۱
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
۱ |
۵
چرا مهدی طارمی نیمکت ‌نشین شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پورتو دلیل نیمکت نشینی مهدی طارمی در بازی با براگا را اعلام کرد.

خبرورزشی - تیم فوتبال پورتو شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال برابر براگا با نتیجه ۲ به ۳ شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در تصمیمی عجیب از سوی سرمربی این تیم نیمکت نشین بود و وقتی تیمش دو گل دریافت کرد، در دقیقه ۲۳ برای جبران نتیجه وارد زمین شد؛ هرچند که تلاش طارمی هم ثمری نداشت. علاوه بر طارمی، زیدو و سرجیو اولیویرا دو بازیکن تاثیرگذار دیگر پورتو هم نیمکت نشین بودند.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در پایان این مسابقه درباره نیمکت نشین کردن طارمی، اولیویرا و زیدو گفت: همیشه مسئولیت ۱۱ بازیکنی که وارد زمین می‌شوند با من است و فکر می‌کنم که بهترین ترکیب است. ما باید جنبه‌های مختلف را بررسی کنیم. باید استراتژی حریف را ببینیم و برای این کار به بازیکنانی نیاز داریم که از نظر جسمی خوب باشند.

وی افزود: زیدو و اولیویرا در این مسابقه زمان کمتری برای بازی داشتند اما این نمی‌تواند بهانه باشد. هر بازیکنی که در پورتو بازی می‌کند، باید برای نیم ساعت هم آماده باشد.

سرمربی پورتو خاطرنشان کرد: گاهی اوقات من را به دلیل تعویض‌های دیرهنگام سرزنش می‌کنند. با توجه به استراتژی مسابقه تعویض‌ها را انجام می‌دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین سردار ی CH ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    برای بازی با یوونتوس نگه داشته چون خیلی مهمتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی