ماجرای عجیب باز شدن پنجره پرسپولیس/ بقیه تیم‌ها هم همین کار را می‌کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس بدون اینکه پول شاکیان داخلی‌اش را بدهد، می‌تواند پنجره‌اش را باز کند همان کاری که تراکتور  و سپاهان هم می‌توانند انجام بدهند و شک نکنید که استقلال هم انجام می‌دهد.

خبرورزشی - راستش ما که نفهمیدیم پنجره‌های پرسپولیس چطوری یک شبه باز شد بنده خدا عیسی آل‌کثیر که به خاطر یک شادی گل شش ماه محروم شد و حتی نمی‌تواند با پرسپولیس تمرین کند. آنجا البته در حق این بازیکن ظلم شد چراکه واقعاً نیت مسخره کردن نداشت و فقط قانون سختگیرانه در مورد او اعمال شد. اینجا اما در داخل اتفاقات دیگری می‌افتد.

پرسپولیس بدون اینکه پول شاکیان داخلی‌اش را بدهد، می‌تواند پنجره اش را باز کند همان کاری که تراکتور  و سپاهان هم می‌توانند انجام بدهند و شک نکنید که استقلال هم انجام می‌دهد. در واقع باید دید چه اتفاقاتی در فوتبال ما می‌افتد که ناگهان پنجره‌ها باز می‌شود و مسئولین مجبور می شوند بقیه پنجره‌ها را هم باز کند.

غلامرضا بهروان روزی حرف درستی می‌زد و می‌گفت اگر به یک تیم بله بگوییم مجبوریم به ۱۵ تیم دیگر هم بله بگوییم و این اتفاق امروز در فوتبال ایران در حال رخ دادن است.

پنجره‌های پرسپولیس در حالی باز شد که این تیم چندین و چند طلبکار داخلی دارد این داخلی‌ها اگر خارجی بودند و به فیفا و ای‌اف‌سی شکایت می‌کردند، مسلماً هیچ پنجره ای باز نمی‌شد استقلال هم در شرایط مشابه باید پول بودوروف را بدهد و مطمئناً پس از آن پنجره این تیم هم باز خواهد شد. طلبکاران هم حالا حالاها باید دنبال پولشان بدوند. همانطور که در سال‌های گذشته دویدند.

اساساً در این شرایط کرونایی که بسیاری از اماکن ورزشی تعطیل است، این طور دویدن ها خیلی هم بد نیست و برای سلامتی بدن بسیار مفید است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه US ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    همونطور که گفتی تراکتور وسپاهان هم میتوانند بکنند و شک نکنید که استقلال هم همین کار را میکند و این کار درستی نیست ولی منحصرا کار یک تیم نیست که به بقیه تیمها ظلم شود پس اینقدر پرسپولیس پرسپولیس نکن.
  • تیم هندبال سپاهان IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    خبر ورزشی دیگه هیچ خبری رو کار نمیکنه از هر 3 تا خبری که تو سایت خبر ورزشی هستش 2 تاش در مورد شکایت پرسپولیس و پنجره پرسپولیس فهمیدیم میخواید حاشیه درست کنید ولی حداقل 2 تا خبر دیگه بزارید تو سایت شاید خوشتون اومد هر وقت معلوم شد حکم کسر 6 امتیازی که مرفاوی گرفته بود برای استقلال چی شد معلوم میشه پنجره ی پرسپولیس چرا باز شد
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    حقا کیسه ورزشی برازنده شماست !!! تراکتور که چک نقد به مظاهری نداده پس شروع از تراکتور بوده و مافیای رسانه ای کیسه اینو برعکس جلوه می دن ضمنا آقای نگارنده آیا پرداخت سی میلیارد تومن یا کمتر اونم در عرض یک هفته بدون تامین منابع ممکن است ؟!!!!!
  • شادوماد IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    یعنی بخاطر اینکه قرمزا کار غیرقانونی کردن، بقیه تیمها هم مجازند اینکارو بکنن!! این اتفاق بدجور به ضرر فوتبال ایران میشه و قطعا فدراسیون محروم میشه و بقیه تیمها هم باید پاسوز کارای غیرقانونیه قرمزا بشن
  • احمد صالح پور IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    تاکور شود هر انکه نتواند ببیند
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    نقشه شوم فدراسیون و وزیر کسر امتیاز در صورت پرداخت نشدن بدهی،پس کیسه چی میشه؟ این فراقانونی های کیسه کش
  • هوچیگران قرن IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    کنعانی زادگان بازیکن کدوم کشور بود که جلوی حکم حرفه ای شدن استقلال رو بخاطر طلبش گرفته بود
  • خادم الکیسه الحکومتی IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    کیسه ورزشی فعلا فدراسیون کیسه ۱۵ دیگه تیم لیگی ول کرده فقط دیوار کوتاه تر از پرسپولیس پیدا نکرده ضمن قبل پرسپولیس تراکتور بابت بدهی به مظاهر تضمین داده بود حالا چرا تضمین دادن پرسپولیس برای شما تعجب داره ولی تضمین دادن تراکتور تعجب نمی کنید جای بحث داره !!! در فدراسیون کیسه انگار قانون فقط برای پرسپولیس اجرای می شود به راحتی درست از یه سناریو پیش بینی شده بدهکاران پرسپولیس جمع می کنند لیست اون منتشر می کنند ولی این فدراسیون جرات نداره بدهی کیسه و سایر تیم ها رای صادر کند و اسامی طلبکاران آنها منتشر کنند کیسه ورزشی پرسپولیس گوشت قربلنی ناعدالتی های فدراسیون خادم الکیسه شده قانون فقط برای پرسپولیس اجرای میشه ولی قانون برای بقیه تیم ها و کیسه اجرا نمیشه اونها مصونیت قضایی دارندکیسه ورزشی شما بهتر علت اینکه چرا این قضیه فقط برای پرسپولیس و سایر تیم مصونیت دارند بررسی کنید فدراسیون کیسه سعی داره هرطور شده به هرطریق جلوی قهرمانی پرسپولیس بگیرد کیسه ورزشی و فدراسیون کیسه علیه پرسپولیس جهت منافع تیم محبوب خود کیسه هستند کیسه ورزشی لطفا با تعلاقات رنگی تحلیل نکنید عدالت رعایت کنید
  • سروستانی IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    جناب کریمی شما که ادعای مبارزه با فساد دارید نظری در مورد باز شدن پنجره تیم محبوبتون ندارید؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی