کرمانی‌مقدم: یحیی خارجی بود الان حلوا حلوایش می‌کردیم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس به یک خودباوری بالا رسیده‌اند و شکل فوتبال این تیم هم سرآمد لیگ برتر است. شما دیدید به تیم خوب گل‌گهر توانستند ۵ گل بزنند. این نشان‌دهنده قدرت پرسپولیس است. 

خبرورزشی - دو تیم پرسپولیس و سایپا در حالی به مصاف هم می‌روند که دیدار رفت دو تیم به تساوی انجامید. حالا پرسپولیس به‌عنوان صدرنشین لیگ برتر و مدافع عنوان قهرمانی می‌خواهد ضمن پیروزی برابر این حریف جوان ولی سرسخت جایگاه خود در جدول را نیز محکم کند. در همین ارتباط خواندن صحبت‌های مرتضی کرمانی‌مقدم ستاره دهه ۶۰ پرسپولیس خالی از لطف نیست‌.

پرسپولیس و سایپا؛ نتیجه این دیدار را چند چند پیش‌بینی می‌کنی؟
تا جایی که می‌دانم تیم سایپا جوان و دونده است. یقه خیلی از تیم‌ها را گرفته و نباید پرسپولیس این حریف را به هیچ‌عنوان دست‌کم بگیرد. 

دیدار رفت دو تیم هم به تساوی بدون گل انجامید!
بله، گفتم که سایپا تیم دونده‌ای است. به راحتی گل نمی‌خورد و می‌تواند با شکل فوتبال خودش از هر تیمی امتیاز بگیرد. البته مطمئن هستم یحیی گل‌محمدی و کادر فنی خوب پرسپولیس این موضوع را به بازیکنان گوشزد خواهند کرد. 

شما همیشه از یحیی گل‌محمدی حمایت کرده‌اید و هنوز هم به این کار ادامه می‌دهید؟
وظیفه من پیشکسوت همین است. تیم یحیی گل‌محمدی راه خودش را پیدا کرده و ضمن قهرمانی فصل قبل به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز رسیده است. الان هم که می‌بینید صدرنشین لیگ برتر است. چرا در این شرایط باید با انتقاد بی‌جا تیم را تخریب کرد؟!

منظورمان کلی بود که همیشه... 
ما پیشکسوتان تیم پرسپولیس را دوست داریم. شما دیده‌اید در این چند سال همیشه حمایت کرده و باز هم به این کار خودمان ادامه خواهیم داد. به هر حال یحیی گل‌محمدی و کادر او خیلی زحمت می‌کشند. اگر یحیی گل‌محمدی خارجی بود چه کارش می‌کردیم؟

شما بگویید؟
حلوا حلوایش می‌کردیم! همه از عملکرد او تعریف می‌کردند ولی چون ایرانی است خیلی به موفقیت‌هایش نمی‌پردازند. 

البته رسانه‌ها و هواداران که به اندازه کافی از یحیی گل‌محمدی و تیمش در زمان موفقیت تمجید کرده‌اند!
من می‌گویم فوتبال ما خارجی‌پسند است. ایرادی هم ندارد که مربیان خوب خارجی به ایران بیایند و دانش خود را در اختیار فوتبال ما بگذارند اما مربی ایرانی سطح بالا هم داریم. همین پرسپولیس با مربی ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و منظور من پرداختن به این موضوع است. 

به نظر شما این پرسپولیس می‌تواند از عنوان قهرمانی خودش دفاع کند؟
چراکه نه؟! بازیکنان پرسپولیس به یک خودباوری بالا رسیده‌اند و شکل فوتبال این تیم هم سرآمد لیگ برتر است. شما دیدید به تیم خوب گل‌گهر توانستند ۵ گل بزنند. این نشان‌دهنده قدرت پرسپولیس است. 

رقیبان اصلی پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی کدام تیم‌ها هستند؟
من می‌توانم از سپاهان، استقلال و فولاد اسم ببرم اما با احترام به این تیم‌ها پیش‌بینی می‌کنم باز هم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود. 

آخر هم نگفتید دیدار پرسپولیس و سایپا با چه نتیجه‌ای تمام می‌شود؟
من فکر می‌کنم با اختلاف یکی، دو گل پرسپولیس برنده خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه السعودی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    همین حالا هم باتمام وجودمون ازیحیی عزیز حمایت میکنیم وحلوا حلواش هم میکنیم خداوکیلی بدون غرض تیم یحیی تونیمه مربیان دماراز تیمهای مقابل درآورد ای ول به کل مجموعه پرسپولیس کبیر. ازجمله هیت مدیره محترم وکادر مربیان وبازیکنهای اصیل ودوست داشتنی ارتش سرخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی