نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
حساسیت روس‌ها به کشتی‌های انتخابی سه‌شنبه ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقه انتخابی درون اردویی کشتی ‌آزاد در دو وزن ۵۷ و ۸۶ کیلو روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

خبرورزشی - یک سایت خبری روسیه با انتشار گزارشی ویژه از این پیکارهای انتخابی، حساسیت کشتی روسیه نسبت به این دیدارها را به نمایش گذاشت. در گزارش خبری این سایت روسی با بررسی مدعیان این دو وزن که قرار است با هم کشتی بگیرند، آمده است: حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک برای اثبات شایستگی‌های خود در پوشیدن دوبنده تیم‌ملی، باید مقابل کامران قاسم‌پور دارنده دو مدال طلای مسابقات قهرمانی امیدهای جهان کشتی بگیرد. سایت روسی تاکید کرده این دو کشتی‌گیر جویباری بارها در پیکارهای انتخابی با هم کشتی گرفته‌اند که حسن یزدانی به پیروزی رسیده است. 

سایت روسی ضمن اشاره به کسب سهمیه وزن ۵۷ کیلوی المپیک ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان از سوی رضا اطری، پیرامون انتخابی روز سه‌شنبه وزن‌اول تیم‌ملی کشورمان نوشت: قرار است رضا اطری نفر پنجم ۵۷ کیلوی رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ مقابل رحمان عموزادخلیلی نفر سوم جام‌جهانی ۲۰۲۰ صربستان قرار بگیرد تا کشتی‌گیر برنده این دیدار ملی‌پوش ایران در المپیک ۲۰۲۱ توکیو باشد. 

هرچند هنوز فدراسیون‌کشتی ایران و کادرفنی تیم‌ملی پیرامون نحوه برگزاری انتخابی سنگین‌وزن کشتی‌آزاد یا تعداد نفرات دارای شانس حضور دراین برنامه، تصمیم خود را اعلام نکرده‌اند ولی این سایت روسی پیرامون انتخابی ۱۲۵ کیلو نیز نوشت: در سنگین‌وزن ۲ مدعی وجود دارد که از میان امیرحسین زارع و امین طاهری هرکس در مسابقات بین‌المللی عملکرد بهتری داشته باشد، ملی‌پوش ایران در المپیک توکیو می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی