واکنش کمالوند به عدم حضورش در تمرین استقلال/ دوست دارم دلی جدا شوم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فراز کمالوند مربی جدید تیم فوتبال استقلال تمایل دارد با رضایت کامل باشگاه شاهین بوشهر از این تیم جدا شود و به کادر فنی آبی‌پوشان بپیوندد.

خبرورزشی -فراز کمالوند درباره عدم حضورش در تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: به خاطر کش و قوس‌های جدایی‌ام از شاهین بوشهر تصمیم گرفتم در تمرین امروز شرکت نکنم. روحیاتم اینطور نیست که از تیمی جدا شوم و تشریفات طی نشود. درست نیست مثل برخی از دوستان که قراردادشان را فسخ می‌کنند و می‌روند، این کار را انجام دهم. به هیئت مدیره باشگاه شاهین بوشهر گفتم باید موافقت کنید تا جدا شوم.

در این زمینه بخوانید:

وی در مورد اینکه چه زمانی تکلیف او با شاهین بوشهر مشخص می‌شود، گفت: تا امشب تکلیفم مشخص می‌شود. درباره فسخ قراردادم با شاهین مشکلی ندارم، اما دوست دارم دلی جدا شوم. نمی‌خواهم آه و ناله پشت سرم باشد و اگر رضایت بدهند در خدمت استقلال خواهم بود. منعی برای جدایی از شاهین ندارم، ولی تأکید می‌کنم خودم دوست دارم دلی از شاهین بوشهر جدا شوم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    به قول احمد ذوقی:اینم شانس مایه
  • حامد IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    اولش میگه دوست ندارم به زور بروم، بعد میگه به مدیران شاهین گفتم باید با جدایی ام موافقت کنید :))))) اثرات حضور یک روز در مکتب تاژ
  • فری عشقی IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    ما هوادارهای پرسپولیس برای رفتن به تیم کیسه حکومتی پشتیبان شما عزیز پرسپولیسی هستیم
  • سینا.فرزاد IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    جدایی کمالوند از استقلال اگر هم اتفاق بیافتد باز هم مجیدی و کادرش خوب هستند مصطفوی و دانشیار خیلی بدرد استقلال میخورند.کادر فنی جدید قوی هستند.بعنوان کسی که سالها هوادرا این تیم بودم امسال آرزوی قهرمانی استقلال را با این بازیکنا دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی