نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
۰ |
۰
میر اسماعیلی: پرونده تعلیق باطل شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون جودو به خبرورزشی گفت: به طور کلی تعلیقی که  کمیته انضباطی فدراسیون جهانی بر جودوی ایران تحمیل شده بود باطل  شد.

خبرورزشی - دادگاه حکمیت ورزش cas با دفاعیات حقوقی مؤثر فدراسیون جودو به کمک مسولان ورزش سرانجام ایران را از تعلیق خارج کرد. قرارشد این پرونده برای  بررسی‌های بعدی به فدراسیون جهانی جودو ارجاع داده شود

گفت‌وگوی آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با خبرورزشی را در ادامه میخوانید: 

سرانجام دادگاه حکمیت ورزش در مورد جودوی ایران رای را صادر کرد، آیا جودو از تعلیق در آمد؟

ما  یک سال و نیم است که تقریبا درگیر این پرونده هستیم و بعد از ۲۶ شهریور ماه سه بار رای دادگاه حکمیت ورزش به تعویق افتاد و سرانجام دیروز این رای صادر شد، رای کمیته انضباطی که مبنی بر تعلیق جودوی ایران بود را دادگاه حکمیت ورزش باطل اعلام کرد و این پرونده را به فدراسیون جهانی جودو ارجاع کرده است. انشالله ما با رایزنی های خاصی که با فدراسیون جهانی خواهیم داشت مذاکرات خاص خودمان را انجام می دهیم.
رایی که کمیته انضباطی فدراسیون جهانی به صورت تعلیق دائم جودو ایران اعلام کرده بود را دادگاه حکمیت ورزش کاملا باطل اعلام کرد و موضوع را به فدراسیون جهانی ارجاع داده است.

آیا این پرونده جزییات زیادی دارد؟

این پرونده جزییات زیادی دارد و تقریبا در ۴۱ صفحه برای ما ارسال شده است و این جزییات به فدراسیون جهانی جودو نیز ارسال شده است. چون  پرونده به فدراسیون جهانی ارجاع داده شده، ما خودمان را ملزم به رعایت منشور المپیک و اساسنامه فدراسیون جهانی جودو میدانیم و طبیعتا باید مذاکراتی در این زمینه انجام دهیم. ما حدود یک سال و نیم است در تعلیق هستیم و امیدوارم که بتوانیم شرایط حضور در عرصه بین المللی را با رایزنی با فدراسیون جهانی مهیا کنیم.

در پرونده شرط یا شروطی گذاشته شده برای جودوی ایران؟

نخیر، به طور کلی تعلیقی که  کمیته انضباطی فدراسیون جهانی بر جودوی ایران تحمیل شده بود باطل  شد. این پروند و این کیس خاص دوباره به فدراسیون جهانی ارجاع داده شد تا آنجا مذاکرات خودمان را با فدراسیون جهانی انجام دهیم. خدا را شکر می کنیم که رای در داذگاه حکمیت ورزش به اینگونه صادر شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی