معرفی معاون جدید مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حکم مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، علی عطایی به عنوان معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس منصوب شد.

خبرورزشی - در حکم مدیر عامل باشگاه آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجربه و دانش جنابعالی و به موجب این ابلاغ به سمت معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند سبحان و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) با اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف و برنامه‌های باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، گام‌های موثری در جهت اعتلای این باشگاه پرطرفدار بردارید. توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

علی عطایی با سوابق؛ مدیر تشریفات شهرداری تهران، مدیر حوزه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، رئیس اداره کنسولی اداره کل تشریفات نهاد ریاست جمهوری، مدرس دانشگاه و دانش آموخته رشته مهندسی برق – الکترونیک، کارشناسی ارشد مهندسی برق-قدرت و کارشناسی ارشد MBA و ... در باشگاه پرسپولیس منصوب شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    سمیعی داره عالی کارش رو انجام میده...باوجودی بخاطر شغل سابقش و حتی قیافه موجهش و نداشتن پست ورزشی در سابقه ش خیلی بهش انتقاد شد اما خیلی از مدیرای قبلی امثال انصاریفرد که از جنس باشگاه بودن و دوره دوم مدیریتش افتضاح بود بهتر کار کرده و انشالله همینجوری عالی پیش بره!!
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    فقط حاج جعفر عشقی ❤❤❤❤❤❤ تا الان عملکرد حاج جعفر عالی بوده امیدوارم جعفر عملکرد خوبش را ادامه دهد
  • فراهانی IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    سلام مهندس برق و تجربیاتی که اصلا به رشته تحصیلی ایشان نمیخورد و از آن بدتر عدم تجربه و یا دانش مالی و حسابداری. آنوقت بناست ایشان چه کنند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی