راز آقای گلی دیاباته 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فصل گذشته شیخ دیاباته آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران شد و آمار گلزنی قایدی و مطهری هم خوب بود.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی قصد ندارد در بازی های لیگ برتر به ترکیب اصلی خط حمله اش دست بزند. مگر این که در جام حذفی باشگاههای کشور و مقابل پیکان تغییراتی جزئی در فاز هجومی ایجاد کند.
وقتی یک خبرنگار در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با فولاد از مجیدی پرسید چرا ارسلان مطهری از ابتدا بازی نکرد، بلافاصله مجید گفت :«این چیزها را ما تشخیص می‌دهیم.» فرهاد می خواست به خبرنگاران بگوید مسائل فنی در حیطه اختیارات اوست البته نکته اینجاست که تعویض مجیدی هم در آن بازی جواب داد و اتفاقا آمارها نشان می‌دهد ارسلان ‌مطهری هر وقت به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شده موثر تر کار کرده و بیشتر هم گل زده است. او در زمان فکری معمولاً فیکس بود اما در اولین بازی مجیدی دوباره در نقش همان ذخیره طلایی ظاهر شد.

مجیدی قصد ندارد به زوج معروف فیل و فنجان یعنی قایدی و دیاباته دست بزند مگر این که در جام حذفی و مقابل پیکان ترک عادت کند. او اعتقاد زیادی به بازی دیاباته و قایدی دارد و البته در دوره قبلی حضور خود روی نیمکت استقلال هم به خوبی از ارسلان مطهری بازی می گرفت.

خیلی ها اعتقاد دارند با بازگشت مجیدی به استقلال و رابطه خوبی که او با مهاجمان تیمش دارد،بار دیگر مثل فصل گذشته آنها گلزن می شوند. در زمان مربیگری محمود فکری ارسلان مطهری یک مهاجم معمولی بود،قایدی کلا افت کرده بود و دیاباته هم که اصلا بازی نمی کرد و فقط دو گل به تراکتور زد و در همان یک بازی خوب بود. مجیدی که خودش مهاجم بوده ،پارسال کلی از نظر روحی روانی روی قایدی و مطهری و دیاباته کار کردو حتی بر خلاف نظر باشگاه به دیاباته به خاطر تولد فرزند سومش مرخصی داد که او در بازگشت آ ن قدر گل زد که آقای گل شد. جالب اینکه فرهاد در مورد مهدی قایدی هم از ترفندی استفاده کرد که کاملا جواب داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم تاژی ام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    فعلا که با داور پنالتی گل زن شدن
  • لنگ تیم بی ریشه با عقده جام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    تیم لنگ 5 ساله هر فصل بالای 30 امتیاز فقط از اشتباهات عمدی داوری میگیره اگ اینجوری نبود جای گرفتن جام اسنپی باید برا موندن تو لیگ سجده شکر میکردن مثل همون سالی که با ستاره هاشون این کارو کردن .امسالم مثل همیشه تا اینجا نصف امتیازاشون با اشتباهات داروری و تاکتیک بالهایت را بگشای سید جلال گرفتن وگرنه بهترین رتبشون 12 جدول بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی