خبر خوش گل محمدی به هواداران/ واکنش به مذاکره با امین قاسمی‌نژاد و مغانلو/ وکیل بودیمیر لجبازی می‌کند
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به فیفا نامه زده ایم و آنها هم به وکیل بودیمیر نامه زده اند که اگر تا ۳ روز دیگر نامه ندهید به این معنی است که پول را دریافت کرده اید.

خبرورزشی - یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی درباره اینکه آیا سید جلال حسینی جزو بهترین بازیکنان بالای ۳۵ سال لیگ است، اظهار داشت: اسم سید جلال حسینی را باید از بین بهترین بازیکنان بالای ۳۵ سال لیگ خط زده و وی را جزو بهترین بازیکنان لیگ قرار بدهیم زیرا عملکرد خیلی خوبی در این فصل داشته و قطعا بهترین بازیکن بالای ۳۵ سال است.

وی درباره دلیل متمرکز بودن بازیکنانی مثل سید جلال حسینی روی کارهای فنی گفت: وی ویژگی‌های یک بازیکن خیلی خوب و حرفه ای را دارد. وقتی ساعت ۱۲ تمرین داریم، ساعت ۱۰ یا ۱۰:۳۰ به محل تمرین می‌آید و کارهایش را انجام می‌دهد. خیلی خوب و با انگیزه در تمرینات حاضر می‌شود. بدنش را هم خیلی خوب نگه داشته و به خودش می‌رسد. اگر بازیکنی شرایط خوب و حرفه ای داشته باشد ۳۹ سال برای فوتبال بازی کردنش سنی نیست.

سیدجلال شم گلزنی دارد

گل محمدی درباره اینکه به نظر می‌رسد گلزنی کاپیتان پرسپولیس بخشی از تاکتیک این تیم هم شده است، عنوان کرد: وی بیشتر گل‌هایش را از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده و مقابل سایپا از همین طریق گلزنی کرد. حسینی موقعیت سازی می‌کند و می‌داند توپ کجا فرود می‌آید. در تمرین هم برای ضربات ایستگاهی وقت زیادی گذاشته می‌شود.  نفراتی که قرار است در بخش تهاجمی‌کار کرده و ضربات ایستگاهی را بزنند خوب کار می‌کنند. تمام بچه‌ها در گلزنی سهیم هستند اما سید جلال شم گلزنی هم دارد. امسال و سال‌های گذشته هم گل‌های زیاد و حساسی برای ما و مربیان دیگر پرسپولیس به ثمر رسانده است.

وکیل بودیمیر لجبازی می‌کند

سرمربی پرسپولیس درباره زمان باز شدن پنجره نقل و انقالاتی پرسپولیس توضیح داد: احتمال می‌دهم پنجره ما از سه روز دیگر باز شود. مبلغ طلب بودیمیر را پرداخت کرده ایم اما وکیلش لجبازی می‌کند و برای تایید دریافت پولش به فیفا نامه نمی‌زند. به نظر می‌رسد مشکلات قبلی دلیل این اذیت کردن‌ها باشد. ما به فیفا نامه زده ایم و آنها هم به وکیل بودیمیر نامه زده اند که اگر تا ۳ روز دیگر نامه ندهید به این معنی است که پول را دریافت کرده اید.

وی درباره اینکه آیا عیسی آل کثیر باید پس از اتمام محرومیتش به تمرینات پرسپولیس بازگردد، گفت: ۳-۲ بار برای حضور وی در تمرینات نامه زده ایم زیرا به عنوان یک بازیکن حرفه ای نیاز به حضور در تمرین دارد اما متاسفانه قبول نکردند حتی با ما تمرین کند. امیدواریم این مشکل حل شود. زمان اتمام محرومیتش می‌تواند فعالیت ورزشی اش را شروع کند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا این باشگاه با شهریار مغانلو به توافق قطعی رسیده گفت: صحبت‌هایی با وی داشته ایم اما در مرحله ای نیست که زیاد امیدوارم باشیم. متاسفانه مشکلات مالی وجود دارد که سعی می‌کنیم برطرف شود. مغانلو جزو گزینه‌های ما بوده اما جذبش به وضعیتی بستگی دارد که به وجود می‌آید. فکر می‌کنم احتمال اینکه در ۲ روز آینده خبرهای خوبی از وی برسد وجود دارد.

پرسپولیس باید در چهار جام شرکت کند

گل محمدی افزود: در هر صورت ما باید در چهار جام شرکت کنیم. اکنون لیگ را پیش رو داریم. در ادامه هم باید در جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و سوپرجام بازی کنیم. قطعا با توجه به فشردگی و حساسیت مسابقات باید تیم را تقویت کنیم. در صدد هستیم در روزهای باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات بازیکن جذب کنیم. به تقویت شدن در خطوط مختلف احتیاج داریم.

وی درباره احتمال جذب بازیکنانی به جز شهریار مغانلو گفت: مشغول رایزنی هستیم اما جذب بازیکن باکیفیت با توجه به قرارداد داشتن آنها با تیم‌های دیگر سخت است. باید منتظر مانده و ببینیم چه اتفاق‌های رخ می‌دهد. 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس برای جذب امین قاسمی‌نژاد با این بازیکن و شهرخودرو صحبت کرده است، گفت: در این مورد هیچ صحبتی نداشته ایم.

گل محمدی درباره مشکلات مالی تیم پرسپولیس و میزان پرداختی به بازیکنان عنوان کرد:  به جز مشکلات مالی پرونده‌های زیادی درباره شکایت بازیکنان خارجی و داخلی داشته ایم که بودجه و درآمد باشگاه صرف تسویه با این نفرات شده است. اتفاق خوبی که برای ما افتاد تسویه مطالبات سال‌های گذشته بازیکنان از سوی مدیران باشگاه است. برای امسال هم ۲۰ درصد قراردادها پرداخت شده و فکر می‌کنم تا فردا هم ۱۰ درصد دیگر پرداختی داشته باشند.

هزار تومان هم پاداش نگرفته‌ایم

وی افزود: البته برخی مشکلات انگیزشی هم وجود دارد. از رده نهم جدول خود را به صدر نشینی رساندیم اما شاید باورتان نشود که هزار تومان هم پاداش نگرفته ایم. از این بابت هیچ پولی دریافت نکرده ایم اما با تمام آن مشکلات به مدیران باشگاه و اعضای هیأت مدیره اطمینان کامل داریم. هیچ دلیلی هم برای اعتراض به عدم پرداختی‌ها نیست.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان سختی زیادی را متحمل شدند اما صبر و تحمل آنها برای باشگاه و هواداران قابل ستایش و ستودنی است.

گل محمدی درباره کنترل مشکلات پرسپولیس پس از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: پس از صعود ما به فینال مشکلات زیاد و عجیب و غریبی به وجود آمد. از فردای روزی که به فینال رسیدیم مشکلات و حواشی شروع شد و بعد از آن هم ادامه یافت. اتفاق‌های رخ داده در شأن و شخصیت باشگاه ما نبود اما سعی داریم آن روزهای خیلی بد را فراموش کنیم.

حمایت هواداران پرسپولیس به ما انگیزه می‌داد

وی تصریح کرد: با آمدن سمیعی آرامش خاصی بر این حاکم و پس از حضور صدری در باشگاه هیات مدیران پرسپولیس یکدست‌ و هماهنگ  شد که این امر به ایجاد جوی مناسب خیلی کمک کرد. در آن روزهای سخت تنها چیزی که خیلی به ما انگیزه می‌داد حمایت هواداران بود که با وجود نگرانی شان هیچ وقت به بازیکنان حس ناامیدی نداشتند.

سرمربی پرسپولیس افزود: تا آخرین لحظه با حمایت و پشتیبانی شان به همه ما دلگرمی دادند و از تک تک آنها تشکر می‌کنم.  خیلی‌ها حتی در برنامه زنده تلویزیونی سعی کردند ما را به حاشیه بکشانند اما سعی کردیم از حواشی دوری کنیم اما خوشبختانه تمرکز ما روی تیم، تمرین و مسابقات مان بود. پس از جو خوب مدیریتی که در باشگاه حاکم شد بازیکنان هم اصلی ترین عامل این موفقیت‌ها بودند.

گل محمدی ادامه داد: بازیکنان با تمام وجود کار و تلاش کرده و پا پس نکشیدند. هرچند بازی عقب افتاده داشتیم اما وقتی ۱۲-۱۰ امتیاز عقب باشید رسیدن به لباس جدول خیلی سخت است. با وجود کار بزرگی که انجام دادیم کارمان تازه شروع شده و حفظ این جایگاه سخت تر است. حمایت هواداران همیشه کنار ما است اما سعی کردیم به دور از حاشیه کارمان را انجام بدهیم. تمام سعی و تمرکز کادرفنی، بازیکنان و مدیران باشگاه این است که موفقیت‌ها را ادامه بدهیم.

وی درباره احتمال جدایی آرمان رمضانی از پرسپولیس گفت: همه چیز به این بستگی دارد که بتوانیم چه بازیکنی جذب کنیم. در حال حاضر لیست ورود و خروجی نداریم و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد. پس از آن تصمیم گیری می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آخرای پاپا GB ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    تا آخر پاپا جون هر چی خبر خوب هست واسه لونگ هست و مابقی رقبا همه سر کار تشریف دارند چونکه تمامیت خواهی کامل تیم وزارتخانه ها تمومی نداره و هر روز تشنه تر از دیروز در جهت رانت و فساد و فوبال سیاسی تک قطبی در حال گذر روزها و شبهان
    • RAMIN US ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      خسته نشدین از این همه غر زدن؟
    • پرهام CA ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      اون موقع که دیاباته و مطهری را گرفتید و طارمی و ترابی و علیپور از پرسپولیس رفتن، خوش خوشانتون بود حالا یاد پاپا و و توهم توطئه افتادید !!!
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      خبر های خوب که اول فصل فقط برای کیسه بود کل ستاره های پرسپولیس رو فراری دادن آیا تا به حال کیسه مظلوم ۰-۶-۴ بازی کرده ؟!!!! این لطف کامنت زن ها و ضعف مدیریت بود خداروشکر از یکجا هم ضربه نمی خوریم از دو سه جا ضربه می خوره پرسپولیس !!!!!!!
    • حامد IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      اینکه قایدی دیاباته ومطهری گل نمیزنن کجاش به وزیرودولت ربط داره.اینکه سیدجلال ازهواوزمین گل میزنه چه ربطی به وزیرداره بریددنبال ریشه مشکلات باشیدنه اینکه خودتونو بزنید.تااونجاکه پرسپولیس بازی عقب افتاده داشت وشماصدربودیدکه همه چی به به چهچه بودچی شدپس
    • علی IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      این خیلی خوبه که شما با این اراجیف سرتون گرم کنیدماهم جام درو میکنیم ادامه بدید غر بزنید بهانه بیارید
  • مجید IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    واقعیتو گفتی ارامش تیم پیروزی کجا طوفان زلزله ناارامی استقلال کجا اینه فرق دو باشگاه
    • مافیای کیسه IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      یه واقعیت دیگه هم که البته آدمی که خودش رو به کوری نزده راحت میبیندش اینه که اول فصل همه ی ستاره هامون رو از جمله، علیپور، شجاع، ترابی با توطئه گرفتن، اما تیم سوگلی داشت خودش رو تا خرخره مجهز میکرد. اگه نظرت رو راجع به سیستم ۰-۶-۴ بگی معلوم میشه خودتو به خواب نزدی. منتها فرق ما با شما اینه که هی غر نمیزنیم و از همه شاکی باشیم، با داشته هامون تلاش میکنیم. شمام خودتونو تخلیه کنید. عرضه ی دیگه ای ازتون بر نمیاد.
    • پیروزی چی ها IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      آرامشی که پاپا مسعود با کمک مافیای لنگ حکومتی براتون درست کرده.....خجالت بکشید...یعنی این حجم از حمایت از یه تیم خاص و سوگلی لنگ رو فوتبال ایران به خودش ندیده بود..
  • پرهام CA ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    تیمی که بابت حضور در فینال آسیا 70-80 میلیارد درآمدزایی میکنه باید گرانترین و بهترین بازیکن ها را خریداری کنه، مثل کسی که ماشین لوکس سوار میشه نمیره لوازم ارزان و دست دوم برای ماشین اش بخره اریجینال میخره با بهترین کیفیت!! بقیه تیم ها هم به فکر کیفیت فنی تیم خودشون باشن و به زمین و زمان گیر ندن !!
  • مهدی IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    چرا بازیکنای پرسپولیس خوب بازی میکنن و استقلالیها نه ؟ پس وزیر پرسپولیسیه چرا پرسپولیسیا خوب تلاش میکنن؟ پس وزیر پرسپولیسیه چرا موقع طلوع و غروب رنگ آسمون به سرخی میره؟ پس وزیر پرسپولیسیه بس کنید بابا خودتون خسته نشدین؟
  • آنالیزور DE ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    دلالی و کمیسیون گرفتن کم بود ، حالا با هوادارای لنگ راجب مسائلی حرف میزنه که به مدیریت مربوطه ! با خبرنگارا قبل بازی راجب فدراسیون و اعضا جدیدش حرف میزنه ، یه روز عضو هیئت مدیره رو دک میکنه ! این بشر با همراهی شرکای مافیایی و فاسدش شدن داروغه فوتبال کشور ؛ تا دیروز نگرانی بابت عوامل لنگی فدراسیون و وزارت نداشت ، حالا که حس میکنه گندکاریاش احتمال داره رو بشه ، افتاده به تکاپو ! یه عده هم در قامت هوادار فوتبال شدن بالا خواه این اکیپ زیر و رو باز ، غافل از اینکه بازیچه دست اینا شدن مفتی ! فوتبال دوست واقعی هستین ؟ چرا نمیگین داستان فرش چیه ، داستان کمیسیون از بازیکنا چیه ، داستان رییس شدن نوچه هدایتی چیه ، چیدمان داوریا و مقاومت در برابر ورود داور ویدیویی تو صدارت آقایون چیه و ...... !!! اسم خودتون رو نزارید هوادار ، بهتره بگین بازیچه دست یه عده فاسد هستین و خودتون هم خبر ندارین و به عشق فوتبال و هواداری ازتون سواستفاده میکنن
  • یاسر سرخ IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    بذار همین حرفا رو بزنن و خوش باشن.جالب اینجاست که خوش هم نیستن.تو هرپستی دوسه بازیکن تراز اول دارن و پرسپولیس تو بیشتر پستها فقط یک بازیکن داره و مهاجم که اصلا نداره بجز دو سه تا جوان که هنوز کم تجربه ان.فقط با قیمت دیاباته میشه حداقل نصف پرسپولیسو خرید.بذارید به همین روند ادامه بدن.ما هم همینو میخوایم. اینقدر غر زدن که امسال گفتن بذارین براشان سنگ تمام بذاریم شاید دهنشان بسته شه.بنازم خدارو که جای حق نشسته.بازهم عرضه نداشتن.اگه بازیکنان استقلال دراختیار یحیی بودن الآن با بیست امتیاز اختلاف صدر نشین بود.بگین آقا بگین.این گفتنا نشانه بی عرضگی و ضعفه که خدا رو شکر دامنگیرتان شده.
  • علی شاهرودی IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    واقعا شما کیسه ها خجالت نمیکشید کهکشانی ترین تیم سال های اخیر رو دارید ما 4.6.0 بازی میکنیم شما دارین هی بازیکن میگیرید اینهمه دارین خرج میکنید ولی وقتی تیمتون شخصیت قهرمانی ندارد برای خالی شدن به پرسپولیس باغیرت میتازید شما تا ابد باید داغ قهرمانی رو روی پیشونیتون بذارین ولی ما با اندک داشته هامون بازم قهرمان میشیم
  • {....} IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    خدای هوچیگری همین لنگی ها هستن کدوم توطئه بازیکن خودتون بخاطر پول رفته توطئه کجا همه از مربی شون یاد گرفتن چنان میگه چهار جام انگار الان تو مرحله مقدماتی سوپر جام هستش مگر تک بازی نیست اونم نترسید براتون در میارن هروقت شما دوس داشتید برگزار میشه چند تا از بازیکن های تراکتور مثل منشأ که قراربود تا آخر عمر محروم بشه محروم میکنن بازی با لنگ که تموم شد میبخشن فوتبال پاکم ارزوست
  • هوچیگران قرن IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    آقایون لنگی اولین کسانی که غر زدن رو درطول فصل شروع میکنن سرمربی و کاپیتان هوچیگرتونن که هروقت میبازن میان میگن از بالا نمیخوان ما قهرمان بشیم بعد که اوضاع رو براشون اوکی میکنن میگن ما حرفامون رو داخل زمین میزنیم.‌‌ خواهشا شماها هم حرفای اونا رو تکرار نکنید
  • Amin IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    باو باید حقیقت رو دید درسته ما استقلالی ها قائدی رو داریم دیاباته داریم مطهری داریم حمله های با تخصص و خوب داریم اما پرسپوليس هیچ حمله تخصصی نداشت ولی تونست برگرده صدر جدول حالا هر جور ولی کار گل محمدی خوب بود الان حافبک دفاعی شون 6 تا گل زده دفاع وسطشون 5 تا گل زده کدوم بکی از محاجم های ما اینقدر گل زدن باو استقلال 7یا 8 سالی هست قهرمان لیگ بر تر نشده دیگه قوی نیست
  • یحیی چرا دیگه گریه نمیکنی؟ IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    یحیی گل مممدی چند شب قبل دربرنامه فوتبال برتر میگفت..خدا رو شکر ما اون هیت مدیره ای که میخواستیم در باشگاه آوردن و ما کمک مدیریت و بازیکنان قهرمان نیم فصل شدیم..!! آقای گل ممدی پس چرا چند ماه پیش رابراه گریه زاری میکردی و میگفتی نمیخان بذارن ما قهرمان بشیم.؟؟ بعد از جام حذفی که به استقلال باختی یهویی چی شد؟؟ تقویم لیگ رو بخاطر یحیی گل ممدی عوض کردن...رسول پناه رو برکنار کردن...!! داوران ازش عذر خواهی میکنن.!!! ۷ تا بازیکن تاپ رو وزیر براش گرفت.. عنایات کمیته انضباطی و داوران همیشه شامل حال لنگه....خدا رو شکر مهدی تراپی هم اومد...شاکله تیمی چند ساله که حفظ میشه( البته با تغییرات خیلی اندک.) ..بنظرم یه لیگ برای لنگ بذارن و هرسال جام رو بدن بهش بقیه تیمها هم یه لیگ دیگه بازی کنن...فیفا باید ورود کنه به لیگ‌ فرمایشی ایران...چون حکومت میخاد یه عده قلیلی از مردم رو خوشحال نگه داره..!! البته سیاست کثیف ولجنی که چهل ساله مافیای لنگ داره از این طریق بر فوتبال ایران حکمرانی میکنه..لنگی ها خوشحال باشید...ولی در تاریخ این ظلم و ناعدالتی و پروژه لجن نوشته و لکه ننگ هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی