدماتی ۵ وزن دوم مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین با در خشش نمایندگان کشورمان به پایان رسید. دیدارهای روز نخست ۵ وزن اول، با معرفی ۳ فرنگی‌کار ایرانی در فینال، دو فرنگی‌کار در رده‌بندی و یک آزادکار در شانس مجدد خاتمه یافت. به این ترتیب ۵ فرنگی‌کار کشورمان در ۵ وزن دوم شانس کسب مدال دارند و در فینال کاملاً ایرانی ۷۷ کیلو فرداشب محمدعلی گرایی با امین کاویانی‌نژاد به مصاف هم می روند. علیرضا نجاتی برای طلای ۶۰ کیلو با قرقیزستان مبارزه می‌کند. رامین طاهری و امین میرزازاده نیز برای کسب مدال برنز اوزان ۸۷ و ۱۳۰ کیلو به ترتیب با اوکراین و برنده اوکراین و ارمنستان کشتی می گیرند. نتایج کشتی گیران کشورمان به این شرح است: 

کشتی فرنگی

* ۶۰ کیلو: علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز جهان پس از استراحت در دور اول، به ترتیب مقابل دمیترو تسیمبالیوک دارنده مدال برنز اروپا (اوکراین) گئورگ غریبیان قهرمان اروپا (ارمنستان) الهام بهرام اف قهرمان آسیا (ازبکستان) با نتایج ۹ – صفر، ۵ – یک و ۹ – ۶ به پیروزی رسید و راهی فینال شد تا فردا شب برای کسب مدال طلا با ژولامان شارشنبکوف دارنده مدال نقره جهان (قرقیزستان) مبارزه کند.  

* ۶۷ کیلو: دانیال سهرابی کشتی گیر جوان کشورمان در دور اول ۱۱ - صفر (ضربه فنی) مقابل اسلاویک گالتسیان دارنده مدال برنز جهان (ارمنستان) شکست خورد و با شکست این کشتی‌گیر، سهرابی از دور رقابت ها حذف شد.

* ۷۷ کیلو: محمدعلی گرایی برای رسیدن به فینال، به ترتیب مارسل استرکوبورگ (هلند) کوری گوگولی (گرجستان) ایسرالمبرت کاریون (اسپانیا) ولادمیر یاکوولیف (اوکراین) را به ترتیب با نتایج ۱۱ – صفر، ۹ – صفر (ضربه فنی) ۸ – صفر و ۹ – صفر شکست داد و بدون این که حتی یک امتیاز به حریفان بدهد، همه را با امتیاز عالی مغلوب کرده و مقتدرانه راهی فینال شد. در همین وزن دیگر نماینده کشورمان امین کاویانی‌نژاد هم دیمیترو پیشکوف(اوکراین) استویان کوباتوف(بلغارستان) اریک نیکوقوسیان (فرانسه) کایراتبک توگولبایف (قرقیزستان) را به ترتیب با نتایج ۶ – صفر، ۲ – یک، ۹ – صفر و یک – یک مغلوب کرد و به دیدار پایانی رسید تا فردا شب با محمدعلی گرایی یک فینال کاملاً ایرانی را برگزار کنند.   

* ۸۷ کیلو: رامین طاهری دور اول استراحت کرد. سپس ۵ - یک از سد روسلان ماحومدوف (اوکراین) گذشت. ایهان یاراشوویچ (بلاروس) را ۳ – ۲ مغلوب کرد. در نیمه نهایی مقابل لاشا گوبادزه قهرمان جهان (گرجستان) ۱۳ – یک (ضربه فنی) شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. برنده کشتی میان آساکولوف (ازبکستان) و آندریوویچ (اوکراین) حریف طاهری در رده بندی خواهد بود.

* ۱۳۰ کیلو: امین میرزازاده پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه ۸ – صفر میخایلو ویشنیوتسکی (اوکراین) را مغلوب کرد، در یک چهارم نهایی ۴ – صفر از سد رومان کیم دارنده مدال برنز آسیا (قرقیزستان) گذشت. در نیمه نهایی با نتیجه میلیمتری یک بر یک مغلوب زویادی پاتاریدزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان (گرجستان) شد و به رده بندی رفت تا فرداشب با برنده کوالنکو (اوکراین) و اوواساپیان (ارمنستان) برای کسب مدال برنز کشتی بگیرد.

کشتی آزاد

* ۷۰ کیلو: عرفان الهی دور اول استراحت کرد. سپس ۱۸ – ۷ مغلوب ایوان کوسیاک (اوکراین) شد و باشکست ایت کشتی گیر میزبان الهی هم حذف شد.  

* ۹۲ کیلو: محمد علی‌تبار دور اول ۱۰ – ۴  مغلوب ایراکلی متسیتوری دارنده مدال برنز جهان (گرجستان) شد و با حضور این کشتی‌گیر در فینال، علی‌تبار به گروه بازنده ها رفت و فردا ابتدا با عمرحاجی محمداف از (بلاروس) کشتی می گیرد و درصورت پیروزی برای کسب مدال برنز به مصاف آرکادزی پاهاسیان از (بلاروس) می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی