نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پاداش عجیب و غریب سهمیه المپیک؛ خرما بخر، فاتحه بخوان!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی پوش شمشیربازی گفت: برای تنها سهمیه المپیک یزد به عنوان پاداش ۵ میلیون تومان به من دادند که با این مبلغ فقط می توانم خرما بخرم و برای ورزش یزد فاتحه بخوانم.

خبرورزشی - محمد فتوحی، ملی پوش شمشیربازی  با گلایه از نحوه ی حمایت مسئولان استان یزد از او تصریح کرد: متأسفانه با وجود همه افتخاراتی که در این سال‌ها برای ورزش استان یزد کسب کردم اما بیشتر از همیشه احساس می کنم که در ورزش یزد تنها هستم. پاداش یک سال حضور من برای مسابقات کسب سهمیه المپیک که تنها سهمیه تاریخ ورزش استان یزد محسوب می شود، ۵ میلیون تومان بود که با این شرایط اقتصادی فقط می توانم با این پول خرما بخرم و برای ورزش یزد فاتحه بخوانم.

او افزود: از طرفی برخی ها در هیات شمشیربازی یزد به دلیل مشکلات شخصی که با من دارند، هر روز حاشیه‌هایی را برایم ایجاد می کنند و کار کردن را برای من سخت کرده اند. تخریب ورزشکاری که در کوران رقابت و مسابقه است، قطعا خیانت به ورزش یزد محسوب می شود. در این میان  مدیرانی که در مقابل این رفتارها سکوت می کنند یا آنها را همراهی می کنند، درک نمی کنم. من یک سال است به خاطر اینکه تمرکزم به هم نریزد و حاشیه ای برایم ایحاد نشود، سکوت کرده ام و حتی در این یک سال یک جلسه تمرینی در شهر خودم نداشتم و همیشه مجبور بودم در تهران تمرین کنم.

فتوحی تاکید کرد: اکنون دیگر چاره ای نداشتم جز اینکه مشکلم در رسانه مطرح کنم تا مسئولان استانم متوجه شوند و جلوی این افراد را بگیرند در غیر این صورت مجبور می شوم تخلفاتی را که در این سال‌ها انجام داده اند مطرح کنم. 

ملی پوش سابر درباره وضعیت آسیب دیدگی مچ دست خود برای حضور در جام جهانی بوداپست بیان کرد: به همراه تیم ملی امروز (یکشنبه) عازم جام جهانی مجارستان هستم تا در آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کنم. اگر چه ما در مسابقات لهستان توانستیم سهمیه المپیک تیمی شمشیربازی را قطعی کنیم اما برای ارتقای رنکینگ خود در جام جهانی بوداپست شرکت می کنیم. 

او ادامه داد: خدا را شکر آسیب دیدگی دستم بعد از یک هفته درمان، رو به بهبود است و می توانم در مجارستان با آمادگی خوب حضور پیدا کنم. تمام اعضای تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده هستیم تا بعد از یک سال دوری از مسابقات در بوداپست قدرتمند حاضر شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی