نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
۰ |
۰
کلوپ: باختیم اما کار ما هنوز تمام نشده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ با وجود ناامیدی از عملکرد لیورپول مقابل چلسی، می‌گوید هنوز کار تیمش تمام نشده است.

خبرورزشی - یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از باخت برابر چلسی در دیدار این هفته لیگ برتر که پنجمین باخت متوالی تیمش در آنفیلد بود، همچنان امیدوار است.

کلوپ بعد از این بازی گفت: «به نظرم این یک بازی فشرده و پرتنش بود. هر دو تیم تلاش زیادی کردند. کیفیت فردی"میسون مانت در لحظه تفاوت را در این بازی ایجاد کرد. تقریباً تنها همین را می‌توان گفت. البته آنها یک گل دیگر هم زدند که آفساید بود. نیمه دوم ضدحمله دیگری داشتند، ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم که بهترین آنها با سادیو مانه بود و فرصت های دیگری هم داشتیم اما نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. باید به شکلی متفاوتی دفاع می‌کردیم. خیلی چیزها هست که باید در نظر بگیرید. می‌توانید بگویید ما خوب دفاع کردیم اما با آنهمه مالکیت توپی که ما داشتیم باید موقعیت‌های بیشتری خلق می‌کردیم.»

کلوپ در واکنش به شکست‌های خانگی لیورپول بیان کرد: «متاسفانه نمی‌توانیم بگوییم ما فقط در خانه مشکل داریم.موضوع آنفیلد یا اینطور چیزها نیست، به طور کلی خیلی زیاد شکست می‌خوریم. باید در لحظات حساس و سرنوشت‌ساز، پیشرفت کنیم و بهتر شویم. در این لحظات است که باید کیفیت خود را نشان دهیم و به اندازه کافی این کار را نمی‌کنیم. این ضربه خیلی بزرگی بود. البته کار ما هنوز تمام نشده است»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی