نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شهرخودرو مشهد ۲ میلیارد تومان نقد می‌خواهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشاد فرجی برای پیوستن به پرسپولیس با این تیم به توافق رسیده است اما باید خودش رضایتنامه‌اش را از تیم شهرخودرو مشهد بگیرد. 

خبرورزشی - فرشاد فرجی، مدافع مازندرانی تیم شهرخودرو که باید رضایتنامه‌اش را از تیم مشهدی بگیرد، طبق قرار قبلی به تهران می‌آید تا با یحیی گل‌محمدی و مسئولان باشگاه پرسپولیس صحبت کند. سرمربی پرسپولیس به دلیل کمبود مدافع به دنبال جذب فرجی است و قبل از او هم گزینه‌های دیگری را زیر نظر داشت که مقدمات حضور آنها در پرسپولیس فراهم نشد اما حالا فرجی این شانس را دارد که با دریافت رضایتنامه از هفته هجدهم لیگ برای پرسپولیس بازی کند. البته پنجره‌های نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باید باز شود تا آنها بتوانند از امثال مهدی ترابی و فرشاد فرجی استفاده کنند. 

پرسپولیس در حال حاضر بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد اما نفرات محدودی در مرکز خط دفاع دارد. هم‌اکنون فقط محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی را به عنوان دفاع وسط تخصصی در اختیار داشته و از کمال کامیابی‌نیا به عنوان دفاع میانی استفاده کرده است. 

خرید فرشاد فرجی می‌تواند خیال گل‌محمدی را بابت نیمکت پرسپولیس و ذخیره‌های سیدجلال و کنعانی‌زادگان راحت کند اما این یک طرف ماجراست. مهدی رحمتی که در تیمش با کمبود بازیکن روبه‌روست و مشکلات عدیده مالی و مالکیتی را پشت‌سرگذاشته است، به شدت مخالف جدایی فرجی و سایر بازیکنان شهرخودروست. برهمین اساس این باشگاه سنگ بزرگی پیش پای مدافع مازندرانی خود گذاشته؛ ۲ میلیارد تومان نقد بده و برو!

فرشاد فرجی در سال‌های گذشته در تیم‌های راه‌آهن، خونه به خونه بابل، نساجی مازندران و شهرخودرو توپ زده و پول زیادی جمع نکرده است. از طرفی باشگاه پرسپولیس نیز حاضر نیست ۲ میلیارد تومان برای جذب فرشاد فرجی آن هم به صورت نقد به شهرخودرو بپردازد. بنابراین تنها راه باقی‌مانده این است که فرجی همچون دوست صمیمی‌اش میلاد سرلک از جیب شخصی پول رضایتنامه‌اش را بدهد. البته سرلک چک شخصی داد و شهرخودرو پذیرفت ولی حالا تیم مشهدی فقط پول نقد می‌خواهد و چک قبول نمی‌کند!

فرشاد فرجی حاضر است از جیب شخصی این پول را بپردازد و پرسپولیسی شود. بر همین اساس در چند روز گذشته به هر دری زده که ۲ میلیارد تومان را جور کند چراکه تیم شهرخودرو نه تخفیف می‌دهد و نه نسیه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    شهر خودرو باید چهار میلیارد طلب میکرد، نباید بهترین مدافعشو بده به لنگ
  • yazdan IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    کیسه کشا چش دیدن پیشرفت پرسپولیسو ندارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی