نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تاوان بازی با اعتبار فردوسی پور/ انتقام سخت از مربی استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فراز کمالوند بعد از بازی برابر فولاد ترجیح داد در پاسخ به یک سوال جمع خبرنگاران را ترک کند.

خبرورزشی - فراز کمالوند در نهایت با جدایی از شاهین بوشهر به عنوان دستیار مجیدی در استقلل مشغول به کار شد. مربی ای که شاید مهم ترین دوران حرفه ای اش را روی نیمکت تراکتور گذرانده باشد. در همان دوران دلبری از هواداران تراکتور کمالوند یک شب در گفت و گوی تلفنی با برنامه نود تلاش کرد تا برای اثبات رنگی بودن عادل از خاطرات دوران ورزشی نویسی اش در یک روزنامه بگوید. جاییکه به گفته خودش عادل در کنارش می نشست. او برای اینکه عادل را از «برج بی طرفی اش» به پایین بکشاند بدون هیچ مدارایی گفت: «تعارف نداریم. هم من پرسپولیسی بودم. هم تو» 

شبی که عادل تصور نمی کرد همکار سابقش برای خوشایند هواداران تراکتور اعتبار حرفه ای او را به حراج بگذارد. عادل آن شب یکی از معدود دفعاتی بود که در برنامه اش به نوعی آچمز شد.

اتفاقی که حالا بعد از یک دهه برای خود مربی استقلال تکرار شد. کمالوند بعد از بازی برابر فولاد در حالی که داشت اظهارات فنی می کرد ناگهان با این سوال مواجه شد که «در خصوص پرسپولیسی بودن تان چه صحبتی دارید؟» این جا بود که کمالوند با گفتن «خسته نباشید» فرار از پاسخگویی به این سوال را ترجیح داد و خداحافظی کرد.

شاید کمالوند تصور نمی کرد اذعانش به پرسپولیسی بودن او را کمتر از یک دهه بعد در این موقعیت قرار بدهد. کاری با پرسپولیسی بودن یا نبودن عادل نداریم اما شاید مربی این روزهای استقلال تازه متوجه زشتی رفتار آن شب خود با عادل شود. جایی که عادل نمی توانست بعد از شنیدن ادعای کمالوند با یک «خسته نباشید» آنتن زنده را ترک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    ۹۵ درصد جامعه استقلالی هستند و استقلال حدود ۶۴ میلیون هوادار داره که عاشقانه تیم رو دوست دارن ..کمالوند اونجوری گفته که عادل رو تست کنه وگرنه من که میدونم کمالوند به خاطر تعصبش به استقلال پاپیش گذاشته وگرنه مربی ای مثل اون هیچوقت نمیاد دستیار مجیدی کم تجربه بشه
    • فری عشقی IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      آفرین باهوش این که چیزی نیست من فکر میکنم طرفدارهای 99 درصد باشن و هفتاد نه ملیون باشن این تازه من شنیدم علی دایی هم استقلال یه مگه نشنیدی خخخخخ
    • حمید IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      میزان هواداران شما تو رای گیری ای اف سی مشخص شد شما 6 درصد رای تون رو با 94 درصد باقی رای ها اشتب گرفتی
  • لنگ سوخته IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    با رمزهای مجیدی قهرمان میشم‌
    • مهرشاد IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      و البته همراه با جک تری دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • مینا از لندن IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    بر فرض محال که پرسپولیسی باشه خوب که چی؟ تو لندن به دنبال مسائل فنی هستند تو تهران هم دنبال حواشی
  • شاهان IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    بازیکنان زیادی هم بودند ک طرفدار این تیمها بودن و بعد رفتن تیم مخالف .یا یاغی هایی ک جابجا شدن. مهم نیست .مهم وجدان کاری مربی تیم هست.
  • عدالتم آرزوست IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    تلاش برای همه چیز خوب نشان دادن تیم منحوس کیسه ورزشی تلاش می کنی حواشی تیم ناپاکت کم کنی اما خدا شادی نمی ده بهتون
  • تاج IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    اخی حالا این همه سال منتظر موندین که ضایع شدن عادل پرسپولیسی را اینجوری انتقام بگیرید؟ همه میدونستن ایشون پرسپولیسیه اینو آمار و نظرسنجی ها و کارشناسیهای ابکیش مشخص کرده بود
  • شمسعلی. US ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    ولی گودرز خان استقلال ۶۴ میلیون و ۳ نفر هوادار دارد که آن ۳ نفر را تو نمی شناسی از همسایگان ما هستند
  • محمدطاها IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    خبر ورزشی جااان با این سوالات حاشیه ای که خبرنگاران از مربیان و بازیکنان می پرسند از این پس دیگه توقع نداشته باش بیان مصاحبه کنند..آقای کمالوند اگر اون زمان گفت خودش و فردوسی‌پور پرسپولیسی هستند شاید قبل تر از آن هواداران حالا چ درست چ نادرست اعتقاد داشتند فردوسی پور پرسپولیسی است..آقای کمالوند به هیچ عنوان سمتی تو باشگاه پرسپولیس نداشته فقط یکبار گفته پرسپولیسی است الانم توبه کرده و رو نیمکت پرافتخارترین تیم ایران تو آسیا و خوشرنگ ترین نیمکت لیگ نشسته و با تمام وجود به فرهاد مجیدی کمک میکنه مهم برای هواداران استقلال فقط همین است..
  • فرانک دختر آبی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    این درست که هشتاد درصد ایران پرسپولیسی هستن ولی خو ب اون بیست درصد که استقلالی هستن خیلی خیلی تیم مون رو عاشقانه دوست داریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی