آشنایی با همسران ثروتمند فوتبالیست‌ها/ بهره‌برداری از شهرت همسر!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فوتبالیست‌های مشهور خیلی اوقات به همسرشان هم کمک می‌کنند تا برای خودشان کار و کاسبی راه بیندازند، البته فراموش نکنید برخی از آن‌ها با تفکرات اقتصادی‌شان حالا پول‌شان از پارو بالا می‌رود!

خبرورزشی - خودشان تفکر اقتصادی داشته‌اند و پول درآورده‌اند اما شهرت همسران و نامزدهای‌شان هم کمک بزرگی کرده تا سرعت پیشرفت و پول‌سازی‌شان چند برابر شود. البته فراموش نکنید برخی از آنها قبل از ارتباط با یک فوتبالیست خودشان به اندازه کافی معروف بوده‌اند. از همسران فوتبالیست‌ها صحبت می‌کنیم.

نشریه «سان» لیستی از ثروتمندترین آنها منتشر کرده است. 

۱- ویکتوریا بکام

ثروت: ۳۶۰ میلیون پوند
نیمی از شهرت برند پولساز «پوش و بکس» به خاطر شهرت ویکتوریا در گروه معروف «اسپایس گرلز» بود. با این حال حالا که دوباره گروه دور هم جمع شده‌اند، همسر دیوید بکام از تور رفتن با اعضای گروه خودداری می‌کند. در عوض روی مُد کار می‌کند و خبر رسیده در دوران کرونا بر جبران ضررهای مالی متمرکز است. سال ۲۰۱۹ گزارش شد که او ۹/۱۵ میلیون پوند ضرر دیده. 

ویکتوریا بکام

۲- شکیرا

ثروت: ۲۲۰ میلیون پوند
حساب‌های بانکی این خواننده کلمبیایی و همسر جرارد پیکه پر از پول است. ارزش خالص دارایی او ۲۲۰ میلیون پوند تخمین زده شده و دارایی ۳۰ میلیون پوندی همسرش را به چالش می‌کشد! شکیرای ۴۴ ساله در ماه ژانویه با مبلغی قابل توجه کپی‌رایت آهنگ‌هایش را فروخت. او با فروش ۸۰ میلیون پوندی در سرتاسر جهان، پرفروش‌ترین هنرمند زن لاتین در تاریخ است. 

شکیرا

۳- کالین رونی

ثروت: ۱۴ میلیون پوند
همان‌طور که وین رونی در مستطیل سبز رشد می‌کرد، همسرش کالین هم با انجام حرکات زیرکانه مشغول جمع‌آوری پول بود. او برای مجلات معروف مُد از جمله «OK!» و «کلوزر» مقاله می‌نوشت. حتی مدتی نویسنده کودک شد! کالین چندی پیش به دلیل درگیری لفظی در اینستاگرام با ربکا واردی، همسر جیمی واردی «واگاتا کریستی» لقب گرفت. سرانجام هم ۲۳۰ هزار پوند خسارت بابت این درگیری لفظی دریافت کرد!

کالین رونی

۴- جورجینا رودریگس

ثروت: ۷ میلیون پوند
به لطف اینکه همسر کریستیانو رونالدو است و وارد صنعت مُد شده، صفحه اینستاگرامش هم به ۲۴ میلیون نفر رسیده و بیشترین درآمد را از این شبکه اجتماعی بین همسران فوتبالیست‌ها دارد. جورجینا رودریگس با شرکت ایتالیایی «یامامی» که لباس شنا تولید می‌کند، قرارداد بسته است. او همچنین در مجلات مختلف مُد هم همکاری می‌کند. 

جورجینا رودریگس

۵- پِری ادواردز

ثروت: ۶ میلیون پوند
پِری ادواردز ستاره ۲۷ ساله موسیقی پاپ است که سال ۲۰۱۱ در برنامه «ایکس فکتور» و همراه گروه «لیتل میکس» به شهرت رسید. کار پِری ادواردز با تغییر و تحولاتی در گروه‌شان به مشکل خورده، با این حال همچنان یکی از پولسازترین‌ها در بین همسران فوتبالیست‌ها به شمار می‌رود. او از فوریه ۲۰۱۷ با الکس اوکسلید چمبرلین ستاره تیم ملی انگلیس و بازیکن فعلی لیورپول در رابطه بوده. 

پری ادواردز

۶- کریستین لمپارد

ثروت: ۵ میلیون پوند
کریستین هم قبل از اینکه با فرانک لمپارد ازدواج کند، خودش هم شهرت داشت و هم پولدار بود. این مجری ۴۲ ساله از سال ۲۰۰۷ به مدت ۳ سال برنامه «The One Show» را اجرا می‌کرد و از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ در برنامه «Dancing On Ice» همراه فیلیپ شوفلد روی صحنه رفت. برنامه دیگری که او اجرا کرده «This Morning» بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ بوده. در حال حاضر هم مجری «Loose Women» در شبکه ITV است. 

کریستین لمپارد

۷- اوریانا ساباتینی

ثروت: ۴ میلیون پوند
«کیتی پری آرژانتین» لقب اوریانا ساباتینی نامزد پائولو دیبالا ستاره یوونتوس است. اوریانا که چندی پیش حاشیه هم کم نداشته، اعلام کرده که می‌خواهد نامزدی‌اش با پائولو به ازدواج ختم شود. این خواننده و مدل ۲۴ ساله برادرزاده تنیسور مشهور آرژانتینی گابریلا ساباتینی هم هست. مادر او هم کاترین فولوپ، بازیگر مشهور ونزوئلایی است. 

اوریانا ساباتینی

۸- واندا ایکاردی

ثروت: ۳ میلیون پوند
مجری تلویزیونی، مدل و ایجنت فوتبال. واندا نارا همسر مائورو ایکاردی در زمینه‌های مختلفی کار کرده است. او در اینستاگرام ۷٫۴ میلیونی خودش هم شهرت زیادی دارد. او در حال حاضر فروشنده لوازم آرایشی برند خودش هم شده است. وقتی مائورو در ایتالیا بازی می‌کرد، واندا هم در تلویزیون این کشور شهرت زیادی داشت. به هم خوردن ازدواج او با مکسی لوپس به خاطر مائورو ایکاردی هم سال‌های گذشته حواشی بزرگی ایجاد کرد. 

واندا ایکاردی

۹- ابی کلنسی

ثروت: ۲٫۵ میلیون پوند
همسر ۳۵ ساله پتر کراوچ یک مدل معروف در انگلیس است. ابی کلنسی در برای عکس‌های معروف مدلینگ و کار کردن با برندها و برنامه‌های معروف، شهرت دارد. کلنسی تا سال ۲۰۱۷ برای ۱۲ فصل میزبان برنامه بریتانیایی «Next Top Model» بود، برنامه‌ای که در آن کشف شد. در حال حاضر گفته می‌شود او حدود ۲٫۵ میلیون پوند ثروت دارد. 

ابی کلنسی

۱۰- هلن فلاناگان

ثروت: ۲ میلیون پوند
هلن فلاناگان از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۲ در شبکه ITV در نقش «رُزی وبستر» بازی می‌کرد و سال ۲۰۱۷ هم برای یک سال دوباره به این شبکه برگشت. او سال ۲۰۰۹ با اسکات سینکلر وینگر انگلیسی تیم پرستون نورت‌اند ازدواج کرد. بازیکنی که سابقه حضور در منچسترسیتی، سلتیک و استون‌ویلا را هم داشته و در رده‌های پایه انگلیس هم بازی کرده. استثنائاً هلن در انگلیس از همسر فوتبالیستش معروف‌تر است. 

هلن فلاناگان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم مظلوم لنگ IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    همسر ژائو فلیکس هم فک کنم باید بین اینا باشه
    • آنالیزور DE ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      شریک فقط شریک زندگی نیست که ! شریک اختلاسگری و رانت و فساد رو هم میگفتین . شاید هم امید به مدیرعاملیش دارین ، فدراسیون که نشد !!!!! ای بابا اصلا" هر جا کار لنگیا پیش نمیره معلومه فساد بیداد میکنه مثل انتخابات ریاست فدراسیون
  • محمد IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    چرا عکس شکیرا رو نداشتین ؟
    • بینام IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      شکیرا متولد کلمبیاست اما اصالتا عربه
  • امیرحسین IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    خسته نباشید ولی عکس کالین رونی و شکیرا یکیه فکر کنم اشتباهی شده
    پاسخ سایت:

    ممنون، اصلاح شد.

  • ami US ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    who gives f---k about soccer players' private life and their hoo's , you stupid moron gossip and you call yourself sport columnist ?
    • کوهمره_جروق IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      This article has nothing to do with you. Do not pry با تشکر از زحمات خبر ورزشی
  • حسین IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    درود.دیگه‌ ماهم کم نداریم.وقتی پای پول درمیان باشه زندگی‌ اصیل رو به موجودات تراریخته میسازن.اگه‌ از پای زندگی مردم‌امریکا.یاغیرمملکت‌ما باشه.اغماض کردی.داداچ حال روزما هم که‌تعصب ایرانی لایه اوزن روسوراخ وبه دلاروشغل کاذب گرایش داده .مشمعض کننده است.
  • اس اس ابی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    همسر فقط بدبخت زن بازیکنای ایرانی همسر ناصر محمد خانی همسر مهدوی کیا که میخاست بره آلمان همسرش کلاسش می‌آورد پایین طلاق میده با بچه اش ولش میکنه به امان خدا میره یه همسر خوب میگیره اینقد کلاس لاکچری بودن برای ما مهمه بیاید لننگی نباشیم
    • ف دال IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      در درجه اول؛ انسان باشیم. حالا پرسپولیسی-استقلالی‌اش چندان مهم نیست (ببین پیش از هرچیز، [مشخصاً] تو یکی از این آزمون سربلند و مقبول بیرون میای؛ بعد بیا منبر برو و خطابه کن. انسانیت حکم می‌کنه صحبتی درباره فرجام والده‌ی مکرمه‌ی برادران بیانی یا مثلاً همسر علی اکبریان و نیکبخت و و و و.. نکنیم؛ چون حقیقتاً نه فوتبال ارزش‌شو داره و نه پاسخ‌گوئی به موجودی مثل تو)
  • مصطفی IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    استاد اسدی کو پ
  • کوهمره_جروق IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    مهدی قائدی یادش رفت
  • پسر پرسپولیسی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    فکر نمیکنید پیکه بعد ازدواج با شکیرا مشهورتر شده باشه نه بالعکس؟
    • maral IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      البته ازدواج نکردن هنوز ولی قطعا همینطوره شکیرا ده دوازده سال از پیکه بزرگتره و قطعا فرصت بیشتری برای معروفیت داشته تا پیکه
  • حکیم IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    چقدر خوبه زنان هم با کارهای خارق‌العاده و تصمیم های درست بتونن پول دربیارن و این عالیه زن و مرد خرفه ای باشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی