نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دلیل پیروز قربانی برای انصراف از حضور در استقلال/ دورادور از مجیدی شناخت دارم!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی تیم سایپا در مورد رد پیشنهاد استقلال و شایعاتی که در مورد دلیل این اتفاق بود توضیح داد.

خبرورزشی - پیروز قربانی در خصوص رد کردن پیشنهاد استقلال و اینکه آیا واکنش منفی هواداران استقلال او را منصرف کرده است یا نه، توضیح داد: من فرزند استقلال هستم و در استقلال رشد کردم و چهره شدم و طبیعتاً نسبت به این تیم تعصب دارم، حتی اگر حرفی  را بزنم که شاید برای برخی از هواداران تلخ و غیر قابل پذیرش باشد ولی اگر ته همان حرف‌هایم را هم نگاه کنید در راستای این است که می‌خواهم استقلال همیشه قوی باشد و قوی بماند. حالا ممکن است هواداران نسبت به اضافه شدن من به کادرفنی موضع منفی گرفته باشند و واکنش نشان داده باشند ولی این موضوع در تصمیم من تاثیری نداشته است چرا که اصلاً فضای مجازی را دنبال نمی‌کنم و خبر ندارم که چه موضعی نسبت به من می‌گیرند.

وی در مورد دلیل عدم همکاری با آبی‌پوشان گفت: حالا به هر دلیلی قسمت نبود در خدمت کادرفنی استقلال باشم ولی برای این تیم و آقای مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم چرا که نتیجه‌ گرفتن استقلال باعث خوشحالی خیلی‌ها می‌شود خصوصاً پسر خود من که استقلالی صد آتشه است.

وی در مورد بازگشتش به سایپا پس از رد پیشنهاد استقلال توضیح داد: من به سایپا برگشته‌ام و تحت قرارداد سایپا هستم و محیط کاری‌ام در این تیم را دوست دارم و اصلاً جدا نشده بودم که بخواهم برگردم. یک پیشنهادی مطرح شده بود و من شرایط را بررسی کردم و در نهایت تصمیم گرفتم همینجا بمانم و همانطور که گفتم قسمت نبود در خدمت کادرفنی استقلال باشم و تنها دلیلش همین بود و حالا هم صد در صد توانم در خدمت سایپاست و امیدوارم با سایپا نتیجه بگیریم و برای استقلال هم آرزوی موفقیت دارم.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود دلیل نرفتنش به استقلال این بود که قرار بود در این تیم دستیار دوم باشد هم خاطرنشان کرد: من اصلاً چنین صحبتی نکردم ولی کاراکتر و جایگاه و شخصیتی که دارم خودش این موضوع را می‌رساند که چنین چیزی در مورد من نمی‌تواند اتفاق بیافتد و خود این موضوع به تنهایی گواه چنین مساله‌ای هست و نیازی به این نیست که آن را بیان کنم.

قربانی در پایان با اشاره به پیش بینی خود از عملکرد استقلال زیر نظر مجیدی هم خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال با مجیدی نتیجه بگیرد. با شناختی که دورادور از فرهاد دارم و با توجه به اضافه شدن صالح مصطفوی و شناختی که روی کار او توانایی‌اش دارم و یکی از دوستان خوب من است، خیلی امیدوار و خوشبین هستم استقلال با پتانسیل بازیکنانی که دارد و توانایی کادرفنی خود به نتایج خوبی برسد و دعا می‌کنم استقلال نتیجه بگیرد و دورادور اگر کمکی از دستم بر بیاید در خدمت دوستان هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم مظلوم لنگ IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    ما هم خوشحالیم نیمدی
  • رفیق رسول پناه IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    خیلی تو سایپا خوب بودی که میخای بیای استقلال؟
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    اگر پیروز قربانی به کیسه می آمد شخصیتش خراب می شد همان بهتر که نیامد
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    نکته جالب تمام کیسه کشا،با اینکه مربیه به تیم دیگست رسماً و علنی میگه دورادور هر کاری از دستم بر بیاد برا دوچرخه سواران میکنم مثل الباقی مربی های کیسه کش که تو بقیه تیما هستن بعد دم از فوتبال پاک‌ میزنن
    • بابک IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      لقمان را گفتند ادب از که آموختی گفت از بی ادبان.این است مکتب درخشان پیروزی!
    • حمید ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      خدارو شکر ما مثل لنگیا نیستیم .... آقای تارتار هر وقت تیمش با لنگ بازی داره برای لنگ آرزوی برد و موفقیت میکنه و همیشه هم تیمش باخته ..... ما اگر اینجوری بودیم الان با اختلاف صدر بودیم
  • mohamad IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    با مجیدی نمیشه ساخت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی