دوست نداشتم فرصت حضور در استقلال را از قربانی بگیرم/ پیروز خودش به استقلال نرفت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی سایپا اعلام کرد که در موضوع انتقال قربانی به استقلال، مدیرعامل سایپا، اختیار را به او داده بود.

خبرورزشی - تیم های سایپا و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، فردا به مصاف هم خواهند رفت. صحبت های ابراهیم صادقی، سرمربی تیم سایپا در این خصوص را می خوانید:

نفت با همان سیستم قبلی بازی می کند

می دانیم که چه بازی باید فردا انجام دهیم. شناخت خیلی خوبی نسبت به تیم نفت داریم. با توجه به اینکه تغییر مربی دادند ولی با همان سیستم و استراتژی بازی می کنند. یکسری تغییرات جزئی دارند که آنها را می دانیم. سه امتیاز بازی فردا برای پیشرفت در جدول خیلی به ما کمک می کند.

اولین هدف ما حفظ کیفیت فنی است

اولین هدف ما حفظ کیفیت فنی است و استفاده از موقعیت ها دومین هدف ماست. بازی سختی پیش رو داریم. آنها خیلی خود می دوند، بسته بازی می کنند و باتمام وجودشان تلاش می کنند. این انگیزه را در تیم مان را می بینم که بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم. بازی هم در خانه مان هست و انشالله که بتوانیم بازی را ببریم.

یکی دو گل بزنیم، اعتماد به نفس مهاجمان بالا می رود

هفته گذشته ما مقابل پرسپولیس به غیر از اینکه در بخش هایی مالکیت داشتیم، توانستیم موقعیت های خوبی را هم به وجود بیاوریم. بیشتر بازیکنانمان در خط حمله جوان هستند و نیاز به زمان دارند. در این زمینه کار می کنیم تا بتوانیم از موقعیت هایمان نهایت استفاده را ببریم. البته مهم این است که مقابل تیمی که چهار سال متوالی قهرمان شده، فوتبال باکیفیتی را ارائه کنیم. سعی کردیم تمرینات روی گل بیشتری انجام دهیم و مطمئنم که به زودی این مشکل مان را حل می کنیم. یکی دو توپ به گل تبدیل شود اعتماد به نفس بازیکنان بالا می رود.

 قربانی خودش نخواست به استقلال برود

مدیریت باشگاه استقلال این درخواست را از مدیرعامل ما داشتند که پیروز قربانی به جمع آنها اضافه شود. مدیرعامل ما این را در اختیار من قرار دادند و گفتند که شما هر تصمیمی بگیری ما حمایت می کنیم. با توجه به اینکه پیروز قربانی چندین سال در استقلال بازی کرده و احساس کردم که شاید رضایت داشته باشد که به استقلال برود، من دوست نداشتم که این فرصت را از او بگیرم و رضایت خودم را به مدیرعامل اعلام کردم. مدیرعامل ما هم به باشگاه استقلال اعلام کرد که هیچ مشکلی نیست و اگر پیروز قربانی خودش تمایل داشته باشد ما هیچ مانعی داریم. در هر صورت خود پیروز بعد از چند ساعت فکر و مشاوره تصمیم گرفت در سایپا به کار خود ادامه دهد و ما هم استقبال کردیم. کلیات ماجرا این بود.

در این زمینه بخوانید:

تا الان دو بازیکن از ما جدا شدند

در نقل و انتقالات ما سعی کردیم که با چند بازیکن مورد نظرمان مذاکره کنیم و با دو سه بازیکن دیگر که شرایط مالی شان به باشگاه ما بخورد، جذب کنیم. تا الان دو بازیکن از ما جدا شدند و یک بازیکن هم جذب کرده ایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهرداد تاجی IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    پیروز قربانی از بس تحت تاثیر هوچی گری های جماعت لنگ قرار گرفته ..خودش رو گم کرده..از خداش باشه که در تیم با اصالت و پرافتخاری مثل استقلال مربی گری کنه..ما منت کسی رو نمی کشیم... ایتقدر یحیی..یحیی نکن...رسول پناه فقط گوشه ای از پشت پرده کثیف یحیی و باشگاه لنگ رو در این چند سال افشا گری کرد ..حالا بماند چهل سال گذشته..
  • سوگلی لونگ IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    دوستان استقلالی هوشیار باشید دقت کنید..اگر استقلال از هر نظر هم بهتر بشه باز مافیای لنگ در کشور که قدرت را در اختیار داره برای استقلال سنگ اندازی میکنه..چون این مافیا قدرت رسانه و پول ولابی ورانت و...در اختیار داره..
    • حمید IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      شماهواداران کیسه خیلی پرروهستیدپرسپولیس توآسیانابودکردیدآلکثیرنابودکردیدتوهربازی ببازیدمقسرپرپولیس یاداورویاوزیرویازمین بازی حتی ازتوپ جمع کن هم ایرادگرفیتیدکیسه کشاازجون ماچی میخواید
  • علی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    بسیار فهیم وباشخصیت بود که نرفت زیردست فرهاد بی تجربه . پیروزخان باید وقتی به استقلال برگرده که سرمربی باشه نه زیردست یه بچه / کلاس پیروزقربانی بالاترازاین حرفهاست فرهادمجیدی باید مربی گری رواز دسته سه شروع کنه 15 سال دیگه بایدبشه مربی تاج کبیر
  • حمید IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    اگرقربامیامداستقلال بعدازمدت کوتاهی باکادرمربیشان اخراج میشدهمین بهترشدک استقلال نرودبنظربنده مربیان استقلال هیچ گونه کنترلی بروی بازی کنان نداردومربیان ضعیفی ازنظرفنی داردهرباخت گردن پرسپولیس میندازن ویااینکه میگن وزیرپشتیبانشونه عموجم کنیداین تیم مسخره را
  • علیرضا IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    لنگیهاتاوقتیوزیرورزش است ۱۴میلیاردبرای بودیمیر ۱۴برایترابی کهپرسپولیس رادرستکردو نزدیک۴۰میلیاردبرای مقانلو و۳میلیاردیک نیم فصل برای آرمان رمضانی لنگی اینها همه پول بيت‌المال خرج مشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی