حکم «کمک سرپرست» در استقلال از کجا آمد؟/ خدمت فرهاد در حق فرزاد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در استقلال حکم تازه‌ای به عنوان «کمک سرپرست» برای فرزاد مجیدی برادر سرمربی استقلال صادر شد.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی که این بار برای سومین مرتبه سرمربی استقلال شد، در جایگاه مربیانی قرار می‌گیرد که دوست دارد در تیمش همه چیز سر جای خودش باشد.

مجیدی که نشان داده یکی از منتقدان مدیریت باشگاه استقلال است در ۱۶ شهریور ۹۹ می‌گوید: «من در سخت‌ترین شرایط و در یک نیم‌فصل استثنایی که کمتر کسی جرأت می‌کرد جای آقای استراماچونی روی نیمکت استقلال بنشیند، هدایت استقلال را برعهده گرفتم و به‌رغم بی‌صداقتی و کارشکنی مدیریت باشگاه علیه منافع تیمی که در آستانه دربی و فینال جام حذفی بود، در شرایطی که آن‌ها از هفته‌ها قبل دنبال شکست من بودند و ۱۲ بازی انتظار کشیدند، در نهایت با تیمم به دو نایب قهرمانی دست یافتیم، از پلی‌آف سخت آسیا گذشتیم، مجددا سهمیه پلی‌آف آسیا را کسب کردیم و قهرمان لیگ برتر را در یکی از حساس‌ترین مسابقات استقلال در این سالها شکست دادیم.»

اما تاریخ را کمی به عقب برمی‌گردانیم تا ببینیم مجیدی، پیشتر در ۲۰ اسفندماه ۹۸ چه گفته بود: «می‌شنوم که می‌گویند چرا مربی در امور مدیریتی اظهار نظر می‌کند. کدام امور مدیریتی؟ کدام ساختار؟ کدام تشکیلات؟ آیا منظورتان یک ساختمان در سعادت آباد است و یک تیم ۴۰ نفره که هر روز باید برای دو ساعت تمرین به یک گوشه از تهران اسباب‌کشی ‌کند؟»

***

مجیدی شنیده بود که بعضی‌ها گفته اند چرا او در امور مدیریتی دخالت می‌کند؛ راستی شما در این امور؛ هیچ دخالتی ندارید آقای مجیدی؟ پس داستان فرزاد چیست؟ ماجرای حکم «کمک سرپرستی» در استقلال چیست؟

تعارف را بگذاریم کنار آقای مجیدی؛ شما دوست داشتید فرزاد «سرپرست» تیم شود اما از آنجا که این عمل با اعتراض هایی مواجه می شد، نصرالله عبداللهی را آوردید تا صدای منتقدان خاموش شود؛ در عوض یک پست جدید برای فرزاد طراحی شد تا او همین دور و برها باشد؛ اما یک سوال! در فوتبال اروپا و دوره های مربیگری که گذراندید، چنین آموزه‌هایی وجود داشت؟

شما در دورانی که فوتبال بازی می‌کردید، مربیانی را در استقلال دیدید که مقتدر و تصمیم‌گیرنده بودند؛ اینکه فرهاد مجیدی در نقش یک تصمیم‌گیرنده ظاهر می شود و اخمش را هم پایین می‌آورد تا روی کسی زیاد نشود بد که نیست هیچ؛ خوب هم هست اما برخی تصمیم‌گیری‌ها، سطح مربیگری و مدیریتی آدم‌ها را برملا می‌کنند؛ این تصمیم آخر که گرفته شد را یک بار دیگر بررسی کنید آقای مجیدی و ببینید کجایش در قامت حرفه‌ای‌گری بود!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    خبرورزشی به سایت شما مربوط نیست... فرزاد مجیدی پیشکسوت استقلاله و سالها تو تیم ما بازی کرده
  • با حقارت شرم تاژی ام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    کمک سرپرست دیگه چیه چه بچاپ بچاپیه تو کیسه
    • با حقارت شرم تاژی ام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      ببخشید من لنگی ام و متوجه حرفام نیستم
  • با حقارت شرم تاژی ام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    فرهاد جون بردار فامیلاتونم بیار تعارف نکن پول مملکت هست بالاخره از گوشه کنارش بکنید ببرید
  • اشکان IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    خب عزیز من ، آقای عبدالهی عزیز سنشون بالا رفته و چابکی لازم برای یک سرپرست رو ندارن، با این تدبیر مجیدی هم یک ریش سفید بالاسر تیم هست، هم اینکه فرزاد دوندگی کارها رو رتق و فتق میکنه
    • هرچی یحیی بگه IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      خیلی حرف جالبی زدید دوست عزیز عمو نصی پیره و یه جوون رو گذاشتن کنارش بی شک تو لیگ تاجیکستانم همچین چیزی وجود نداره اینکه بخواد برادرش رو بیاره چیز عجیبی نیست ولی اینکه یه پست مسخره براش تعریف کنه واقعا....
    • حمید علوی CA ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      سود بعضی ها در نفهمیدنه. بنابراین هرگز “نخواهند فهمید”.
  • Blue Love IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    خبرورزشی شما که کارتون حاشیه سازی واسه استقلاله.. شنیدم از دهه هفتاد دارید واسه ما حاشیه میسازید.. درضمن فرزاد مجیدی یه پیشکسوت خوب و کاربلد ماست.. خود فرهاد هم اروپا بوده.. کدوم مربی ایرانی اسپانیا و انگلیس دوره دیده؟ گلممد یا نویدکیا؟ فقط قلعه نویی یه مدت آلمان بود.. جز این دو نفر هیچ مربی این شرایط رو نداشته
  • با حقارت شرم تاژی ام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    فرهاد خجالت بکش استقلال که میراث خانوادگیت نیست برداشتی دوست رفیق برادرتو اوردی
  • کیوان ارجمند US ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    رفقای لنگی شما اول استاد تمام ........ استاد افشین فرشچیان را دارید زیادی حرافی نکنید
  • شمسعلی IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    شما وقتی اقای دلال کروات برادرش رو ک نقش شلغم داشت رو از گرواسی بدون هیچ رزومه ای اورد رو نیمکت پیروزی و قراردادش به گواه گزارش خودتون از پنجاه درصد سرمربی های وطنی رقم دریافتیش بیشتر بود و یا وقتی اقای دایی ک من خیلی دوستش دارم براردرش رو بدون کوچیکترین رزومه ای اورد رو نیمکت پیروزی حکومتی چرا سر ندادید؟؟؟/ به نظر شمااا ایجاد پست جدید برای فرزاد مجیدی که سالهایه سال سابقه پوشیدن پیراهن این تیم رو داره و حتی بازیکن ملی پوش هم بوده کاری عبث تر و بابخردانه تره یا قراردادن ادم های بدون هیچ رزومه ای در نقش هاییییی که پیش از این وجود داشته؟؟؟؟؟ ادم ها دوست دارن دوربرشون رو با ادم های ک بهشون اعتماد دارن پر بکنند.نصرالله عبداللهی ادم بزرگی بوده ولی خوب سن و سالی از ایشون گذشته قطعا نمیتونست همه کارهارو راست و ریست کنه حضور فرزاد هم به همین خاطره.در ضمن ترجیح میدم تو تیممممم پست جدید تعریف بشه و حتی فرزاد هم یککککک دستیار برای خودش بیاره و حتی دستیارشم برای خودش دستیار بیار ولی سمت سرپرستی تیمم دسته کسی نباشه که 5 سال محرومیت داشته اونم تو فوتبالی که همه چیز ماست مالی میشه
    • هادی IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      اینم از منطق هوادارای امروزی بابا کار بد بده حالا می خواد بازیکن و تیم مورد علاقه ات انجامش بدن یا تیم حریف. اینکه تو پرسپولیس این کار اشتباه انجام شده به شما مجوز نمی ده که از این اشتباه تو استقلال حمایت کنید. سعی کنید این رو بفهمین. اگه کار فرهاد مجیدی درسته پس چرا صغری کبری می چینید و از پرسپولیس مثال می یارین؟؟؟؟ اصلا پرسپولیس حکومتی و قبلا هم همین کار رو کرده و خبرورزشی هم حمایت کرده،هیچ کدوم اینا کار فرهاد مجیدی رو توجیه نمی کنه.
    • شمسعلی IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند پسر خوب حرف من اینههههههههه چرا به این مسایل که اعلام کردم انقدرد پاپیچ نشدید .فرهاد خار شده تو چ لنگی ها من از رفتار متفاوت روزنامه ای ک بیست ساله دارم پیگیریش میکنم گله کردم
  • فرزاد IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    اصلا به خبر لنگی فضول چه ربطی داره.باشگاه دلش خواست کمک ‌سر پرست بزاره چرا به جزییات میپردازی.هر دو انتخاب خوب بود.کمک سرپرست یه عنوان‌است باشگاه احترام‌گزاشت به عمو نصی وگرنه کار اصلی رو فرزاد مجیدی می کند.
  • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    باشگاهی که بزرگانی چون حسن روشن.پیروزقربانی وشاهرخ بیانی رو طردمیکنه ومحل جولان 4تابچه میشه بهترازاین نمیشه ! تازه میگن غذانداریم بخوریم ولی نون خور الکی اضافه میکنن !شاه فرهاداگه شاهه چراچندتاجوون بیکاراستخدام نمیکنه که لااقل حلال وارباشه. خرج که ازکیسه ی سوراخ بود حاتم طایی شدن اسان بود. حالا تماشاگربدبخت خودشومیکشه تابا فرهادبرره عکس بگیره. بیچاره جهل
  • ناشناس SE ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    یکی اومده دلار دولتی بگیره پودر صادر کنه دیگری می خوادفاکتور تقلبی بنویسه
  • مینا IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    هروقت سری به این سایت میزنم میگم صد حیف که نابود شده و درویر تیتر های غشی و خاله زنکی شده. چی بود خبرورزشی و چی شد.
  • 6 IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    ما كيسه رو واسه همين چيزاش دوست داريم!
  • امیرحسین IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    ابداع پست جدید در استقلال توسط فرهاد پودری با عنوان کمک سرپرست که اونم به برادرش رسید
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    واژه کمک سرپرست اولین بار توسط اکبر غمخوار معروف به اکبر شفاف سازی وارد ادبیات فوتبال دنیا شد!!! زمانی که وقتی فردوسی پور لنگی از او پرسید با وجود آشتیانی به عنوان سرپرست سمت خوردبین چه خواهد بود و او گفت کمک او!!!!
  • ورزش دوست IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    نمیدونم چرا یاد مرشد و بچه مرشد افتادم . این هم طنز ماجرا.۵
  • بهبودی IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    ای بابا حالا یه باند بازی علنی شده بقیه ول نمی کنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی