نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کری خوانی پرسپولیسی‌ها برای رقبا/ در آزادی حریف می‌طلبیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برد پرسپولیس مقابل تیم سایپا با ۳ نکته مهم همراه بود.

خبرورزشی - شاگردان یحیی‎‌ گل ‎محمدی در حالی موفق شدند مقابل سایپا به پیروزی برسند که این هفتمین برد خانگی پرسپولیس در لیگ بیستم بود. برد پرسپولیس مقابل تیم ابراهیم صادقی با ۳ نکته مهم همراه بود؛

۱- میزبان بی‌رحم لیگ بیستم

پرسپولیس با کسب ۲۳ امتیاز از ۹ بازی، بی رحم‌ترین و درواقع بهترین میزبان لیگ بیستم است. سرخ‌ها در ۹ بازی خانگی‌شان در فصل جاری با کسب ۷ برد و ۲ تساوی، ۱۲ گل زده و ۳ گل دریافت کرده‌اند.

این در حالی است که بعد از پرسپولیس، فولاد با کسب ۱۸ امتیاز از ۸ بازی خانگی در حال حاضر بهترین میزبان لیگ برتر است.

۲- آمار گل‌محمدی مقابل سایپا

یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس تاکنون ۳ بار مقابل سایپا قرار گرفته که حاصل آن ۲ برد و یک تساوی برای او بوده است.

۳- پنجمین کلین‌شیت متوالی

پرسپولیسی‌ها با بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل سایپا که البته حامد لک در آن نقش ویژه‌ای داشت موفق شدند پنجمین کلین‌شیت متوالی در لیگ بیستم را به ثبت برسانند.

حالا پرسپولیس از لحاظ تیمی با ۱۰ کلین‌شیت در ۱۶ بازی از این حیث بهترین تیم لیگ برتر است و حامد لک نیز با ۹ کلین‌شیت، بهترین دروازه‌بان.

پنج کلین شیت متوالی پرسپولیس مقابل تیم‌های تراکتور، مس رفسنجان، پیکان، گل‌گهر و سایپا بوده است که البته در دیدار مقابل مس، رادوشوویچ درون دروازه سرخ‌ها قرار داشت.

آخرین بار تیم ماشین‌سازی از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه پرسپولیس را توسط پیمان بابایی باز کند.

رسانه باشگاه پرسپولیس مطلب فوق را با تیتر: پرسپولیس در آزادی حریف می‌طلبد منتشر کرد تا برای سایر رقبای لیگ برتری در آزادی خط و نشان کشیده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • x IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    پرسپولیس عشق همه ما ایرانی ها، میبالم به این نام.
  • فاتح قلبها ***پرسپولیس قهرمان IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    پرسپولیس تیمی برای تمام فصول ..لیگ برتر ...آسیا ...جوری که ژاوی راهم به تحسین واداشت ...سرخ ترین تیم جهان ...پرسپولیس همیشه قهرمان ...میریم واسه گلات وقهرمانی آسیا به امید خدا
    • لنگ حکومتی IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      بابا خجالت بکشید...جماعت هوچیر لنگ اینقدر مثل کبک سرش تو برف باشه..؟؟ با این امکانات و برنامه ریزی و پول و تبلیعات و رسانه و زمین تمرین و بهترین کمپ ها و گرفتن ستار های لیگ و...و... که داره برای لنگ میشه الان باید یه ستاره حداقل می گرفتید..نه ستاره جعلی و تقلبی ..!!
  • آبی ترینم IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    وقتی ازهمه لحاظ تامین باشید دیگ نباید مشکلی داشته باشیدهم وزیرو دارید هم اون وزیرو دارید ک برا تیمها کری میخونه. پول دارید و قرار داد های میلیاری بابازیکنانتون میبندید هم اینک هیچ مشکلی دورتون نیست پس دلیلی نداره ک نبرید
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    شما یه ۴ جانبه تو زمین خاکی امجدیه با چند تیم که اصلا فدراسیون ندارند برگزار کن . با بچه های محلمون به نمایندگی از پرسپولیس میریم و ۳ تا ستاره میزنیم رو سینه مون
  • محمدرضا IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    خب بلاخره پول دارین امکانات دارین نباید ببرین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی