جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
۹ |
۵
کنفرانس مطبوعاتی یا کنفرانس شهرت طلبی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی دوست دارم با مسئولان سازمان لیگ همکلام شوم و نظر خود آنها را در مورد کنفرانس‌های بامزه مطبوعاتی بپرسم.

خبرورزشی - کنفرانسی که نامش مطبوعاتی است به محلی تبدیل شده برای شهرت طلبی و نان قرض دادن مربیانی که در هر بازی یک نفر را به آنجا می‌فرستند تا طرف برای خودش مطرح شود فرقی هم نمی‌کند سرمربی تیم پر طرفدار باشی یا تیم گمنام پایین جدولی. یحیی گل‌محمدی باشی یا فرهاد مجیدی و جواد نکونام. آقایان مربی هر وقت دلشان بخواهد به کنفرانس می‌روند تا از تاکتیک خودشان تعریف و تمجید کنند و هر وقت می بازند و یا صلاح نمی‌دانند، دستیار اول یا دوم یا سوم و یا حتی آنالیزور خود را به کنفرانس می‌فرستند تا هم خودشان از پاسخ دادن به سوالات فرار کرده باشند و هم یک حالی به دستیاران خود داده و شرایط رشد و پیشرفت آنها را فراهم کرده باشند! این مسخره بازی مدت‌هاست که به نام کنفرانس مطبوعاتی در ایران اجرا می‌شود و همه فقط تماشاگرند. از خود سازمان لیگ و کمیته اخلاق گرفته تا مربیان و مدیرانی که کاملا بله قربان‌گوی آقای سرمربی هستند و حتی جرأت نمی‌کنند از او بپرسند چرا آنالیزورت را به جای خودت به کنفرانس فرستادی؟

اینجا ایرادی به مربیان وارد نیست آنها فضایی پیدا کردند که به این و آن فرصت بدهند اما سوال اصلی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است که واقعا چه زمانی می‌خواهید بساط این مسخره بازی را جمع کنید؟ آیا گواردیولا و مورینیو هم به کنفرانس مطبوعاتی نمی‌روند و آنالیزورهای خود را برای پاسخگویی به آنجا می‌فرستند؟ آیا تا حالا دیده اید که زیدان با آن همه شهرت و آن همه جام قهرمانی دستیار سومش را به کنفرانس مطبوعاتی بفرستد؟ البته که ما خودمان کاری کرده‌ایم که عده‌ای بزرگتر از زیدان شوند و حداقل این که چنین احساسی را پیدا کنند آن‌ها نه تنها برای هوادار احترام قائل نیستند بلکه رسانه‌ها را به هیچ می‌انگارد و مدتهاست که به این کار ادامه می‌دهند. در فوتبالی که هر کس هر حرفی می‌خواهد بر زبان می‌آورد و هر باشگاهی برای خودش بیانیه‌نویس دارد و تهمت و افترا به این و آن زده می‌شود، مسخره بازی در کنفرانس های مطبوعاتی اصلاً چیز عجیبی نیست و اساساً اگر غیر از این باشد باید تعجب کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    کنفرانس های سلطان محمود ، کنفرانس های های ساده زیستی بود . کنفرانس های مطبوعاتی سلطان محمود ساده زیستان و بدون تجملات بود . سلطان محمود باید الگو بقیه باشد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      چرا بجای من کامنت میزنی؟من محمدم . . . # لنگی ترسو هستم
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    یک ضرب المثل معروف آلمانی هست که میگه اگر میخواید که سوژه اصلی یک مهمانی بزرگ باشید اصلا به آن مهمای نروید
  • محمدطاها IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    ادمین پست خوبی گذاشتی واقعا حرف حق رو زدی دمت گرررم..به امید حضور شاه فرهاد تو کنفرانس بعدی چون این خواسته هواداران هم هست..
  • مملی آبی IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    فرهاد مجیدی با خیانتی که به ما استقلالی ها کرد نباید روش بشه بیاد کنفرانس آقای مجیدی شرم بر تو که یه لنگی رو آوردی کردی سرمربی استقلال از همون اول معلوم م بود که تو آقای مجیدی نفوذی تیم لنگی
    • آ سد بلال IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      لنگی بی هویت با اسم استقلالی نظر نده با هویت نداشته اتبیای بهتر منفی میگیری
  • Amir perspolisi IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    عالی بود عالی، واقعا در عجبم و خنده م میگیره از سرمربی ها و مربی های لیگ خودمون، بنظر من اصلا حذف کنن این نشست مطبوعاتی قبل از مسابقه و بعد از مسابقه رو سنگین تر هستن، بعدشم وقتی میان نشست انقد از خودشون تعریف میکنن که یکی ندونه تیمشون به صغیر و کبیر رحم نمیکنه و هیچ ایراد فنی ندارن و تیمه مقابلشون روی غافلگیری،اتفاق،اشتباه فردی... به گل رسیده و موقعیت آنچنانی نداشته اما تیمه خودشون بازی رو ۹۰ دقیقه در دست داشته اما داور لج کرده باهاشون و نزاشته برنده بشن
  • سینا.فرزاد IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    سلام. خبر ورزشی وقتی گل محمدی هم تو کنفرانس خبری حاضر نشد به همین شکل تند و تیز یه مطلب بزار. خیلی لیگ پویایی داریم حالا اینقدر به خاطرش جوش میزنید مجیدی دوست نداشت تو کنفرانسی که سوالات بی مورد می پرسند حاضر شود.کار خوبی کرد.
  • عباد IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    آیا جنس سئوالی که از مورینو پرسیده میشود با سئوالات خذرنگار ایرانی یکی است بیانیه های مورد اشاره را دزکجا وکدام نهاد یا رسانه با آب وتاب نشر میدهند ومنتظر پاسخ طرف مقابل میماند وچند روز متوالی در مورد هر بیانیه مطلب می نویسد وحاشیه می ساند لطف کنید نقش خودرا نادیده نگیرید قلمزنانی چون شما شایسته پاسخگویانی ِآن چنان هستید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی