سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
۴ |
۴
آغاز جنگ سوم بین پرسپولیس و استقلال!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استارت دور جدید جام حذفی از پنجشنبه می‌خورد و استقلال و پرسپولیس وارد یک جام دیگر می‌شوند.

خبرورزشی - فصل گذشته دو تیم مطرح فوتبال کشور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که آن بازی را استقلال در ضربات پنالتی به سود خود تمام کرد ولی در نهایت در فینال مغلوب تراکتور شد و از رسیدن به جام بازماند. امسال هم هر دو تیم جام حذفی را جدی گرفتند و برای آن برنامه های زیادی دارد در گام اول استقلال که نسبت به پرسپولیس بازی سخت تری دارد، به مصاف پیکان می‌رود تیمی که توسط یک مربی پرسپولیسی به نام مهدی تارتار هدایت می‌شود و طبعاً شاگردان فرهاد مجیدی بازی ساده‌ای را مقابل خودروسازان نخواهند داشت.

مجیدی که لیگ برتر را با پیروزی مقابل فولاد شروع کرد و انتقام خود و استقلال را از تیم اهوازی گرفت، حالا می‌خواهد با ترکیب اصلی به مصاف پیکان برود و این دیدار را به چشم یک بازی لیگ برتری نگاه کند. او خوب می داند که در جام حذفی یک غفلت کافیست تا از مسابقات کنار برود به همین دلیل اصلاً قصد ریسک ندارد و می‌خواهد از نفرات اصلی خود در بازی پنجشنبه که در ورزشگاه شهدای شهر قدس انجام می شود، استفاده کند.

 در آن سو پرسپولیس روی کاغذ کار راحت‌تری دارد و باید به مصاف تیم مس نوین کرمان برود از اردوی پرسپولیس هم خبر می رسد یحیی گل محمدی جام حذفی را بسیار جدی گرفته و نهایتاً به یکی دو بازیکن اصلی خود استراحت خواهد داد. او که فصل گذشته از رسیدن به جام حذفی ناکام ماند امسال می‌خواهد در اوج خستگی تیمش، این مسابقات را هم جدی بگیرد و  ازاکثر نفرات اصلی خود در همین بازی اول که در کرمان برگزار می‌شود، استفاده کند.

این احتمال وجود دارد که در قرعه کشی بعدی جام حذفی پرسپولیس و استقلال در صورت صعود از مرحله اول بار دیگر به هم بخورد و شاهد دربی جذاب جام حذفی باشیم حتی اگر این اتفاق هم نیافتد می توان با قاطعیت گفت سرخابی هااز مدعیان سرسخت فتح جام حذفی هستند و به هر حال در مراحل نهایی به یکدیگر می رسند آخرین تقابل فرهاد و یحیی را مجیدی در ضربات پنالتی برد و دیدار این دو مربی در لیگ برتر هم با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود حالا آنها باید کم کم خود را برای دیدار برگشت لیگ بیستم آماده کنند و شاید یک دربی جام حذفی هم که پر از هیجان و جذابیت است، در پیش باشد. البته هر مربی فکرشان بیشتر درگیر لیگ برتر و به خصوص لیگ قهرمانان آسیا است جایی که پارسال یحیی تا فینال رفت اما مجیدی ترجیح داد تیمش را در آسیا همراهی نکند و به جای او مجید نامجو مطلق با استقلال به آسیا رفت که پس از باخت به پاختاکور حذف شد و حتی به جمع هشت تیم برتر آسیا هم نرسید.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    جنگ اول و دوم که پرسپولیس ویرانمون کرد، ببینیم جنگ سوم کاری می‌کنه بریم همون دسته سه قهرمان بشیم
    • Muhammad IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      اره
  • سهیل IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    حضور فراد مجیدی روی نیمکت استقلال و پنالتی های متواتر و اهدایی داوران خیلی عجیب و شائبه بر انگیزه سال قبل هم در چندین بازی با حضور فرهاد مجیدی آل نهیانی روی نیمکت استقلال داوران بازی ها رو برای استقلال دراوردند که جام حذفی نمونه کاملش بود
  • محمد حسین IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    رقیب ما سپاهان! ما جنگی با تیمی که از دسته سه اومده نداریم»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی