نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آرش رضاوند: وقتی کادرفنی تغییر می‌کند، انگیزه‌ها بیشتر می‌شود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید که این تیم اگر از حواشی دور بماند، قطعاً نتیجه خواهد گرفت و مهم‌ترین مسئله دور بودن از حواشی است.

خبرورزشی - آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از برتری این تیم مقابل فولاد اظهار داشت: مهم این بود که در این بازی برنده باشیم. چون مدت‌ها بود نبرده بودیم و خدا را شکر بردیم و به کورس قهرمانی برگشتیم.

وی درباره اینکه آیا حضور فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال انگیزه داد، گفت: ما با فرهاد مجیدی کار کرده بودیم. از کادرفنی قبلی هم تشکر می‌کنیم که خیلی زحمت کشیدند. به هر حال در همه جای دنیا اینگونه است که وقتی کادرفنی تغییر می‌کند، انگیزه‌ها بیشتر می‌شود، اما بازهم باید از کادرفنی قبلی تشکر کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا اوضاع این تیم با مجیدی بهتر خواهد شد یا نه، خاطرنشان کرد: امیدوارم که با هم دیگر سال خوبی داشته باشیم. فصل قبل هم سال خوبی با مجیدی داشتیم و امیدوارم بتوانیم امسال شرایط بهتر شود و خاطرات خوبی را با هم رقم بزنیم.

رضاوند درباره اینکه مجیدی اعلام کرده تیم فعلی استقلال بهترین تیم آسیاست و به همین دلیل فقط درخواست جذب یک بازیکن را از باشگاه کرده است، اظهار داشت: اول از همه امیدوارم حواشی از تیم ما دور باشد و اگر حواشی دور بماند، می‌توانیم نتیجه بگیریم. ما فصل قبل هم همین موقع‌ها بود که سرمربی ما تغییر کرد. اگر حاشیه از تیم ما دور باشد، قطعاً نتیجه می‌گیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی