نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
روایت بازیکن مورد توجه پرسپولیس از لحظه وحشتناک جدال با مرگ/ خانواده‌ام گفتند یا ما یا فوتبال
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بعد از اینکه به هوش ‌آمدم، خانواده‌ام به من گفتند باید از بین آنها و فوتبال یکی را انتخاب کنم.

خبرورزشی - علی نعمتی در خصوص‌ اتفاقی که در بازی با پیکان دچارش شد، گفت: من هیچ چیزی از آن صحنه یادم نمی‌آید و فقط بچه‌ها به من گفتند که در حال مرگ بودم که رحمتی و پزشک پیکان نجاتم دادند. مثل اینکه آنها دست‌شان را در دهانم گذاشته بودند که فکم بسته نشود و باید از آقا مهدی و پزشک پیکان تشکر کنم، البته اول از همه لطف خدا بود که دوباره به هوش آمدم و باید خدا را هزاران بار شکر کنم. بعد از آن ضربه‌ای که به من برخورد کرد روی‌ هوا بیهوش شدم و خدا را شکر می‌کنم که به هوش آمدم.

وی که با ابراهیم صالحی برخورد کرده بود، ادامه داد: این بازیکن با من تماس گرفت و خیلی هم ناراحت بود اما من گفتم که فوتبال همین است و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. بعد از این اتفاق خانواده من هم شرایط سختی را سپری کردند و همسر من هم در تهران بود. آنها آنقدر ناراحت بودند که وقتی به هوش آمدم به من گفتند که از بین آنها و فوتبال یکی را انتخاب کنم.

نعمتی در خصوص اینکه چه زمانی به تمرینات شهر خودرو بازخواهد گشت، گفت: امروز به تمرینات رفتم و در کنار زمین بودم، کمی هم حالت تهوع داشتم و تمرین نکردم. فکر می‌کنم کمی زمان نیاز دارم تا به شرایط طبیعی برگردم.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی