نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
شک نکنید سرمربی استقلال می‌شوم!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی پاشازاده در پاسخ به این پرسش که این شانس را دارد روزی سرمربی استقلال شود گفت: عجله‌ای ندارم و کارم را به عنوان یک مربی ادامه می‌دهم و حتم دارم روزی نوبت به من می‌رسد.

خبرورزشی - حتی سرمربیگری در تیم ماشین سازی تبریز با کارنامه نه چندان جالب مهدی پاشازاده در چند سال گذشته چیزی شبیه به معجزه است؛ با این حال این مربی هنوز به رویای سرمربی شدن در استقلال فکر می‌کند! های‌لایت مصاحبه تازه پاشازاده را بخوانید:

*شاید خیلی‌ها اعتقاد داشته باشند ریسک بزرگی را انجام داده‌ام اما وقتی به کارت ایمان داشته باشی می‌توانی به موفقیت برسید. من خودم را قبول دارم، می دانم برای رسیدن به جایگاه امروز تلاش زیادی انجام داده‌ام و سختی‌های زیادی کشیده‌ام. بنابراین نه تنها نا امید نیستم بلکه مطمئن هستم جواب این تلاش‌ها را خواهم گرفت.

*سقوط در اندیشه‌های من جای ندارد، شاید که نه، به طور حتم یک نیم فصل فرصت خواهم داشت تا تیم را به جایگاه خوبی برسانیم. من برای کادر فنی ماشین‌سازی که زحمات زیادی کشیده‌اند احترام قائل هستم و به آنها خسته نباشید می‌گویم اما برنامه‌هایی دارم که مثمر ثمر خواهد بود.

*برای رسیدن به نیمکت استقلال نمی‌دانم چه کنم! شاید باید لابی کرد که من لابی نمی‌کنم، هیچ وقت مدیران استقلال به دنبال من نیامدند و رفتند افراد دیگری را آوردند. این ها می‌گذرد و نگران نیستم آن‌هم به یک دلیل؛ عجله‌ای ندارم و کارم را به عنوان یک مربی ادامه می‌دهم و حتم دارم روزی نوبت به من می‌رسد تا روی نیمکت استقلال بنشینم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عابی آثمونی IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    ما هم بی صبرانه منتظر سرمربی شدن شما هستیم
  • عامیرزا IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    درحالیکه تمام پیشکسوتای پرسپولیس برای حفظ شخصیت وآرامش پرسپولیس تو برد وباخت،سر جدول وته جدول بودن، به یحیی احترام میذارن و اون رو حمایت میکنن اونطرف تو گاراژ همیشه قهر وعاشتی وکمپ هوپیگری وعوامفریبی و اقلیم پادشاهان عقده وحسادت همه برای خالی کردن زیر پای دیگری درحال شانتاژ وبرنامه ریزی و سناریو سازین وهرکسی برای خودش زنبیل میذاره ولی طبق عادت وطرح نخ نمای هفتادساله شون واسه عوامفریبی وزدن نعل وارونه دست جمی به وزیر پرسپولیسی که بزرگترین حامیشونه هم فوش میدن تا هوادارها سرگرم اصل قضیه نباشن.ببینید که شخصیت وهژمونی و اصالت نه خریدنیه نه تزریق کردنی.
  • فری عشقی IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    آره دیگه استقلال الان اینقد بی در پیکر شده وقتی مجیدی فکری نامجو مظلوم مرفاو ی میشن مربی چرا تونتونی. فقط تخصص شما انداختن تیم به لیگ پایین بود دیگه؟ ما پشتیبان شمایم
  • مجید IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    به نظرم بسه دیگه این سال ها استقلال همش شده یه تیم که سرمربیان جوون بیان خودشون رو محک بزنند من با تمام احترامی که واسه پاشازاده قائلم اما اعتقاد دارم تا مربی در حد استقلال نباشه نباید بیاد روی نیمکت این تیم بشینه ما الان داریم نمونشو میبینیم محمود فکری که. بدون هیچ جامی یا سابقه ای صرفا با مربری گیری کردن توی چندتا بازی لیگ 1 شده سرمربی استقلال و اینم حال روز تیم ما هستش یا فرهاد مجیدی که پارسال سر هیچ پوچ قهر کرد رفت و به راحتی باعث شد استقلال یه جام رو از دست بده ین افراد هم ادعا داشتند و دارن که استقلالی اند بر منکرش لعنت اما تا وقتی که کار کشته نسدند و در حد تیم استقلال نشدند واقعا نباید بیان توی استفقلال چون توی این چند سال ما از چیزی که بیشترین ضربه رو خوردیم همین عدم ثبات توی کادر فنی بوده شاید اگر شفر میموند یا استراما رو فراری نمیدادند الان اوضاع اینجوری نمیشد
  • با افتخار استقلالی ام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    بعنوان استقلالی میگم که آقای پاشازاده با تمام احترام لطفا سودای مربی شدن در استقلال از سر بیرون کنید..تیم بزرگی نثل استقلال مربی متفکر و سیستمی با تاکتیک و برنامه میخاد بدون حاشیه باشه..لطفا بفکر این های دیگه باشید..
  • عباد IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    بزرگترین اشکالت همینه که خودت رو خیلی قبول داری و نمیدانی که چیری بارت نیست .ببین داداش اگر قرار بود چیزی بشی تا حالا شده بودی.
  • کیسه بدبخت IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    حتما میرسی برادر عزیز ، حاج محمود با اون سابقه درخشان و مربیگری بی نظیرشون به این مقام رسیدند شما که بوندسلیگایی هستی و در سابقه مربیگری و افتخارات و تجربه چیزی از ایشون و استاد مجیدی کم نداری
    • لنگی دون مایه IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      لنگی های حقیر حکومتی حتی به بند کفش *مهدی پاشا* هم حسادت می کنند بخاطر همین در سنین جوانی تلف میشوند همین حرص و جوش خوردن ها و کینه ها و عداوت ها کمر لنگی های حکومتی را شکسته است زود پیر میشوند و مرگ آنها زود فرا میرسد ... کمی آسوده باشید پلیدی و پلشتی و نکبت بودن را کنار بگذارید و دوستی و مودت را تبلیغ کنید
  • لنگ غرمض IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    آقای پاشازاده از اول هم خار چشم لنگی های حکومتی مافیایی بود اینو دیگه همه میدونن
    • کیسه عابی IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      10 ساله جام نداری خخخخخ
  • لنگ واژگون IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    عامل صعود ایران به جام جهانی فرانسه بی شک مهدی پاشازاده بود اگر ایشان ۳ توپ از خط دروازه جمع نمی کرد ایران صعود نمیکرد بخاطر همین چند بار به تیم منتخب جهان دعوت شد بهمین علت لنگی های حکومتی به آن رشک می ورزند و خاله زنک وار علیه ایشان توطئه می کنند بدون شک ماشین سازی در تبریز لنگ حکومتی واژگون را به زباله دان تاریخ هدایت میکند
    • امید IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      سوزش و عصبانیت شماها لذت و خوشحالی مارو صد برابر بیشتر میکنه. .لطفا همبنجوری بسوزین
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    عامل گل نخوردن و صعود به جام جهانی فقطططططط عقاب آسیاس. احمد رضا عابدزاده بهتربن دروازه بان تاریخ اسیا
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    چرا همش دوستان نشستن تیمهای دیگه براشون کار کنن. دارید دعا میکنید پاشازاده جلوی پرسپولیس را بگیره. خخخ
  • بهبودی IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    سقوط در اندیشه ی تو جایی ندارد ولی اگر خودت سقوط کنی اندیشه ت هم با خودت سقوط می کنه یادت باشه جایی که پا گذاشتی و خواهی گذاشت بشدت نه تنها لغزنده بلکه فرو ریزنده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی