نامه احساسی یک پیشکسوت برای علی کریمی/ ممنونم دست مافیا را رو کردی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نادر فریاد شیران پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که علی کریمی با ورود خود به عرصه انتخابات فوتبال و با علم بر اینکه شانس چندانی نیز برای موفقیت ندارد، اما دست مافیای فوتبال را رو کرد .

خبرورزشی - به دنبال برگزاری مجمع امروز فدراسیون فوتبال و انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم بعنوان رییس جدید فدراسیون، نادر فریادشیران مربی سابق تیم ملی و پیشکسوت خوشنام و دلسوز فوتبال خطاب به علی کریمی چنین نوشت :

*علی کریمی عزیز! شما رسالت خود را به خوبی انجام دادی . من به عنوان یک فوتبالی و بعنوان کسی که بیش از ۵۰ سال در فوتبال هستم و عضوی از جامعه بزرگ فوتبال از شما تشکر می کنم که قدم پیش گذاشته و در انتخابات شرکت کردید. همه ما هم می دانستیم که شما شانسی برای موفقیت در انتخابات فدراسیون ندارید ولی با ورودتان به انتخابات فوتبال دست مافیای فوتبال ما را بیش از پیش برای جامعه و مردم عیان کردید. من یقین دارم که در عرصه انتخابات امروز باند اصفهانی ها تاثیر گذار بوده اند .وقتی آقای تاج به خودش این اجازه را می دهد که بابت هیات فوتبال کیش به رییس منطقه آزاد کیش زنگ بزند و آقای عرب را عوض کرده و جای او آقای پازوکی را بگذارد ، شما متوجه می شوید که این مافیا چه قدرتی دارد .

*علی کریمی عزیز! تردید نکن با حضورت دست این دوستانی که روی فوتبال کشور ما ۱۲ سال است چنبره زده و به هیچ قیمتی حاضر نیستند از آن دل بکنند و بروند پی کارشان را به خوبی رو کردید .تعجب می کنم از مقام های بازرسی و قضایی که چرا به تخلفات متعدد فدراسیون فوتبال ورود نکردند؛ در قراردادهای ویلموتس و کی روش و شرکت هایی که قرار بود بلیت های الکترونیکی بفروشند، همینطور ساخت و سازها و خیلی موضوعات دیگر که اگر ورود می کردند و این قضایا را روشن می کردند، الان این اتفاق ها رقم نمی خورد.

*من بارها و بارها اعلام کردم که قوه قضاییه باید به پرونده فوتبال ورود می کرد . شما فوتبال استان تهران را نگاه کنید . وقتی فردی به نام طالقانی می آید و از آقای شیرازی که ۱۲ سال در فوتبال تهران هیچ کاری نکرده و باعث نابودی فوتبال تهران شده ، حمایت می کند دیگر چه انتظاری می توان از وضعیت موجود داشت ؟! درانتخابات فدراسیون فوتبال نیز همچنین اتفاقی می افتد . واقعا باید تبریک گفت به باند مافیای فوتبال. شما تردید نکنید با انتخاب عزیزی خادم نه تنها فوتبال ما پیشرفت نمی کند بلکه پسرفت هم خواهد کرد، علیرغم اینکه معتقدم باندهای حمایتی ایشان در رسانه ها و جاهای دیگر کمک اش خواهند کرد که باصطلاح ظاهر را درست کنند اما باطن فوتبال ما آلوده است .

*علی جان! به عنوان یک فوتبالی درود می فرستم که دست اینها را رو کردی . اینها بزودی متوجه خواهند شد که چه اشتباه بزرگ راهبردی کرده اند. فوتبال ما نیاز به یک دگرگونی داشت، این دگرگونی را متاسفانه باندهای مافیای فوتبال عقب انداختند . امیدوارم فوتبال ما راه گمشده خود را با نظارت نهادهای نظارتی پیدا کند .

*این ۹ نفری که امروز به علی کریمی رای دادند در واقع این افراد نماینده واقعی مجمع ۸۵ میلیونی مردم ایران بودند. به آنها هم درود می فرستم که می خواستند تحولی در فوتبال ایران ایجاد شود ولی متاسفانه مافیای فوتبال اجازه نداد.  امیدواریم دستگاههای نظارتی همانطور که می خواهند به انتخابات هیات فوتبال تهران ورود کرده و تخلفات را ببینند، گوشه چشمی هم به انتخابات فدراسیون فوتبال داشته باشند تا بیش از این با منافع فوتبال این مرز و بوم بازی نشود .

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افشين فرشچي IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    وقتي كريمي و گروهش روي هم ديپلم ندارند و نمي توانند يك نامه اداري بنويسند و دو صفحه برنامه بدهند، چرا بايد به تيم رنگي ايشان راي داد؟
    • ایران IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      دوست گلم، هر وقت خواستی یه سخنی بگی اول ببین از رو کینه و.. میگی که اگه اینجوریه یه ایستی به خودت بده، از سرت میفته (چون یه عادته) من امتحان کردم جواب میده! یکی از همکاری کریمی، مهدوی کیاست بابا! نامه بلد نیست بنویسه به نظرت؟! نامه رو که علی نباید بنویسه بعدش، هزارتا بخش و کارمند هستش...
    • پرسپولیس کبیر IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      تعصب برابر تعصبات رو بذار کنار.فوتبال جای افراد فوتبالی جای امثال علی دایی و علی کریمی و مهدی مهدوی کیا و هاشمیان و نکونام که توی جهان اعتبار دارند چرا قضیه رو رنگی میکنی من شخصا اگه استقلالی مثل نکونام و ... یا سپاهانی مثل نویدکیا و...میشدن باز حمایت میکردم فوتبال جای افراد سیاسی نیز که همیشه تصمیمات سیاسی پیشی گرفته از تصمیمات فوتبالی.امیدوارم فوتبال ایران تعلیق بشه تا با یک سقوط جدی ادامه راه تجربه بشه براشون که فوتبال جای سیاسیون نیست
    • کامبیز IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      نامه نویسی فقط تیم کفاشیان و تاج و ساکت بویژه نامه قرارداد ویلموتس و نامه قرارداد بلیط الکترونیکی و یا نامه های فیفا که در همین سایت های خبری معلوم شد چقدر از زبان بین المللی خبر دارند.
    • حقیقت تلخه IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      جناب افشین خان اولا که جنابعالی ایران زندگی نمیکنی؟! علی کریمی اینقدر پول داره که این مدرکهای تحصیلی مسخره رو راحت بخره، دیگه لازم نیس جای خاصی در تهرون بری! برو سر کافی نت محلت تا ببینی چند تا پایان نامه آماده بذاره جلوت، تو فقط موضوع بده! ثانیا تیم محبوبت امروز هم نتیجه نگرفت و حق نداری کسی رو مقصر بدونی چون فردی که غیر فوتبالی رو گزینه بهتری میدونه پس نباید گله و شکایتی داشته باشه! نهایتا دنیای امروز نه دنیای مدرک تحصیلی که دنیای هوش اجتماعی هس بر همگان مسلمه که هوش اجتماعی علی کریمی خیلی خیلی بیشتر از افرادی هست که با رانت از سی سالگی بالاترین مراتب مدیریتی رو بدون هیچ عقبه ای داشتن! حتما مدیر بدنیا اومدن!!!!
  • عامیرزا IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    یه روزی تو تاریخ تمام چپاولی که اصفهانیا سر سیاست واقتصاد و ورزش وصنعت کشور آوردن عیان خواهد شد.تمام مملکت رو برای شهر خودشون نابود کردن.و تو تمام دولتها نفوذ ولابی داشتن.زیاد دور نیست برادران نصف جهونی، همیشه این شرایط براس شوماها پایدار نمیمونه.خشم ملت وستمدیده ها ومستضعفین یه روزی طومارتون رو خواهد پیچید.الخ
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    چرا عقده ای نظر میدید .همین الان مگه از بایرن برا علی کریمی پیشنهاد همکاری نشده . مهدوی کیا که بیشتر از ایتگه ایران باشه المانه. آلمانیا بیشتر فوتبال میفهمن یا ما. خطیر اگه فوتبال حالیش بود ابروی فوتبال ایران را با هبرچینی اونم دروغ نمیبرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی