نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وقتی ترابی نبود پرسپولیس چه می‌کرد؟/ آمار عبدی اصلاً خوب نیست
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: نباید فراموش کرد پرسپولیس تیم بزرگی است و مهاجم این تیم نباید به یک گل در ۱۰ بازی اکتفا کند.

خبرورزشی - حمید درخشان از زاویه‌ای دیگر به حضور مهدی ترابی در پرسپولیس و شرایط مهدی عبدی در خط حمله این تیم می‌نگرد. های یلایت مصاحبه درخشان را در زیر می‌خوانید:

*به نظرم بعد از مدتی که پرسپولیس نتایج خوبی کسب کرده، شاید شاهد اُفت باشیم و این طبیعی است. پرسپولیس در نیمه اول خوب بازی کرد، اما در نیمه دوم صنعت نفت بهتر بود و پرسپولیس در نیمه دوم نتوانست کیفیت خودش را نشان بدهد.

*نقطه ضعف فعلی پرسپولیس خط حمله این تیم است به خاطر تغییرات و خروج بعضی مهاجمانش با این وضعیت روبرو شده است و باعث شد این نتیجه تساوی رقم بخورد. پرسپولیس باید در ادامه راه خط جلویش را تقویت کند و برای لیگ قهرمانان آسیا هم روند خوبی داشته باشد.

 *در رابطه با اینکه سکونشینی مهدی ترابی چقدر در تساوی پرسپولیس موثر بوده است باید بگویم این سوال درستی نیست؛ پس تیم در این چند ماهی که ترابی خارج از کشور بود چه کار می‌کرد؟ پرسپولیس با همین نفرات نتایج خوبی داشته است. باید کاری کنند که هافبک دفاعی و دفاع که خاصیت دفاعی دارند در خط حمله قرار نگیرند.

*بازیکنی مثل مهدی عبدی خیلی خوب در خط حمله پرسپولیس ظاهر شد؛ اما نباید فراموش کرد پرسپولیس تیم بزرگی است و مهاجم این تیم نباید به یک گل در ۱۰ بازی اکتفا کند. جوانی که در پرسپولیس بازی می‌کند باید بیشتر تلاش کند و خودش را بیشتر نشان بدهد. با گل‌های بیشتر مشکل پرسپولیس حل می‌شود. امیدوارم مغانلو بتواند به تیم کمک کند؛ اما تفاوت پرسپولیس با دیگر تیم‌ها این است که خواسته‌های هواداران خیلی بالاست و باید بازیکن با تلاش بیشتر خودش را نشان بدهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی