جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
۲ |
۰
خط و نشان سیروس برای پرسپولیس
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بدون دنبال توجه به مشکلات، دنبال بردن و کسب سه امتیاز بازی مقابل پرسپولیس هستیم.

خبرورزشی - سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: فردا یکی از دیدارهای حساس و مهم ما است. با توجه به تغییر جایگاه ما در جدول و شروع نیمه فصل دوم، به تمام مشکلاتی که سد راهمان است بی توجه هستیم و فقط به سه امتیاز فکر می کنیم. ان شاالله بتوانیم روند خوب نیم فصل اول را از دیدار با پرسپولیس شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: 

وی درباره نفرات مصدوم و محروم صنعت نفت گفت: محروم نداریم اما یکی دو مصدوم داریم که امیدواریم با تدابیر کادر پزشکی به این رقابت برسند.

سرمربی صنعت نفت درباره احتمال استفاده از دو بازیکن جدید این تیم با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انقالاتی باشگاه تصریح کرد: امیدوارم با توجه به پیگیری ها و سختی های انجام شده، زهیوی و خالدی به دیدار با پرسپولیس برسند. به ما قول داده اند مشکل این دو بازیکن قبل از شروع بازی حل خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مافیای رسانه پول وقدرت IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    آقل سیروس از مافیای لنگ نترسید درسته که کل امکانات کشور و قدرت سیاسی در اختیار دارن ولی نترسید چون لنگ یه تیم پوشالی است فقط با جو سازی ها و هیاهو دیگر تیم ها ازش می ترسن و بازی رو واگذار می کنن..یعنی بازیکن حزیف بخاطر جو و فصا سازی رساته ای اون بازی خودش رو نمی تونه بکنه بعد لنگی ها فکر میکنن تاکتیک دارن..!! یحیی شون خیلی از نظر فنی بالاست..!!
    • منطق IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      آخه اگه مملکت انقدر سیستم مدیریتیش قوی بود که وضع مملکت این نبود. متوهمای روان پریش، تئوری دایی جان ناپلئونی شما تمامی نداره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی