نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هشدار و نگرانی مهم مدیر پرسپولیس درباره تمدید قرارداد ستاره‌های پرسپولیس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: برای جذب بازیکنان به هیچ عنوان ریخت و پاش مالی نکردیم.

خبرورزشی - ابراهیم شکوری با اشاره به رضایت هواداران پرسپولیس از عملکرد باشگاه در نقل‌وانتقالات نیم فصل اظهارداشت: سیاست باشگاه این بود که به دور از هرگونه هیاهو و حاشیه، اقدام به جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی کند. گل‌محمدی لیست خود را به مدیریت ارائه داده و به دنبال آن هم با آرامش مذاکره با بازیکنان مورد نظر را در دستور کار قرار دادیم. خوشبختانه انتظارات هم بر آورده شد و چند روز دیگر هم که محرومیت آل کثیر به اتمام برسد با اضافه شدنش تیم تکمیل خواهد شد و ان‌شاالله باز هم برای رسیدن به عنوان قهرمانی و خوشحال کردن هواداران حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: از هواداران فهیم باشگاه پرسپولیس تشکر کنم که در این مدت به معنای واقعی پشت تیم و مدیریت بودند. خوشبختانه دیگر برای جذب هیچ بازیکنی فشار و کمپین ایجاد نشد. همه به کادرفنی و مدیریت پرسپولیس اعتماد کردند و همین مساله باعث شد که هم شأن باشگاه پرسپولیس را در مذاکرات حفظ کنیم و هم پولی که برای عقد قرارداد با بازیکنان توافق کردیم و در قرارداد ثبت کردیم معقولانه و حرفه‌ای باشد. یعنی برای جذب بازیکنان به هیچ عنوان ریخت و پاش مالی نکردیم. خوشبختانه تمام بازیکنانی هم که جذب شدند خودشان عاشق پرسپولیس بودند و علاقه داشتند به این تیم بزرگ بیایند و این مساله کمی کار ما را در جذب آنها راحت کرد.

شکوری درباره فشار مالی باشگاه در نقل و انتقالات هم تاکید کرد: همان طور که می‌دانید هنوز نتوانسته‌ایم درآمد لیگ قهرمانان آسیا را از AFC بگیریم و به همین ترتیب مذاکرات در این زمینه ادامه دارد. اما با تلاش سمیعی و صدری اتفاقات مثبتی در زمینه اقتصادی رخ داد و توانستیم بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کنیم. هواداران عزیز ما هم بدانند که به تمام بازیکنان اعلام شد که پیراهن و برند پرسپولیس خودش میلیاردها تومان ارزش دارد. برای ما خیلی مهم بود، بازیکنان را با قیمت واقعی خودشان جذب کنیم و پول اضافه‌ای به خاطر برخی جریان‌ها و اقدامات که همه از آن مطلع هستند به کسی ندهیم.

شکوری درباره سیاست های باشگاه درباره تمدید قرارداد با برخی از بازیکنان و ورود به فصل نقل وانتقالات تابستانی با توجه به احتمال جدایی چند بازیکن، گفت: باید قبول کنیم که بازیکنان تیم بزرگ پرسپولیس به ویژه ملی‌پوشان مورد توجه تیم‌های خارجی به ویژه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس قرار می گیرند و ممکن است پیشنهادهایی دریافت کنند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که اسکلت اصلی پرسپولیس برای فصل بعد هم با هماهنگی کادرفنی حفظ شود. منتهی آماده رویارویی با هر اتفاقی هستیم، هواداران عزیز هم در نظر داشته باشند ممکن است بازیکنان با پیشنهاد ۱۰ برابری نسبت به قرارداد کنونی خود با پرسپولیس رو به رو شوند.

شکوری خاطرنشان کرد: نگه داشتن آنها در چنین شرایطی واقعا سخت می‌شود. به همین ترتیب آنها نباید برای جدا شدن از کسی دلخور شوند. با این حال به آنها قول می‌دهیم که طبق لیستی که گل محمدی ارائه می‌دهد،‌ از همین حالا به فکر داشتن یک تیم قدرتمند برای فصل بعد هم باشیم و انشاالله این شرایط به موفقیت دوباره در لیگ قهرمانان آسیا هم ختم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ....... US ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    البته باید ببینیم نظر استاد (شمسعلی)و جناب (حا ج فتل) در این مورد چه هست و بعدا تصمیم اصلی را بگیریم .
  • ....... US ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    البته باید ببینیم نظر استاد (شمسعلی)و جناب (حا ج فتل) در این مورد چه هست و بعدا تصمیم اصلی را بگیریم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی