اولین خبر خوش و مهم برای استقلالی‌ها پس از بازگشت فرهاد مجیدی
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال بعد از بازی با پرسپولیس در اقدامی ناگهانی ایران را ترک کرد. او حالا در فکر بازگشت به ایران است و این می‌تواند خبر خوبی برای آبی‌های پایتخت باشد.

خبرورزشی - درحالی‌که مدیران استقلال در هفته‌های اخیر روی توافق با میلیچ و بازگشت او به ایران تأکید داشتند، محمود فکری در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود این بازیکن پولش را نگرفته و قراردادش را فسخ کرده است.

پس از همین مصاحبه فکری بود که شایعه شد با توجه به قانون منع جذب خارجی‌ها، استقلال حق امضای قرارداد جدید با میلیچ را ندارد و از همین‌رو پرونده بازگشت او به جمع آبی‌پوشان بسته شده است.

بعد از حرف‌های فکری، میلیچ یک استوری در اینستاگرام منتشر کرد که مربوط به دوران حضور فرهاد مجیدی در استقلال بود؛ تصویری که فرهاد مجیدی در رختکن مشغول خوش‌وبش با میلیچ و دیاباته بود.

او در این مدت هم در صفحات مجازی پیغام‌هایی منتشر می‌کرد که نشان می‌داد دوست دارد به ایران برگردد و حالا این اتفاق قرار است به‌زودی رخ بدهد.

بعد از جدایی محمود فکری، شاهد واکنش‌های مختلفی به قطع همکاری استقلال با این مربی بودیم و در این میان واکنش میلیچ هم جالب بود.

او با منتشرکردن یک استوری در اینستاگرام با پیام «I COME» خبر از بازگشت خود به استقلال داد. استفاده از حروف بزرگ هم نوعی تأکید از سوی هافبک کروات است که نشان از عزم او برای پایان‌دادن بلاتکلیفی‌های این چندماه دارد.

انتشار این استوری و اعلام بازگشت بلافاصله بعد از قطع همکاری باشگاه استقلال با فکری، نشان می‌دهد که غیبت چندماهه میلیچ بی‌ربط به سرمربی سابق آبی‌ها نبوده است. حتی وقتی میلیچ هنوز ایران را ترک نکرده بود، رسانه‌ها بارها از اختلاف او با فکری خبر دادند که حالا می‌توان فهمید آن خبرها حقیقت داشته است.

میلیچ در گفت‌وگوی کوتاهی درخصوص آخرین وضعیت خودش گفته است: «من دوست دارم به استقلال برگردم. در این چند وقت تمریناتم را به‌طور اختصاصی انجام داده‌ام و بدنم هم آماده است. در این چند وقت هم پیگیر نتایج و اتفاقات پیرامونی استقلال بودم و هستم. دلم با تیم بود و اگر کادرفنی جدید بخواهند و شرایط مهیا باشد، به‌زودی زود به تهران می‌آیم. من برای بازگشت و بازی در استقلال مشکلی ندارم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی