نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش مهدوی‌کیا به انتخابات فدراسیون فوتبال با یک عکس تاریخی/ قسم به این رفاقت ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدوی کیا پس از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال پست اینستاگرامی منتشر کرد.

خبرورزشی - مهدی مهدوی کیا که در انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رییس علی کریمی انتخاب شده بود، پس از رای نیاوردن کریمی در پستی اینستاگرامی نوشت: 

درود خدمت همه عزیزان،

می‌خواهم از این راه صحبتی با هواداران واقعی فوتبال در ایران عزیز داشته باشم.

همه فوتبالیها می‌دانند که بنده هیچ تمایلی به کار در این فضای فوتبال نداشتم و در طول این سالها پیشنهادات بسیاری از جمله در بخش مربیگری و مدیریتی را نپذیرفته بودم.

شاید تنها کسی که می‌توانست مرا به این عرصه بکشاند، علی کریمی بود چون به صداقت و سلامتش اعتقاد دارم و قسم به رفاقتی که از زمان این عکس و بیش از دو دهه از آن می‌گذرد، برای کمک به رفیق قدیمی و عزیزم، اینبار در این راه دستش را فشردم و تنها به دو دلیل که برایم بسیار اهمیت داشت:

١) در آینده بهانه ای نباشد که فوتبالیها نیامدند؛ با علم به اینکه میدانستیم چه اتفاقی می‌افتد و از اعتبار خود گذشتیم

٢) کمک به استعدادهایی که میبینم این فساد و دلالی چه بلایی به سرشان آورده.

در اینجا بازهم از شجاعت علی تشکر می‌کنم و اعتقاد دارم که می‌شود کارهای اساسی و درستی برای فوتبال این مملکت انجام داد.

ما به راه خود ادامه می‌دهیم زیرا چشم بسیاری از استعدادهای محروم به ماست.

تشکر ویژه از وحید هاشمیان عزیز به خاطر حمایتهاش و خوشحالم که این آدم حسابی رو حداقل در تیم ملی داریم

علی جان از همه چیز مهمتر رفاقت ماست که از گذشته نیز محکمتر شده.

با آرزوی روزهای خوب برای ایران و فوتبال ایران. رفقای واقعی رو در شرایط سخت و تاریخی بشناسید و هر کسی رو رفیق صدا نزنید

پست مهدوی‌کیا بعد از انتخابات

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامبیز IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    اولا اینکه کار خوبی کردید و آمدید و دیگر کسی نمی تواند بگوید فوتبالی ها نیامدند. دوما اینکه هر کس آزاد است تا به هر که می خواهد رای بدهد و وقتی دو رویی بعضی فوتبالی ها به خوبی نمایان شد، رفت و منشن را پاک کرد سوما اینکه همانطور که قبلا مدیران خوب و برنامه داری مانند کفاشیان و تاج و ساکت قبلا بودند باز هم مدیران خوب و برنامه دار و متخصص عهده دار مدیریت خواهند بود. در آخر هم انصافاً نحوه رای گیری آراء و این شفافیت (هر چند نصفه و نیمه) کار خوبی از فدراسیون بود.
  • mohammad IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    لیاقت شما دوستان برای همه ثابت شده است، ولی وقتی در جمعی که گرگان در پوست گوسفند نشسته و رای می دهند می شود فدراسیون پنج ستاره ایران و مملکت جمهوری اسلامی ایرااااااااااااااااااااان.
  • محمود IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    اگر میشد چی میشد.یه تیم حرفه ای و کاربلد که تمام تلاششونو میکردن تا وظیفه شونو به درستی انجام بدن.ولی خوب فعلا دور دور کساییه که به قول خودشون اهل لابی کردن و باج دادنو و رای خریدن هستن.وقتی کاپیتان تیم ملیمون میشه یه آدم دورو و ریاکار ،نباید انتظار داشته باشیم امثال علی کریمی و مهدوی کیا بتونن پست بگیرن
  • حقیقت تلخه IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    وسط این بحثها یه نکته ظریفی وجود داره اون بنده خدایی که هنوز به چهل و پنج سال نرسیده اینهمه سابقه مدیریتی داره حتما مدیر بدنیا اومده!! بخدا این آدما رو دست استیو جابز هستن حتی جابز هم تو این سن اینهمه تجربه مدیریتی نداشت! ثانیا اون جایز، در شرکتی مدیر بود که خودش تاسیس میکرد نه دولتی! خخخخخخ اینایی که با رانت مدیر میشن مردم رو چی فرض میکنن؟! چند سال دیگه هم بادی به غبغب میندازن که بععععله ما از قنداق مدیر بودیم و علم مدیریت بلدیم ، اما به نظر بنده که مهندسی سیستم موندم وقتی به خروجی سیستم نگاه میکنم براحتی ورودی رو متوجه میشم! البته افرادی هم که نخوندن خوب میفهمن چه خبره . یا علی
  • پارسه GB ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    امیدوارم کریمی راه مهدوی کیا رو پیش بگیره و پیشنهاد بایرن رو سفت بچسبه. فوتبال ما لیاقتش همین مدیرهای تحصیل کرده بیسواده.
  • تتلیتی US ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    کاپیتان تیم ملی = دورو و ریاکار
  • شجاعی DE ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    چرا فقط شما خودتون رو فوتبالی می دونید ؟ آیا مهاجرانی ها و جباری ها و حلوایی ها و فرزامی ها و این همه فوتبالیست و داور و مربی فوتبالی نیستند فقط شما فوتبالی هستید؟ آیا روسای قبلی فدراسیون مثل مبشر مثل خبیری مثل عابدینی و مصطفوی و نوآموز و غیره فوتبالی نبودند؟ حتی رئیس قبلی فدراسیون آقای تاج هم فوتبالیست بوده که بیشترین ضربه رو به فوتبال کشور زده . اتفاقا تنها کسی که فوتبالی و اصلا ورزشی نبود و رئیس فدراسیون شد صفایی فراهانی بود و تاریخ ثابت کرد که بهترین رئیس فدراسیون تاریخ این کشور بود و ببشترین خدمات رو برای فوتبال ایران انجام داد.فقط شما و هم باشگاهی های شما فوتبالی هستند؟
    • انسانم آرزوست IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      متأسفم با این افکار متحجرانهو تعصب کورکورانه ات اینجا اسم پرسپولیس نیست بحث فوتبال ملی هست در این چند سال آیا دیدی کریمی و مهدوی کیا از استقلال و تیمی بد صحبت کنند یا حتی کری بخوانند؟ تا امثال شما که تعصب کور به استقلال دارید نه تیمتان موفق می شود و همون می شود که فکری را وسط راه اخراج می کنید چون عده ای مثل فرهادمجیدی و ......بازیکنان را تحریک و دسته بندی کردند دوست عزیز تا زمانیکه شما این افکار متعصبانه کورکورانه را دارید نه فوتبال ملی رشد می کند و نه فساد ریشه کن می شه جون امثال شماها که یکی مثل حاج صفی هستید که با علی کریمی عکس می گیره تا خودش را مطرح کند اما موقع عمل افکار کورکورانه اش به کس دیگری رأی می دهد
    • شجاعی IN ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      اولا که مسائل استقلال به شما ربطی نداره دوما واقعا این تحلیلی که کردی مشخص میکنه اصلا فوتبالی نیستی و همه چیز رو تعصبی نگاه میکنی به همین خاطر هیچ منطقی تو تحلیلتون وجود نداره سوما کریمی به جای اینکه منطقی تیم خودش رو ببنده بر اساس توصیه افراد تندرو مثل پیروانی تمام تیم خودش به جز سعید دقیقی رو از بازیکنان پرسپولیس انتخاب کرده بود بعد ایشون مدرک تحصیلیش دوم راهنمایی هست بربد از هر کجا می خواهید تحقیق کنید .مشخص بود رای نمیاره .وقتی کربمی رفت روی صندلی بشینه از کنار حاج صفی رد شد و حاج صفی بلند شد و با او احوالپرسی کرد عکاس ها هم عکس گرفتند حالا میگید چون دست دادن و احوالپرسی رو بیعت با کربمی می دونید؟ لطفا بربد نگاه کنید عکس های مجمع رو .خیلی ها با هم دست دادند و احوالپرسی کردند یعنی همه برای بیعت برای رای دادن بوده؟ حاجی صفی با هر ۴ کاندید دست داد پس با هر ۴ نفر بیعت کرده که رای بده؟؟؟؟!!!! به خدا قسم این تمام منطق شماست .التماس ذره ای تامل و فکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی