تردیدهای استقلالی‌ها نسبت به مجیدی/ فرهاد به توصیه هواداران گوش می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هواداران استقلال روزهای گذشته با وجود شادمانی از بازگشت مربی نسبتا موفق خود، تردیدهایی را هم در رابطه با او مطرح کردند.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی امروز به عنوان نخستین تجربه در لیگ بیستم روی نیمکت استقلال می‌نشیند. آبی‌ها باید در تهران از فولاد پذیرایی کنند. بازی رفت دو تیم در اهواز با نتیجه دو بر یک به سود فولادی‌ها به پایان رسید. در آن بازی بود که استارت مشکلات محمود فکری زده شد. با نتیجه‌ای که به دست آمد و ویدیوی پر بوقی که از اظهارات سرمربی استقلال در پایان بازی در شبکه‌های مجازی منتشر شد. فرهاد مجیدی احتمالا به خوبی می‌داند که بازی امروز چقدر مهم است. 

این برای سومین بار است که مجیدی طی دو سال گذشته هدایت استقلال را برعهده می‌گیرد. فرهاد هر ۳ بار هم به یک شکل روی نیمکت آبی‌پوشان نشسته است. یعنی به عنوان جانشین مربی جدا شده در اواسط فصل. اولین بار او جای شفر را گرفت و تا پایان فصل در این تیم ماند و فصل بعد جایش را به استراماچونی داد. بار دوم او به جای استرا سرمربی تیم شد و قبل از فینال جام حذفی فصل قبل و لیگ قهرمانان آسیا از تیم جدا شد و حالا از هفته شانزدهم لیگ جاری جانشین محمود فکری شده است. مجیدی در تمام این سال‌ها تنها آلترناتیو نیمکت استقلال بوده است. 

فارغ از اینکه آیا خود مجیدی مشکلی با این شکل آمدنش به استقلال دارد یا نه همچنین جدا از اینکه باید برای نوع رابطه استقلال، مجیدی و هواداران تیم اسم جدیدی پیدا کنیم، این سوال مطرح می‌شود که این  بار سرنوشت ۷ محبوب در استقلال چه خواهد شد؟

در روزهای گذشته هواداران استقلال با وجود شادمانی از بازگشت مربی نسبتا موفق خود، تردیدهایی را هم در رابطه با او مطرح کردند. بیشتر این هواداران به صورت آیتم‌گونه مواردی را هم به مجیدی تذکر داده‌اند. برخی از این آیتم‌ها مستقیما مربوط به خود مجیدی می‌شود مثل «لطفا دور فضای مجازی را خط بکش»، «لطفا زود قهر نکن» یا «این بار سر بزنگاه دست تیم را در پوست گردو نگذار».

بخشی از این توصیه‌ها هم مربوط به مدیریت تیم است مانند «لطفا جلوی بی‌انضباطی بازیکنان را بگیر» یا «لطفا ثبات را به تیم برگردان و حواشی را جمع و جور کن». اینکه فرهاد مجیدی تا چه حد می‌تواند در انجام این کارها موفق باشد نیاز به گذر زمان دارد. 

استقلال در حال حاضر فاصله‌ای ۶ امتیازی با صدر جدول دارد. آنها بعد از بازی فولاد ۳ بازی نسبتا آسان با تیم‌های ماشین‌سازی، پیکان و صنعت نفت آبادان دارند. اگر استقلال می‌خواهد همچنان در کورس قهرمانی بماند باید در این ۳ بازی حتما موفق شود و مقابل فولاد حتما بازنده نباشد. این ماموریت مهم فرهاد مجیدی و شاگردانش در هفته‌های آتی در مستطیل سبز است.

در خارج از این فرهاد مجیدی باید حواشی گسترده‌ای که حوالی تیم هست را جمع و جور کند. برخی از پیشکسوتان استقلال از آمدن فرهاد مجیدی به استقلال رضایت ندارند. آنها با پیش کشیدن نوع جدایی فرهاد در دوره قبل، او را فردی غیرقابل اعتنا می‌دانند. همچنین از اینکه او تنها گزینه مدیران استقلال، وقتی تیم دچار مشکل می‌شود به حساب می‌آید، دلخورند. نمونه‌اش مجتبی جباری که در فاصله جدایی فکری و آمدن فرهاد نامش به عنوان دستیار ساکت الهامی یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال مطرح شد. فرهاد مجیدی که حالا به هر نحوی هدایت استقلال را برعهده گرفته است باید حواسش به این موارد هم باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Taj fan boy IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    کادر فنی مجیدی بسیار بادانش هستن.. مصطفوی.. ام بدنساز جدید.. خود مجیدی. ما پیرو حرف فرهاد هستیم
  • حامد IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    گلبرگ مغرور حتما حواسش به این موضوع بوده و بند قهر تو قراردادش اضافه کرده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی