نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
خوش شانس مثل فرهاد مجیدی/ ماجرای قرارداد ناکام در اصفهان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همین دو هفته پیش بود که اصفهانی‌های عزیز، مجیدی را در شهر خودشان دیدند؛ آن هم در حالی که او مشغول مذاکره با باشگاه ذوب آهن بود.

خبرورزشی - می‌گویند برای رسیدن به هر تیمی در مربیگری باید جدا از روابط، شانس هم داشته باشید. فرهاد مجیدی البته به دلیل شهرت و سابقه اش در فوتبال نیازی به روابط ندارد اما ظاهرا او در تیم گرفتن؛ به ویژه نشستن روی نیمکت استقلال خوش شانس است!

همین دو هفته پیش بود که اصفهانی‌های عزیز، مجیدی را در شهر خودشان دیدند؛ آن هم در حالی که او مشغول مذاکره با باشگاه ذوب آهن بود و خیلی هم به نشستن روی نیمکت این تیم نزدیک شده بود.

خوش شانس مثل فرهاد مجیدی/ ماجرای قرارداد ناکام در اصفهان!

مجیدی اما به طور ناگهانی ذوب آهن را پیچاند و مذاکرات را نصف و نیمه رها کرد؛ گفته می شد او پیشتر به درخواست تراکتور هم که به دنبال سرمربی بود، جواب منفی داد؛ حالا تصور کنید که فرهاد به جای حضور در استقلال به یکی از از این پیشنهادها جواب مثبت می‌داد؛ در این صورت حالا که محمود فکری از نیمکت استقلال جدا شده، چه کسی باید جانشین او می‌شد؟

 فرهاد چقدر خوش شانس و البته آنهایی که برای او از مدت‌ها پیش پیغام و پسغام قرستادند چقدر باهوش بودند که فرصتی برای امضا قرارداد در اصفهان ایجاد نشد. به این می‌گویند شانس در مربیگری برای رسیدن به تیم های بزرگ!

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مردم تاج سرنگون کردند SE ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    عجب کیسه ورزشی خوش شانس نبود چپ راست زیر پای مموتی الی می کرد مردک پودری ناسالم
  • صمدقلی IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    واقعا فکر می کنید مردم گول این نمایش های تهوع آور را می خورند ؟ در اوج فتنه گری ها و توطئه چینی های باند فرهاد برعلیه فکری و مدیریت استقلال هر زمان تیر پیکان با شفافسازی های فکری و یا دیگران به سمت شاه فرهاد می رفت نمایش های اینچنینی مثل سرمربیگری ذوب آهن یا سفر به ژاپن اجرا می شد ولی از قدیم گفتند عاقلان دانند
  • 6666664444 IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    بازیکنای استقلال از حضور فرهاد مطمئن بودن وبخاطر اون کم کاری کردن تا فکی اخراج بشه،پس بیخودی شانس تحویل مردم ندین،همش با برنامه بوده
  • علی IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    زباد طول نمی‌کشد همین ها که جلو باشگاه هستند شعار حیا کن رها کن میدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی