نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر از نگاه یک استقلالی
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال گفت: همیشه تغییرات در کادرفنی شوک وارد می‌کند اما این روند باید ادامه‌دار باشد. تاثیرات کار مجیدی در آینده بیشتر دیده خواهد شد.

خبرورزشی - برد استقلال مقابل فولاد خوزستان که در اولین حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم رقم خورد نقدهای مثبتی برای استقلال و سرمربی جدید این تیم به ارمغان آورد. صادق ورمزیار در این باره مصاحبه ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*استقلال توانست از شوک تغییرات به بهترین شکل بهره برده و سه امتیاز شیرین را در دیدار مقابل فولاد از آن خود کند. این سه امتیاز برای شروع کار فرهاد مجیدی در استقلال بسیار اهمیت داشت و در کنار این مساله تساوی پرسپولیس نیز به ما کمک زیادی کرد تا همچنان امید زیادی به قهرمانی داشته باشیم.

*همیشه تغییرات در کادرفنی شوک وارد می کند اما این روند باید ادامه‌دار باشد. تاثیرات کار مجیدی در آینده بیشتر دیده خواهد شد اما این سه امتیاز بسیار ارزشمند خواهد بود.

*سرمربی می تواند از هرکسی که می خواهد در کنار خود استفاده کند. اگر این نفرات که استقلالی نیستند به تیم کمک کنند همه ما از آن استقبال می کنیم اما قطعا حضور پیشکسوتان به مجیدی و ساختار باشگاه بیشتر کمک می‌کرد.

*استقلال پر مهره‌ترین تیم لیگ ایران است و احتیاجی به نفرات جدید ندارد. کادرفنی باید به این نفرات انگیزه بدهد تا آنها در بهترین شرایط در زمین قرار بگیرند. استقلال حتی روی نیمکت بهترین نفرات را دارد و هر کدام از آنها می توانند در هر تیمی بازیکن ثابت باشند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی