نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ماجرای سرپرست موقت استقلال/ این پست به کدام پیشکسوت می‌رسد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد کاظمی مدیر رسانه‌ای با تجربه استقلال در دیدار با فولاد خوزستان نقش سرپرستی این تیم را هم به جای پرویز مظلومی ایفا کرد.

خبرورزشی - محمد کاظمی در مورد ماجرای سرپرستی استقلال گفت: من به طور موقت و با نظر باشگاه برای یک یا دو بازی سرپرست شدم از ابتدا هم قرار نبود سرپرست تیم استقلال بنده باشم و مسلماً به زودی مسئولیت را تحویل یکی از پیشکسوتان خوشنام باشگاه خواهم داد. منتظر تصمیم باشگاه هستم تا این پست را که به طور موقت در اختیار داشتم تحویل بدهم و هیچ مشکلی هم بابت این موضوع در باشگاه استقلال وجود ندارد.

 گفتنی است محمد کاظمی که از چهره های خوشنام مطبوعاتی است، همچنان به عنوان مدیر رسانه‌ای باشگاه روی نیمکت استقلال خواهد نشست و فرهاد مجیدی و یا سایر مربیان استقلال را در کنفرانس های مطبوعاتی هم همراهی خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    پیشنهاد من برای پست سرپرستی استقلال مهدی فنونی زاده یا امیرحسین صادقی هستند . مهمترین حسن این کار هم این است هم این دوستان سرشون گرم میی شود و به هدفشون می رسند و تمام مدت شبانه روز در حال مصاحبه و استوری و پست گذاشتن نخواهند بود . اعصاب ما هم از شنیدن افاضات این حضرات راحت خواهد شد . همین دادشمون آرش برهانی قبل از پست گرفتن در استقلال مدام در حال لفاظی بود . پست گرفت آروم شد نشست اون گوشه بعدش هم عیار کارش مشخص شد برای همه از جمله هوادارها .
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    اگه نفر کم اوردند برای کادر عستقلال یه چندتا بیکار هم سرکوچه ی ما هستند میتونند به کیسه افتخار هم کاری بدن. اینجور که کیسه پیش میره احتمالا امار اشتغالزایی دولت درسال ۹۹ چند درصدی افزایش پیدا کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی