نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جزئیات تماس اسطوره‌های پرسپولیس با علی کریمی پس از اعلام نتیجه انتخابات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از رای نیاوردن علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال شاهد حمایت پرسپولیسی‌ها از او بودیم.

خبرورزشی - بازیکنان پرسپولیس در اینستاگرام از کریمی حمایت کردند و چند اسطوره این تیم مثل مهدی مهدوی‌کیا و کریم باقری و احمدرضا عابدزاده هم در تماس‌هایی با شماره ۸ محبوب پرسپولیس از او دلجویی کردند که علی کریمی هم با روی خوش به آنها پاسخ داد و البته تاکید کرد خودش هم می‌دانست در این انتخابات هیچ شانسی ندارد.

چند بازیکن دیگر پرسپولیس هم با کریمی تماس گرفته و گفتند فدای سرت که انتخاب نشدی تو محبوب همه مردم ایران هستی و بعد از این انتخابات مسائل بسیاری برای مردم روشن شد.

کریمی همچنین در استوری خود کنایه‌ای به علی‌نژاد معاون وزیر ورزش زد و نوشت دوره شما هم به زودی تمام می‌شود.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    یه جوری نوشتین فدا سرت دادادش انگار علی کریمی مطمئن بوده رای میاره حالا خورده تو پرش. علی کریمی خودش بهتر از همه میدونه جه خبره ولی شهامت نشون داد کاندیدا شد تا علنا ثابت بشه همون که نیما نکیسا گفت.
    • آنالیزور DE ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      مجهول الهویه بهتر نیست بجای درگیری با دشمن فرضی سوژه بهتری رو برای پاچه خواری پیدا کنی ، لنگی
  • پیمان GB ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    در محیط فاسد و آلوده، آدم سالم بیمار میشه. اسطوره بمان.
  • سلمان کوهدشتی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    تو نظرسنجی شماهم اول بود ولی اینجا ایرانه به لیاقت رای نمیدن،روحانی هم رئیس جمهوره ولی بجز حرف وشعار کاری نکرد،پس تارانت و باند هست کسی که حقشه بیرون گوده،جادوگر رئیس فدراسیون قلب همه هوادارای پرسپولیسه
  • رضا BE ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    ایشون هیچ برنامه ای ارائه نداده بود و جوری بچگانه صحبت کرده بود که همین باعث شده بود کسی جدی نگبردش حتی تا شب انتخابات هبچ برنامه ای ارائه نداده بود و شب انتخابات مهدوی کیا یه متن چند خطی نوشت مثلا به عنوان برنامه که اون هم غلط املائی داشت و کلمه تورنمنت رو نوشته بود تورنومنت ‌.به نظر می رسید تا بحال نوشته شدن این کلمه رو ندیده بوده .کسی که آمده رئیس فدراسیون بشه باید حداقل دیپلم رو داشته باشه متاسفانه آقای کریمی مدرک سیکل رو هم نداره و آقای مهدوی کیا هم که می گفتند دیپلم ردی هست به نظر میاد شاید ایشون هم در حد سیکل باشند.به هر حال شاید شما هم جای اعضا مجمع بودید به آقای کریمی رای ننمی دادید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی