چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
۰ |
۰
مسابقات ‌جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان؛ اولویتِ رنکینگ UWW
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نتایج مسابقات کشتی ‌آزاد، فرنگی و زنان قهرمانی‌ جهان ۲۰۱۹ قزاقستان، اولویتِ اول و اصلی UWW برای محاسبه امتیازات رنکینگ است. 

خبرورزشی - بنا بر اعلام قبلی اتحادیه‌ جهانی ‌کشتی رنکینگ کشتی‌گیران در نحوه قرعه‌کشی رقابت‌های گزینشی ‌المپیک تأثیرگذار خواهد بود. با توجه به ‌تصمیم اتحادیه ‌جهانی‌ کشتی، دو نفر برتر هر وزن رنکینگ اتحادیه جهانی، در بالا و پایین جدول مسابقات قرار می‌گیرند. ملاک ارزیابی اتحادیه‌ جهانی برای رنکینگ مسابقات گزینشی کسب سهمیه البمپیک، نیز مسابقات قهرمانی ‌جهان در سال ۲۰۱۹، رقابت‌های قاره‌ای در سال ۲۰۲۰ و رقابت‌های رنکینگ ایتالیا در سال ۲۰۲۰ است.

براساس تصمیم اتحادیه ‌جهانی و به ‌منظور برخورد نکردن کشتی‌گیران مطرح هر وزن به یکدیگر تا دیدار فینال، کشتی‌گیرانی که در مسابقات گزینشی ‌المپیک  قاره‌ای و جهانی حضور می‌یابند، بر اساس رنکینگ به ‌این ‌شرح قرعه‌کشی می‌شوند: 

* ۲ کشتی‌گیر برتر رنکینگ (اول و دوم) به ‌ترتیب در بالا و پایین جدول هر وزن قرار می‌گیرند.

* هر کشتی‌گیر باید حداقل در دو مسابقه از سه مسابقه رنکینگ، شرکت کرده باشد.

* درصورت مساوی شدن امتیازات، اول رتبه در جهانی ۲۰۱۹، سپس رتبه در مسابقات قاره‌ای ۲۰۲۰ و بعداز آن تعداد حضور در رویداد (حضور در ۳ رویداد) ملاک خواهد بود.

* قابل ذکر است مسابقات کشتی‌ آزاد، فرنگی و زنان گزینشی سهمیه المپیک در قاره ‌آسیا فروردین ماه به میزبانی قزاقستان و گزینشی جهان در اردیبهشت ماه به میزبانی بلغارستان برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی