فرهاد مجیدی شبانه سرمربی استقلال شد؟/ واکنش رئیس هیئت مدیره استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از اینکه باشگاه استقلال به همکاری خود با محمود فکری پایان داد، از فرهاد مجیدی سرمربی پیشین آبی‌پوشان تهرانی به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی فکری نام برده شده است.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی قطعاً یکی از گزینه های اصلی استقلال برای جانشینی محمود فکری است و تصویر معناداری که فرهاد مجیدی در اینستاگرام منتشر کرده است انتخاب او به عنوان گزینه نهایی را تقویت می‌کند.

تصویری که او در اینستاگرام منتشر کرده است را می‌توانید از اینجا ببنید.

پس از انتشار این تصویر و اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر مذاکره نهایی خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی، خلیل زاده نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شایعات مربوط به انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت: متاسفانه در فضای مجازی اخبار کذبی مبنی بر مذاکره بنده و دیگر اعضای هیئت مدیره با برخی افراد جهت سرمربیگری استقلال مطرح شده که این اخبار را قویا تکذیب می‌کنم. من و اعضای هیئت مدیره با هیچ فردی مذاکره نداشته‌ایم.

او افزود: احمد مددی مدیرعامل باشگاه مسئولیت مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری را دارد و گزینه نهایی او در هیئت مدیره مطرح شده و در صورت موافقت اعضا، آن فرد سرمربی استقلال می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    چقدر دروغگویی آقای خلیل زاده. شخص شما حدود ۸ هفته پیش با مجیدی مذاکره کردی. بازی در آوردنهای بازیکنای منسوب به فرهاد هم از همونوقت به اوج رسید. (وریا، قائدی و پیش از اونا میلیچ)
  • حمید علوی CA ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    چقدر راحت دروغ میگی جناب خلیل زاده!. من حرف راست رو به این راحتی که دروغ میگی نمیتونم برنم!. واقعن وقتی میری خونه، پیش خودت نمیگی الان بچه هام میگن عجب بابلی دروغگویی داریم و خجالت نمیکشی ازشون؟!؟
  • Omid US ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    moshgeleh asly Esteghlal hamin Khalilzadeh hast na Fekhery

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی