متفاوت‌ترین مسیر یک ستاره فوتبال بعد از بازنشستگی/ از تتو تا توالت!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تصور این که یک فوتبالیست بعد از بازنشستگی به جای مربیگری و کار در حوزه فوتبال به سراغ بیزنس‌ها و مهارت‌های خاصی برود دشوار است؛ کاری که دنیل اَگر با تتو آرتیست شدن و مدیریت شرکت فاضلاب آن را انجام داد.

خبرورزشی - دنیل اَگر، ستاره دانمارکی پیشین لیورپول، پس از خروج زودهنگامش از فوتبال در ۳۱ سالگی به هنر خالکوبی روی آورد و در زمینه فاضلاب شهری سرمایه‌گذاری کرد. 

تلفیقی از هنر و فاضلاب!
دوران بازنشستگی دنیل اَگر هم مثل دوران بازی کردنش تلفیقی از هنر و کثافت است! پس از بازنشستگی زودهنگامش در سال ۲۰۱۶ و سن ۳۱ سالگی، مرد سرسخت سابق لیورپول تصمیم گرفت که پول‌هایش را در راهی که علاقه دارد و همین‌طور برای تأمین مخارج زندگی خرج کند: خالکوبی و فاضلاب!

این مدافع دانمارکی مدت‌ها آموزش دید و اکنون در یکی از بزرگترین سالن‌های خالکوبی جهان به نام «تتودو» کار می‌کند اما تنها به این کار بسنده نکرد و هنوز پول‌های بیشتری برای سرمایه‌گذاری داشت. اَگر که اکنون ۳۶ ساله است در سال ۲۰۱۳ شرکتی به نام «کلواَگر» ثبت کرد و ۴۵۰ هزار پوند سرمایه برای این شرکت که کار مدیریت سیستم فاضلاب دانمارک را به عهده دارد اختصاص داد. 

الان سؤالی که پیش می‌آید این است که آنها چطور این اسم را انتخاب کردند؟ کلواَگر به معنی «توالت‌اَگر» است. اَگر به طور مرتب به شرکتش سر می‌زند اما برادر کوچکترش مارکو و دوستش رونه راسموسن هر روز بر روند فعالیت شرکت نظارت می‌کنند. 

دنیل اگر

عشق تتو
دنیل بیشتر به تتو و خالکوبی علاقه دارد. او کارش را از باشگاه دانمارکی بروندبی شروع کرد و اولین خالکوبی روی بدن خودش را وقتی زد که بازیکنی ۱۵ ساله بود. اَگر در مصاحبه‌ای در وبسایت تتودو گفت: «۱۵ ساله بودم و از طرف مدرسه به پاریس می‌رفتیم. پیش از آن اصلاً به این موضوع فکر نکرده بودم. من و دوستم به داخل فروشگاهی رفتیم و گفتیم می‌خواهیم خالکوبی داشته باشیم و انجامش دادیم. هنوز هم آن را دارم.»

ولی خالکوبی‌ها ادامه داشت و الان تقریباً هر اینچ از بدنش خالکوبی دارد. قبرستان وایکینگ در پشتش، قلب‌های عاشقانه روی ساق پاهایش، جملات لاتین در تمام بدنش، و همین‌طور نام اعضای خانواده‌اش. اَگر که دیگر تتو آرتیست قابلی شده می‌گوید: «پشت هر خالکوبی‌ام داستانی وجود دارد.»

دنیل اگر

عشق لیورپول و بازنشستگی
یکی از جدیدترین طرح‌هایی که روی انگشتانش زده واژه YNWA است‌؛ برگرفته از جمله معروف لیورپول در سرود آنفیلد: «You’ll Never Walk Alone»

دنیل اگر YNWA

اَگر گفت: «شایعات زیادی شنیده می‌شد که آنها تصمیم دارند مرا به خاطر پول بیشتر به باشگاه دیگری بفرستند اما من می‌دانستم که در این باشگاه خواهم ماند. به نوعی می‌خواستم ارادتم به این باشگاه را به تمام دنیای فوتبال نشان بدهم و این راهی بود که می‌توانستم به خوبی پیامم را برسانم.»

اَگر در نهایت لیورپول را در سال ۲۰۱۴ ترک کرد و دو سال در بروندبی ماند و بعد از آن خیلی زودتر از انتظار از فوتبال خداحافظی کرد. به خاطر مشکلاتی که در کمرش به وجود آمده بود داروهای مسکن مصرف می‌کرد و خودش عقیده داشت که این موضوع باعث افتش می‌شود. او به روزنامه دانمارکی «جیلندز پستن» در این مورد گفت: «خیلی قرص ضدالتهاب مصرف می‌کردم. جلویش را گرفتم. دلم نمی‌خواهد کسی از صحبت‌هایم برداشت شخصی کند اما امیدوارم ورزشکاران دیگر هم همین کار را بکنند.»

دنیل اگر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرررر LU ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    عجب مدافع با کیفیتی بودخیلی حیف شد واقعا :(

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی