نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حرف آخر اسکوچیچ درباره وضعیت ایران برای صعود به جام جهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران گفت: در یک سال گذشته بازی‌های مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم و حتی سفرهای زیادی به داخل و خارج از کشور داشتیم

خبرورزشی - دراگان اسکوچیچ در تماس تلفنی با برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر اظهار داشت: در یک سال گذشته کرونا در سطح جهان به شکلی گسترده پخش شد و باعث شد مشکلات فراوانی برای تیم ملی به وجود بیاید و باعث شد تمرینات و بازی‌های تیم ملی بارها به تعویق بیفتد.

وی افزود: این مساله باعث شد برای حل مشکلات راه حل‌های زیادی را مورد بررسی قرار بدهیم. مشکلات باعث شده بود تا خلا زمانی زیادی برای تیم ملی فوتبال به وجود بیاید. البته ما از این خلاها برای آنالیز بازیکنان خودمان استفاده کردیم.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته بازی‌های مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم و حتی سفرهای زیادی به داخل و خارج از کشور داشتیم، مثلا به بلژیک، کرواسی و روسیه سفر کردیم. علاوه بر این دو کمپ تمرینی را در بوسنی و ازبکستان برگزار کردیم. همچنین تصمیم داشتیم با تیم ملی مالی در ترکیه بازی کنیم، اما به خاطر کرونا این دیدار لغو شد.

اسکوچیچ درخصوص دیدارهای دوستانه تیم ملی اظهار کرد: از بازی با ازبکستان و بوسنی راضی هستیم، چون در این دو دیدار سیستم‌های مختلفی را مورد آزمایش قرار دادیم و بازیکنان به بهترین شکل ممکن در تغییرات صورت گرفته جواب دادند. همچنین در این ماه یک کمپ تمرینی در تهران داریم و قرار است با تیم ملی سوریه بازی کنیم. امیدوارم در این اردو راهکارهای مختلفی را برای اجرای ایده‌های مد نظر پیدا کنم.

وی در پایان گفت: من خیلی خوشبین هستم که با این بازیکنان و راهکارهایی که داریم با تیم ملی به جام جهانی صعود کنیم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی