راز قرارداد ۶ ماهه پرسپولیس با مغانلو چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این احتمال هم وجود دارد که یحیی گل‌محمدی با درس گرفتن از خرید آرمان رمضانی راضی شده باشد شهریار مغانلو به صورت قرضی و ۶ ماهه پیراهن تیم پرسپولیس را بپوشد.

خبرورزشی - شهریار مغانلو که در ابتدای فصل نیز مورد توجه گل‌محمدی بود پس از دریافت رضایت‌نامه‌اش از سانتاکلارای پرتغال با عقد قراردادی قرضی ۶ ماهه به پرسپولیس پیوست. شاید پرسش این باشد که چرا قرضی؟!

مغانلو اگر فردا پس فردا بتواند در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس گل بزند چه اتفاقی می‌افتد؟ حتم بدانید تیم‌های عربی (بخوانید قطری) سراغ این بازیکن آمده و با پیشنهادی گرانقیمت شهریار مغانلو را جذب کنند. چنانچه تیم‌های قطری هم سراغ شهریار مغانلو نروند در صورتی که این مهاجم سرزن و بلند قامت درلیگ قهرمانان آسیا خوش بدرخشد تیم پرتغالی سانتاکلارا به راحتی رضایتنامه دائمی او را برای پرسپولیس صادر نمی‌کند. آن‌گاه چه اتفاقی می‌افتد؟

تجربه عیسی آل‌کثیر نشان داده که ممکن است یک بازیکن تازه وارد در آسیا خوش بدرخشد و به راحتی مورد توجه قرار بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد شهریار مغانلو تحت فشار شدیدی قرار خواهد گرفت. پرسپولیس باید به هرشکل ممکن و برای جلب رضایت طرفداران پرفشار خود قرارداد شهریار مغانلو را دائمی کند آن هم درحالی که رقم درخواستی این بازیکن بالا و بالاتر رفته است. ممکن است مدیران باشگاه پرسپولیس نتوانند شهریار مغانلو را به صورت دائمی از سانتاکلارا بخرند و با چالش جدیدی مواجه خواهند شد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد خرید ۶ ماهه و قرضی شهریار مغانلو در دراز مدت شاید به ضرر پرسپولیس تمام شود مگر آن که این بازیکن نتواند دراین تیم خوش بدرخشد. چنانچه شهریار مغانلو عملکرد جالبی در پرسپولیس نداشته باشد به سرنوشت آرمان رمضانی دچار شده و ناگریز باید از این تیم جدا شود. درچنین شرایطی مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز تحت فشار قرار نخواهند گرفت و برای فصل آینده به فکر خرید مهاجم دیگری می‌افتند مضاف بر این که عیسی آل‌کثیر بعد از پایان دوران محرومیت ۶ ماهه در اختیار این تیم خواهد بود.

این احتمال هم وجود دارد که یحیی گل‌محمدی با درس گرفتن از خرید آرمان رمضانی راضی شده باشد شهریار مغانلو به صورت قرضی و ۶ ماهه پیراهن تیم پرسپولیس را بپوشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    اونروزی یه عده از هوادارای رقیب میگفتن مغانلو کیفیت نداره و بیشتره گلهاشو از روی نقطه پنالتی زده، بهشون میگم فقط برن یوتیوب و کل گلهاشو ببینن، به ندرت و شاید اصلا در حال حاضر مهاجمی به کاملی مغانلو در ایران وجود نداره، مهاجمی که در زدن ضربات آزاد فوق العاده مهارت داره، قدرت سرزنی فوق العاده که از سانترهای متوسط هم به خوبی استفاده میکنه چه برسه به سانترهای دقیق سعید آقایی و هافبک های پرسپولیس،شوت زن، چهار چوب شناس،فیزیکی... اگه یه خورده تکنیکی تر بود و قدرت حمل توپ بیشتری داشت همسطح طارمی بود
    • مانی IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      اینایی که گفتید کجاش راز بود ؟ اما اصلش اینه که پاشگاه سانتاکلارا هدفش از جذب مغانلو فروشش با قیمت بالاتره ، در واقع بازیکنی ایرانی هیچ درامد تبلیغاتی برای باشگاه اروپایی نداره و ارزش نگهداری نداره مگه اینکه مثل طارمی واقعا ستاره باشه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی