قربانی: انتخاب مجیدی باعث افتخارم است/ استقلال شرایط بدی در جدول ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: بچه استقلال هستم و هیجان روز اول بازی کردن در این تیم را دارم.

خبرورزشی - پیروز قربانی  درباره موافقت ابراهیم صادقی با انتقال وی به تیم استقلال برای حضور در کادرفنی فرهاد مجیدی اظهار داشت: هنوز هم مربی سایپا و تحت قرارداد این باشگاه هستم و باید از فرصتی که سایپا و ابراهیم صادقی در اختیار من قرار دادند  تشکر کنم.  باید ببینیم در ساعات آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی افزود: سایپا مجموعه‌ای بود که واقعاً می‌شد در آن کار کرد. از اعتماد ابراهیم صادقی و این باشگاه تشکر می‌کنم. درباره اینکه فرهاد مجیدی هم مرا به عنوان دستیار خود انتخاب کرده است باید بگویم این موضوع سبب افتخارم است.

گزینه دستیاری فرهاد مجیدی ادامه داد: واقعاً اکنون هیجان روز اول بازی کردن خود در استقلال را دارم زیرا بچه این تیم هستم. شاید برخی مواقع اظهارنظرهایی نسبت به استقلال کرده باشم و هواداران ناراحت شده باشند اما این صحبت‌ها را در این راستا انجام داده‌ام که اعتقاد دارم استقلال همیشه باید قوی باشد. 

قربانی تصریح کرد: استقلال باید به حدی قدرتمند باشد که با وجود همه ناملایمات بتواند حق خود را در زمین فوتبال بگیرد و امیدوارم این اتفاق در باشگاه استقلال رخ بدهد.

وی درباره ارزیابی‌ خود از شرایط فعلی استقلال توضیح داد: کادر فنی قبلی استقلال واقعاً زحمت کشیدند. شرایط این تیم را از دور دیدم و باید ورود کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. امیدوارم هر کسی در کنار مجیدی قرار می‌گیرد اتفاق خوبی برای استقلال رخ بدهد.

مربی فعلی تیم سایپا خاطرنشان کرد: استقلال اکنون شرایط بدی در جدول ندارد و با توجه به فاصله تیم‌ها و بازی‌هایی که در لیگ امسال انجام می‌شود، تا روز آخر نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاق‌هایی می‌افتد. استقلال هنوز هم شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

قربانی درباره اینکه آیا این تیم در شرایط فعلی نیاز به تقویت دارد، گفت: این موضوع را باید فرهاد مجیدی تشخیص بدهد اما استقلال از لحاظ نفری تیم بسیار با پتانسیلی است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حماسه قشقایی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    لطفا این قربان پیروزی رو نیارید.. این آدم پشت سر استرا حرف زده.. بدتر اینکه دشمن درجه یک مجیدی هم اینه!!!!
  • مجهول الهویه IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    توی هر خبری که به نفع پرسپولیس حرف میزد سر و صدای هوادارای ساده شونو درمیاورد کامنت میذاشتم که چشم به نیمکت داره فهمش خیلی سخت نبود.
  • Amir perspolisi IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    امیدوارم پیروز قربانی با اضافه شدن بهدکادر فنی استقلال عینه محمود فکری که قبل از سرمربی شدن با منطق بود اما بعدش جوگیر و بی منطق شد نباشه و همیشه با منطق و با شعور باشه که قبلا ثابت کرده
  • سلطان ارز نیمایی IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    چرخش ۱۸۰ درجه مکاری مثل قربانی آقای قربانی این کیسه همون کیسه فکری هست شما در مصاحبه هاتون گفتید کیسه فکری تیم بدون بار فنی و تاکتیکی هست شانس قهرمانی نداره این تیم تخریب می کردید حالا با برکناری فکری آمدن دلاریان رسیدن پست دستیاری دلاریان تغییر موضعه دادید شما همونی نبودید از مافیای در فوتبال انتقاد می کردید خودتان آدم منطقی می دونستید حالا چرا ۱۸۰ درجه تغییر نظر دادید چون الان به پست دستیاری دلاریان رسیدید کیسه تیم مدعی قهرمان شد وجود نایملات می بینید!!!! شناخت آدم ها خیلی سخت شد آدم های بد دو دسته هستند دسته اول گرگ صفتان هستند این افراد در ظاهر صفت خودشون نشون میدن دسته دوم افراد روباه صفتان هست برای رسیدن به مقصود خودشون در ظاهر آدم خوب نشون می دهند ولی در باطن برای رسیدن به منافع و مقاصد خودشون زیرآب زنی و تخریب دیگران می کنند آدم های خوب از دست دوم باید بترسند چون در ظاهر خودشون منطقی نشون می دهند در باطن برای رسیدن به مقاصد خودشان ۱۸۰ درجه تغییر می کنند فریب این دسته افراد نباید خورد
  • غضنفر IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    امیدوارم اخلاق تو رو بد نکنند منطقی و شجاع بمونی
  • ناشناس RO ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    آقا پیروز خیلی زود خودت رو فروختی یادت رفت همه شما را محمود فکری بزرگ کرد از تو، امیرحسین، فرهاد، فرزاد و... یادت رفت که میگفتی که تو بازیها ساق پای ما می‌لرزید اگر حاج محمود نبود. ولی از زمان محمود خیلی زیرکانه زیرابش را می‌زدی.چون تو رو دستیار نکرد و حالا هم با کسانی که از پشت بهش خنجر زدند تبانی می‌کنی. چقدر شماها نمک نشناسید. باز دم امیرحسین گرم.
  • بهبودی IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    حالا استقلال شرایط بدی تو جدول نداره فکری رو کله پا کردن وای به روزی که شریطش بد میشد. اونوقت فکری رو کله پا،پشت و رو، برعکس، آفتاب بالانس، از چپ به راست و بالعکس،کشش میدادن جمع ش می کردن و... شوتشم که کردن.
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    اینقدر قشقایی را یاداوری تکنید . قشقایی دسته یک بازی میکنه ولی یه تیم رفت دسته ۳ با ۲ تا ستاره برگشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی