قایدی همچنان در اتاق انتظار/ سرنوشتی که در انتظار مهاجم استقلال است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی با قراردادی ۵ ساله استقلالی شد مبلغ قرارداد او برای سال اول حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود اما در سال‌های بعد افزایش می‌یافت تا این که به حدود ۸۵۰ میلیون تومان برای امسال رسید.

خبرورزشی - چندی قبل قایدی در اعتراض به ترمیم نشدن مبلغ قراردادش ۱۱ روز در تمرینات استقلال شرکت نکرد که البته مربوط به دوران مربیگری محمود فکری بود.

بعد از آن مسئولان باشگاه استقلال جلسه‌ای را با قایدی برگزار کرده و مبلغ قرارداد او را تا حدود ۳ میلیارد تومان افزایش دادند. البته بر سر بند جدایی هم اختلافاتی وجود داشت که طرفین به نوعی با هم کنار آمدند حالا تازه قایدی قراردادی دارد که یک بازیکن معمولی در استقلال از آن برخوردار است اما او هنوز در اتاق انتظار است و پولی دریافت نکرده!

بدون شک قایدی یکی از گزینه‌های اصلی ترانسفر از سوی باشگاه استقلال است به‌طوری که چندی قبل یکی از مدیران باشگاه صراحتاً گفت ما احتمالا در پایان لیگ بیستم این مهاجم مستعد را ترانسفر خواهیم کرد.

قایدی در نقل و انتقالات ابتدای فصل از یک تیم پرتغالی و دو تیم قطری پیشنهاد داشت که به آنها جواب منفی داد اما شاید در پایان این فصل از اتفاقات دیگری رخ دهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم تاژی ام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    قرار دادشو میبره بالاه اخرش یه پست میزاره هیچکی بالاتر از استقلاا نیست اصلش اینه هیچکس برام بالاتر از پول نیست هوادارم که ساده نیمار ایران چ پستی گذاشته به به نمیدونه چ خبره
    • حمیدرضا IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
      خیلی بعیده قائدی از یک باشگاه خوب یا متوسط پیشنهاد داشته باشه . چون قدش کوتاهه و وزن کمی داره .
  • فرانک دختر آبی IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    خودتی آقای قایدی امسال تو اون وریا و مظاهری و نادری هر سال قرار داد های ملیاردی میگیرید و فقط ناز کردن و راه رفتن در زمین رو بلدین و اوج سختی که به خودتون بدی یه پست بزارید که هیچ از استقلال بالا تر نیست چرا!!شما ثابت کردین که برای امسال شما هیچ چیزی بالاتر از پول نیست
    • با حقارت شرم تاژی ام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
      چه عجب ی هوادار منطقیم پیدا شد
  • ناشناس DE ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    بزار هوادار بدبخت کیسه پولاش جمع کنه بده این مفنخورهای بیت المال که چند ساله هیچ کاری نکردن
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    عستقلل اینقدر بدبخته که یه بچه ۱۱ روز قهر میکنه بعدم بازی میکنه ودر زمین راه میره تازه چند میلیارد هم بهش پول تنقلات میدن!واقعا پورحیدری کجاست ببینه چطوری ...... به تیمش!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی