مسافران ایرانی اتاق ۱۰۷۹ هتل هیلتون ‌دنبال کسب‌افتخار در ایتالیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات بین‌المللی کشتی ‌آزاد و فرنگی جام متئو پلیکونه ایتالیا به ‌میزبانی شهر رم درحال انجام است.

خبرورزشی - تیم منتخب کشتی‌ آزاد کشورمان نیز با دو کشتی‌گیر بهنام احسان‌پور و علیرضا کریمی در اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلو برای حضور دراین پیکارها به ایتالیا رفته است. کشتی‌گیران همه تیمها در هتل هیلتون شهر رم مستقر شده و قبل ‌از ورود به محل اسکان تیمها، کشتی گیران و مربیان همگی ابتدا تست PCR دادند، پس‌از ۲۰ دقیقه جواب آزمایشات اعلام و بعداز دریافت جواب منفی تست کرونا، مجوز ورود کشتی‌گیران و مربیان به هتل محل اسکان تیمها داده شد. 

بهنام احسان‌پور و علیرضا کریمی نمایندگان کشورمان در طبقه اول و اتاق ۱۰۷۹ مستقر شده و برای کسب افتخار در ایتالیا و کوتاه کردن راه رسیدن خود به دوبنده تیم‌ملی از فردا باید در جام پلیکونه با حریفان و مدعیان مبارزه کنند. به منظور جلوگیری و کاستن از احتمال ابتلا به کرونای کشتی گیران و مربیانی که تست PCR داده و سپس اجازه ورود به هتل محل اسکان را کسب کرده اند، تردد و خروج از هتل ممنوع است. 

احسان‌پور نفر سوم ۶۱ کیلوی کشتی‌آزاد جهان، برای رسیدن به دوبنده۶۵ کیلوی تیم‌ملی، حریفی جوان و پرانگیزه به نام امیرمحمد یزدانی را پیشِ رو دارد که در انتخابی هم صاحب عنوان نخست شده ولی کادرفنی تیم‌ملی نتوانست به‌راحتی چشم خود را بر تجربیات ارزنده احسان‌پور ببندد و او را از گردونه برنامه‌هایش برای گزینشی یا المپیک نادیده بگیرد. برهمین اساس بهنام احسان‌پور ابتدا باید فردا و یکشنبه در مسابقات ایتالیا  سنگ خود را با مدعیان خارجی وا بکَنَد و سپس به انتظار تصمیم کادرفنی برای نحوه انتخاب و معرفی ملی پوش این وزن بنشیند. 

علیرضا کریمی دیگر نماینده کشورمان در ایتالیا و ساکن اتاق ۱۰۷۹ هتل هیلتون شهر رم نیز فردا به‌مصاف خارجی‌های حاضر در جام پلیکونه می‌رود. دارنده مدالهای نقره و برنز جهان که به وزن بالاتر و ۹۷ کیلو صعود کرده، برای رسیدن به دوبنده تیم‌ملی المپیکی کشورمان، بعداز جراحی و طی کردن دوران نقاهت، در تلاش است تا ماهها دوری از میادین را با کسب موفقیت در ایتالیا، جبران کرده و راهش را برای رسیدن به تیم‌ملی و المپیک، کوتاه کند. کریمی هم حریفان پرانگیزه و مدعی مثل علی شعبانی نفر اول انتخابی تیم‌ملی، محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیج را پیشِ رو دارد. قطعاً کریمی با کسب موفقیت در ایتالیا می‌تواند بخش اعظمی از راه رسیدن به دوبنده تیم‌ملی برای پیکارهای گزینشی یا حضور در المپیک را طی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی