چرا نکونام سرمربی استقلال نشد؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: ابتدای فصل هم از استقلال و تیم های دیگر هم پیشنهاد داده بودند اما با منطقم و قلبم تصمیم گرفتم که در فولاد بمانم.

خبرورزشیجواد نکونام در خصوص بازی فردا مقابل استقلال اظهار داشت: فردا بازی سخت و سنگینی داریم و باید تمرکز داشته باشیم. می دانیم  استقلال تیم خوب و پر مهره ای هست. استقلال همیشه استقلال است و تیمهای بزرگ همیشه بزرگ هستند. این تیم امسال مدعی هست و همین موضوع کار ما را سخت می کند.

وی افزود: باید خیلی بازی را با تمرکز شروع کنیم تا ۳ امتیاز را کسب کنیم. این تیم مهره های با کیفیتی دارد.

نکونام در مورد پیشنهاد استقلال عنوان کرد: باید از آقای آذری تشکر کنم. او واقعا زحمت می‌کشد برای خوزستان و دلگرمی ما و مردم هم به مدیریت او و شرکت فولاد دارند. شرایط خوبی اینجا دارم و دوست داشتم کاری که شروع کردم را در فولاد به خوبی به پایان برسانم. تا ببینیم سالهای آینده چه اتفاقی می افتد.

سرمربی فولاد تاکید کرد: ابتدای فصل هم از استقلال و تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داده بودند اما با منطقم و قلبم تصمیم گرفتم که در فولاد بمانم. برای مردم خوزستان و هواداران تلاش کنیم فولاد را به موفقیت برسانیم. باز هم می‌گویم کار کردن در این باشگاه باعث خوشحالی من و همکارانم وبازیکنان است.

بیشتر بخوانید:

وی در مورد برنامه‌ریزی بازی ها با توجه به پلی‌آف فولاد در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد:با توجه به اینکه تنها نماینده ایران در پلی آف هستیم کار سختی پیش رو داریم. ۲۷ اسفند در لیگ بازی داریم از آن طرف ۱۸ اسفند در پلی‌آف بازی داریم، این سهمیه برای فوتبالی کشور مهم است و تیم ما با این وضعیت بدون استراحت می‌شود. درخواست داریم شرایط تیم ما را در نظر بگیرند تا بهترین عملکرد داشته باشیم.

نکونام در مورد پنجره بسته باشگاه فولاد تصریح کرد: تیم‌ها در حال یارگیری هستند و حتی تیم ها بازیکنانی که قرارداد دارند را می‌خرند و در تیم ما هنوز اتفاقی رخ نداده و هنوز پنجره باشگاه ما بسته است و نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. امیدوارم در این جنگ نابرابر که در لیگ قهرمانان آسیا هستیم سر بلند خارج شویم.

سرمربی فولاد تصریح کرد: العین بازیکن خارجی زیاد دارد و ۷ بازیکن خارجی در این تیم بازی می کنند اما با این وجود به دنبال جذب یک بازیکن دیگر به جای بازیکن ژاپنی خود که مصدوم شده بگیرند و این کار را برای ما سخت می کند. ما در لیگ ایران هم تا آخر فصل با کمبود بازیکن مواجه هستیم و کار ما مقابل تیم‌های مدعی مثل تراکتور، استقلال، پرسپولیس و سپاهان سخت است.

نکونام ادامه داد: تیم هایی هستند که در نیم فصل اول ۱۰ بازیکن گرفتند و نقل و انتقالات شروع نشده دوباره در حال جذب ۳-۴ نفر دیگر هستند. با این وجود تلاش می‌کنیم و به مردم خوزستان قول می‌دهیم تا بیشترین تلاش را انجام دهیم و کمبودها را جبران کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیام سرخ IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    چطور وقتی پرسپولیس تو کوران بازیهای آسیایی بود مدام داد میزدین و اعتراض که باید پرسپولیس استراحت نکنه و هر چهار پنج روز بازی کنه؟؟ الان نیاز به استراحت دارین؟جالبه،،چه زود یادت رفت چکش خان
  • عامیرزا IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    عستقلالیا رو زیاد جدی نگیرین مشکل دارن باس درکشون کرد اینا همه شون از عوسطوره های دوره ژوراسیک شون که پیشنهاد از منچستر داشت بخاطر عستقلال نرفت تا شیشلی که بعد ششتایی شدن از برایتون پیشنهاد داشت ولی اونم مثه پرویز مظلومی بخاطر عستقلال نرفت! تا قائدی شون که از اروپا پیشنهاد داشته و بازم بخاطر عستقلال نرفت همیشه درگیر پیشنهاد در شهر بسبک عین الله باقرزاده هستن.#مکتب جعل وشانتاژ وپیشنهاد در شهری دائی جان ناپلئونیای دوپینگی.الخ
    • آ سد بلال IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      لنگیا مثل پراید بی کیفیت همه جا هستن تو پیج تراکتور سپاهان فولاد اظهار نظر میکنند آخه نکونام صحبت میکنه شما جواب میدی نویدکیا صحبت میکنه شما جواب میدی فکری صحبت میکنه شما به خودت میگیری نبی شکوری نورشرق قبلا فتاحی الان بهاروند براتون همه چیو هماهنگ کردن با بابا مسعود براتون درمیارن
  • تاجی طبرستانی IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    جواد ضد فوتیال..........................
  • شناسنامه فوتبال ایران(پرسپولیس) IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    مدیر عامل فولاد نگذاشت برد ، چون تمام مطالباطش را دریافت کرده بود وجای بهونه نداشت .که بتوند تیم فولاد رها کند و برد ، آقای آذری هم بالاخره اینکاره هست طوری باهاش قرارداد بسته که به این مفتی ها نتوند کار را ول کند وبرد. اما الان آمده منت کول مردم خوزستان میگذارد که من بخاطر شما نرفتم. دروغ دروغ دروغ ...........اه اه اه اه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی