عزیزیان: مظاهری می‌خواست مرا با حرف‌های رکیک تحریک کند/ قبل بازی با سپاهان گفت بازی نمی‌کند!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سعید عزیزیان مربی دروازه‌بان‌های پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد دوره حضورش در این تیم و برخوردهایی که سنگربان ملی‌پوش آبی‌ها با او داشته است، مطالبی را بیان کرد.

خبرورزشی - سعید عزیزیان در واکنش به صحبت‌های اخیر رشید مظاهری که گفته است از عزیزیان عذرخواهی می‌کند، اما حرف‌هایش را نمی‌پذیرد، گفت: من نیازی به عذرخواهی ندارم، در ضمن اگر حرف‌های مرا نمی‌پذیرد، پس چرا و بابت چه موضوعی عذرخواهی کرده است؟ من برای حرف‌هایی که مظاهری زد، شاهد هم دارم. وقتی به باشگاه رفتم می‌خواستم در این مورد با احمد مددی مدیرعامل باشگاه صحبت کنم که ایشان گفت همه چیز را می‌دانیم. جالب است که مددی به من گفت الفاظ رکیکی که مظاهری به کار برده بود را، به زبان نیاورم. مددی گفت که در جریان حرف‌ها و فحش‌های مظاهری قرار دارند.

وی افزود: در آن روز، از دروازه‌بان‌ها خواستم که دو به دو کار کنند. دو گلر جوان در یک طرف و مظاهری و حسینی هم در طرف دیگر. در یک صحنه مظاهری دو توپ گرفت که من دیدم و سپس نظاره‌گر تمرین دو گلر جوان شدم که به یکباره مظاهری گفت چرا مرا نمی‌بینی؟! من نمی‌دانم چرا آن حرف را زد! مگر می‌شود من عملکرد گلرها را نبینم؟! در همان جلسه تمرینی، مظاهری فهمید که در بازی با مس رفسنجان در ترکیب نیست و حاشیه‌سازی را شروع کرد. جالب اینجاست که اول زمین خورد و مچ پایش را گرفت و سپس به بیرون از زمین رفت و گفت نمی‌تواند تمرین کند. بعد از آن هم به بیمارستان رفت و از کمرش MRI گرفت. چطور مظاهری اول به دلیل مصدومیت مچ پا بیرون رفت و سپس عکس کمرش را برای رسانه‌ها فرستاد؟

مربی دروازه‌بان‌های پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: مظاهری آن روز زیر لب چیزهایی می‌گفت که من برخی از آنها را شنیدم. وقتی از کنار من رد شد حرف بسیار زشت و رکیکی زد که آن را شنیدم و چند نفر دیگر هم شنیدند. من اما، جوابی ندادم چون می‌خواستم تیم وارد حاشیه نشود. مظاهری می‌خواست مرا تحریک کند، اما برای من تیم از هر چیزی مهمتر است. او روزهای قبل از آن تمرین، خیلی راحت شیرجه، پشتک و معلق می‌زد، اما چطور شد که در آن تمرین به یکباره از مچ پا و کمر مصدوم شد؟ مظاهری وقتی فهمید فیکس نیست، دست به آن کارها زد. جالب این است که او گفته عزیزیان باید به هواداران توضیح بدهد! من باید توضیح بدهم که مظاهری قهر کرده یا نکرده است؟ وقتی همه چیز مشخص است، من چه چیزی باید بگویم؟

عزیریان در پاسخ به این سؤال که «آیا قرار است از مظاهری شکایت کنید؟»، تصریح کرد: یک مرد همیشه باید مردانه حرف راست بزند. من دوست ندارم نام شاهدهایم را بیاورم، ولی قرار شد آنها وقتی شکایت را تنظیم کردند، بیایند و امضا بدهند. من حتی بحث شکایت را به مددی هم گفتم که ایشان گفت می‌توانم اعاده حیثیت کنم. من حتماً از مظاهری به کمیته اخلاق و دادگاه شکایت خواهم کرد. در ضمن یک نامه هم به وزارت ورزش می‌نویسم تا بگویم یک دروازه‌بان در سطح ملی چه رفتارهایی انجام داده است. به هر حال برای حفظ حرمت مربیان باید یک جایی این رفتارهای بد و زشت تمام شود.

وی با بیان اینکه مظاهری در گذشته هم حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرده است، تصریح کرد: بروید از عوامل اسپانسر باشگاه بپرسید که مظاهری سر پیراهن چه داستانی درست کرد یا سر غذا چه حرف‌هایی زده است. او یک بار گفت چرا فلان مربی و فلان دستیار را نمی‌آورند! حتی قبل از بازی با سپاهان به یکباره گفت که بازی نمی‌کند و اگر گل بخورد به هیچ عنوان مقصر نیست. کجای دنیا یک بازیکن چنین برخوردی را انجام می‌دهد؟! من قطعاً برای حرف‌هایم مدارک دیگری هم دارم و مطمئن باشید با مدرک به دادگاه می‌روم. شما می‌توانید از برخی مربیان قبلی که مظاهری با آنها کار کرده است، سؤال کنید. من با برخی از آنها صحبت کردم و می‌دانستم این دروازه‌بان چه رفتارهایی انجام می‌دهد. مظاهری چند بار حاشیه درست کرد، ولی من هیچ وقت درباره آن مسائل صحبت نکردم.

مربی دروازه‌بان‌های پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: مظاهری مثل مرد بیاید و تمام اتفاقاتی را که در آن روز رخ داد، بگوید. اعتقاد من است که هر انسانی باید راستگو باشد و بداند در این دنیا فقط خوبی و بدی می‌ماند. من در این سال‌ها هیچ وقت حاشیه نداشتم و سابقه هر مربی یا بازیکن همه چیز را نشان می‌دهد. این را هم بگویم که من به هیچ عنوان خریدنی نیستم و نخواهم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    عجب دنیایی هست همه میگن خریدنی نیستیم ما رستم زمانیم و خلقت بی وجود ما ناقص است!!! ولی در عمل می بینیم چرخ هر قسمت می لنگد
  • ناشناس RO ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    مظاهری خیلی مغرور است حتی در تراکتور ندیدید چه آبروریزی کرد. عاقبت افتاد تو باند وریا غفوری و برعلیه محمود فکری و باشگاه استقلال همه کار کردند. مدیریت و هیت مدیره ستقلال واقعا بی عرضه هستند
  • محمد IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    خدایا یه زمانی بود که تیم ما پرسپولیس نیاز به دروازه بان داشت، و صحبت مظاهری خیلی داغ بود، تقدیر خدا نشد و شاید بعضی از ما کمی ناراحت. الان دارم به حکمت خدا پی می برم. خدایا شکرت، شکرت که یه همچین موجودی رو لایق پیراهن پرسپولیس ندونستی... خدایا شکرت
  • سیدرضا IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    خریدنی نبودی و نیستی که بعد خوردن اون گل پرحرف حدیث از رضاعابدیان در دربی زاویه بسته و شکست استقلال ، قبل از اتمام فصل رفتی پرسپولیس ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی