کنایه وکیل سابق پرسپولیس به گل‌محمدی درباره عیسی آل کثیر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیرساعد وکیل درباره پرونده حقوقی عیسی آل‌کثیر گفت: دفاعیه اول توسط فردی انجام شد که یحیی گل‌محمدی به باشگاه معرفی کرده بود.در این مرحله لایحه تکمیلی با بی‌اعتنایی برای AFC ارسال نشد که باعث شد آل‌کثیر محروم شود.

خبرورزشی - پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا و شکست پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی، یحیی گل محمدی پس از بازگشت به تهران به تیم حقوقی باشگاه حمله کرد و آنها را باعث شکست در پرونده عیسی آل‌کثیر دانست.

حال پس از گذشت ۳ ماه از آن ماجرا، امیرساعد وکیل، وکیل حقوقی باشگاه پرسپولیس در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه درباره ماجرای پرونده مهاجم پرسپولیس گفت: گل‌محمدی چون تخصص حقوقی ندارد و لایحه ۳۰۰ صفحه‌ای من را به زبان انگلیسی نخوانده، طی اظهارنظری غیر حرفه‌ای گفته در پرونده آل‌کثیر دفاعیه خوبی نداشتیم. خوشحال می‌شدم گل‌محمدی و مشاورانش، من را از نقص‌های پرونده آگاه می‌کردند. دفاعیه اول توسط فردی انجام شد که یحیی گل‌محمدی به باشگاه معرفی کرده بود.در این مرحله لایحه تکمیلی با بی‌اعتنایی برای AFC ارسال نشد که باعث شد آل‌کثیر محروم شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد تاجی IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    با معرفی وکیلم دلالی میکنه عجب طمع کاریه این یحیی دلال محمدی!!!!!
  • غضنفر IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    با تمام احترام به کادر مربیگری مون، یحیی باید تمام تمرکزش را روی مسائل فنی تیم بزاره و الگویی بهتر از مربیان سبک علی اصغری انتخاب کنه که سعی میکردند در همه ارکان باشگاه دخالت کنند. وقتی شما ذهنت از کار اصلیت منحرف بشه و بخوای در موارد اجرایی باشگاه هم دخالت کنی کم کم ابتکار عمل را از دست میدی و در نهایت وارد یک گرداب خودساخته در این بلبشوی فوتبال میشی. برانکو به همه یاد داد که همیشه نیاز به جنگیدن و در حاشیه بازی کردن نیست. میتوان آرام و با همه ابزاری که داری کارت را پیش ببری. امروز می شنویم روزهایی که همه رقبا و حتی تیم ملی در حواشی دست و پا میزدند برانکو ورزشگاه شهید کاظمی را با پول جام جهانی بازیکناش ساخت و رقبا... هیچ ادعا هم نکرد مثل بعضیا فخر هم نفروخت که براتون پِک ساختم با دستان خودم.
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    میخواد تیمو ببره توی حاشیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی