رئیس جدید فدراسیون فوتبال را بهتر بشناسید/ صبر عزیزی خادم جواب داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب الدین عزیزی خادم با پشت سر گذاشتن کیومرث هاشمی در دور دوم، به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

خبرورزشی - عزیزی خادم در اول بهمن ۱۳۵۶ در پلدختر لرستان به دنیا آمد و علاوه بر اینکه رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر است سابقه عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را از اسفند ۹۰ تا اردیبهشت ۹۵ را در کارنامه دارد. در سال ۱۳۹۵ هم او یکی از شانس‌های اصلی رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال به جای مهدی تاج بود که به خاطر بندهای اساسنامه قبلی فدراسیون فوتبال در قسمت سوابق مدیریتی در لحظه آخر صلاحیت او برای شرکت در انتخابات احراز نشد. 

عزیزی خادم همان سال سبد رای خود را به مهدی تاج داد. قرار بود پس از رئیس شدن تاج، عزیزی خادم دبیرکل فدراسیون فوتبال شود که چون این اتفاق نیفتاد عزیزی خادم و تاج وارد یک تقابل شدند که اوج این تقابل در انتخابات هیئت رئیسه در سال ۹۵ بود که عزیزی خادم و اسلامیان در یک انتخابات جنجالی به مصاف هم رفتند و چون آرای انتخابات روی وایت برد شمارش نشد، عزیزی خادم صحت انتخابات را زیر سوال برد اما در نهایت این محمود اسلامیان بود که به هیئت رئیسه راه یافت.

در هر حال و با این وجود عزیزی خادم چهار سال و ۱۰ ماه صبر کرد؛ صبری که سرانجام جواب داد و او بالاخره رئیس فدراسیون فوتبال شد.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Perspolis IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    امیدوارم ب ده سال عقب بر نگردیم و کمک کنه باشگاه ها روند درامد زایی داشته باشن
  • مسعود IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    خدارو شکر علی کریمی آخر شد وگرنه ورزش ایران رو نابود میکرد. اصلا سواد مدیریتی نداره
  • ایرانی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    نگران نباشید هشت میلیون یورو دادیم تا تاج رئیس فدراسیون بودن رو بچشه و همون اندازه هم برای خادم خواهیم داد. کسی تا حالا سوال نکرده تاج چطوری رئیس شد و حتما هم اعضای مجمع هر چیزی گرفتند تا خودشان را بفروشند به کسی مربوط نیست. ولی لطفا خبر ورزشی یک خبر در مورد اسم و مشخصات اعضای مجمع بذار تا سوتی های عزیزی خادم را مردم به نام اینها بنویسند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی