نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شرط شهرخودرو برای انتقال مدافع مدنظر یحیی به پرسپولیس مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس از مدافع شهرخودرو خواست هزینه دریافت رضایتنامه‌اش را خودش پرداخت کند.

خبرورزشی - یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از جذب مهدی ترابی و شهریار مغانلو همچنان منتظر حضور مدافع جدید در تمرینات تیمش است تا خیالش برای ادامه بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا راحت شود.

علی نعمتی بازیکن شهرخودرو گزینه اول سرمربی پرسپولیس برای پیوستن به جمع سرخپوشان پایتخت بود اما مهدی رحمتی سرمربی مشهدی‌ها حاضر به جدایی نعمتی نشد تا پروژه انتقال این بازیکن پیچیده شود. یحیی که روی جذب نعمتی اصرار داشت پس از اطلاع از شروط باشگاه شهرخودرو قید او را زد تا فرشاد فرجی هم تیمی نعمتی را به باشگاه معرفی کند.

فرجی با توجه به اینکه تا پایان فصل با شهرخودرو قرارداد دارد برای گرفتن رضایتنامه خود در زمستان سال جاری باید پولی را به باشگاه خود بدهد. مسئولان شهرخودرو برای جدایی او مبلغ دو میلیارد تومان در نظر گرفته‌اند اما پرسپولیس حاضر نیست این مبلغ را به شهرخودرو بدهد. از این رو به فرجی اعلام کرده است شخصاً پول شهرخودرو را بدهد تا در قراردادش با پرسپولیس لحاظ شود.

فرجی قرار است امروز جلسه‌ای را با مسئولان نماینده مشهد در لیگ برتر برگزار کرده و درباره جدایی از شهرخودرو تصمیم نهایی را گرفته و در صورت توافق با پرسپولیس قراردادی به مدت یک فصل و نیم امضا کند.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهیل IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    قرار شده احسان حسینی رو به عنوان بخشی از پول قرارداد به شهرخودرو بدیم :| این انتقال تقریبا قطعی شده و تا ساعات اینده اعلام میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی