نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۴۸ ساعت پرالتهاب باشگاه استقلال برای انتخاب مجیدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال توضیحات کاملی درباره به خدمت گرفتن فرهاد مجیدی داد و گفت این پروسه چندان راحت نبوده است.

خبرورزشی - هواداران استقلال این روزها تا حد زیادی بابت انتخاب شدن فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم استقلال در ادامه فصل بیستم لیگ برتر ابراز رضایت می‌کنند ولی اینکه این مربی با چه پروسه‌ای برای هدایت تیم استقلال انتخاب شد هم مهم بود که در همین باره مدیرعامل باشگاه استقلال توضیحات کاملی داد و گفت این پروسه چندان راحت نبوده است ولی برای رسیدن هر چه سریع‌تر به گزینه مد نظر بلافاصله پس از استعفای محمود فکری اقدامات اولیه استارت زده شده است.

مددی گفت: «اولویت‌بندی ما انتخاب بین ۴ نفر بود؛ آقایان فرهاد مجیدی، جواد نکونام، امیر قلعه‌نویی و ساکت الهامی. در نهایت ما در جلسه هیئت ‌مدیره به این چند گزینه رسیدیم و من مأمور شدم که با این عزیزان مذاکره کنم که البته دو تن از آنها تحت قرارداد باشگاه‌های متعلقه‌شان بودند.»

او گفت: «من ابتدا با مدیران دو باشگاه مذاکره تلفنی داشتم. اول با مدیرعامل باشگاه فولاد تماس گرفتم که ایشان تأکید کردند که اجازه جدایی را به نکونام نمی‌دهیم ولی باز هم عصر همان روز با آقای نکونام حرف زدم که گفت اجازه بدهید با آقای آذری حرف بزنم و در نهایت نتیجه‌ای حاصل نشد. بعد با مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان حرف زدم و مذاکره‌ای هم با ایشان درباره آقای امیر قلعه‌نویی داشتم که آنها نیز موافق جدایی سرمربی‌شان از تیم گل‌گهر نبودند.»

مدیرعامل استقلال سپس اشاره‌ای به نام ساکت الهامی داشت و گفت: «در این حین از طرف برخی پیشکسوتان نام آقای ساکت الهامی هم مطرح شد که به سراغ ایشان هم رفتیم و با ایشان هم حرف زدیم که شرایط برای همکاری مهیا نشد. همچنین در این ارتباط با فرهاد مجیدی هم صحبت کردم و نتیجه همه این مذاکرات را فردای همان روز به مدیران باشگاه ارائه کردم و پس از بحث و بررسی فراوان مقرر شد که بنده با آقای فرهاد مجیدی مذاکره نهایی را داشته باشم و ایشان به تیم استقلال بیایند. در واقع هیئت ‌مدیره محترم هم با حضور ایشان موافقت کردند.»

بیشتر بخوانید:

مددی در این باره که مذاکره با مجیدی دشوار بود یا نه؟ گفت: «ابتدای مذاکره کار خیلی سخت شد ولی بعد تفاهم حاصل شد و ایشان با طیب خاطر و انگیزه خوبی ابراز تمایل به همکاری کردند. مدت قراردادشان هم ۲/۵ ساله است و این خواسته خود فرهاد مجیدی بود که برای همه برنامه‌هایی که برای استقلال مد نظر داشتند فرصت لازم را داشته باشند تا تیم با انگیزه‌ای را آماده کنند که در تورنمنت‌های زیادی که در پیش است با قدرت شرکت کند. ما بر همین مبنا قرارداد را ۲/۵ ساله منعقد کردیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Taj fan boy IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    خوبه مجیدی اگه امروز ببره تیم رو از بحران خارج میکنه. خوبه سعادتمند نیست که حاشیه بسازه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی