نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مجیدی بازیکن جنجالی استقلال را کنار گذاشت/ اولتیماتوم جدی فرهاد به آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع استقلال از سوی سرمربی این تیم در اختیار باشگاه قرار گرفت.

خبرورزشی - با اعلام باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال، محمد دانشگر را به دلیل مسائل انضباطی و رفتار غیرحرفه‌ای از حضور در تمرینات منع کرد و این بازیکن را در اختیار باشگاه استقلال قرار داد.

دانشگر در جریان بازی با فرشید اسماعیلی دچار درگیری لفظی و پس از مسابقه نیز با یک هوادار درگیر شده بود.

در این زمینه بخوانید:


 

فرهاد مجیدی نیز گفت: من آمده‌ام تا استقلال را با پشتوانه شما هواداران بسازم. همه ما باید قدر این پیراهن با ارزش را بدانیم و در این راه همه تلاش خود را بکنیم. حتی اگر در زمین مسابقه شکست بخوریم، اجازه نمی‌دهیم اخلاق، عزت و اعتبار باشگاه بزرگ استقلال خدشه‌دار شود.

وی افزود: از همین تریبون به همه بازیکنان استقلال تاکید می‌کنم که حرمت این پیراهن مقدس را نگه دارند و اصول اخلاقی و شخصیت باشگاه را همواره مد نظر قرار دهند. اگر چیزی جز این رقم بخورد، با کسی تعارف نداریم و با او برخورد خواهیم کرد.

سرمربی استقلال تصریح کرد: هیچ نامی بزرگتر از استقلال نیست. در اینجا، استقلال سالار است و بازیکن سالاری جایی در تیم استقلال ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد از کرج(عاشق تاج) IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    آقای مجیدی..! لطفا با قاطعیت تمام با بازیکنانی که ظاهر بدنی شان رو خالکوبی و موهای سر را غیرمتعارف دم اسبی بسته و یا رفتارها و حرکات غیر عرفی بو هیجانی عد از شادی گل دارن را اتمام حجت کن و با متخلفان بشدت برخورد کن..‌..همین اتفاقات ساده تیم رو به حاشیه می بره..بازیکن باید و ظاهر و رفتارش متعارف باشد چون در آینده هوادران بخصوص نوجوانان کشوراز این بازیکنان الگو می گیرن.. ضمناً در جذب بازیکن موضوع اخلاق و رفتار و ظاهر بازیکن در اولویت باشد.در ابتدای امر بازیکن جدید باید چنان توجیه گردند که این موضوعات را در باشگاه استقلال رعایت کند در غیر اینصورت فسخ کنید..چندین سال است که بزرگتر در داخل تیم و باشگاه نیست که این موارد را به شکل جدی اجرایی کند. البته درگذشته برخی مربیان قبلی هم اقداماتی در این رابطه انجام دادن ولی بدلیل برخی مسایل از جمله چند دستگی هواداران و عدم اتحاد در یه موضوع طرح با شکست مواجه شده..آقای مجیدی عزیز لطفا شخصیت رابه تیم پرافتخار با قدمت و با اصالت برگردانید..
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
      تیم با اصالت؟کدوم تیم منظورتون بود تاج دوچرخه سواران یا النادی الکیسه
    • مهدی IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
      تیم خانها فرناز میخواد درست کنه حتما برخورد هم میکنیه بادانشگر زهی خیال باطل
    • لُنگ سوگلی IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
      لنگی ها مکتب شون تو قهوه خونه درست شده..قدمتش سی ساله است..خخخ
  • {...} IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    همش کشکه مثل قبل هیچ اتفاقی نمیفته
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    سالار فقط چگوارا کیسه البته با وجود سلطان تری دی و ارز و فاکتور تیم خوبی تشکیل شده
  • لنگی بودن جرم نیست بیماری است IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    مکتب فقط مکتب لنگ..وقتی ترابی و شجاع خلیل زاده بخاطر دلارهای عربی میرن اولش میگن حق نداره دیگه برگرده..!! وقتی که دوباره میخان برگردن هواداران ک بازیکن توجیه میکنه که اون وقت باشگاه فراری شون دادن...!!خخخخخ حالا ببینیم علیپور و بیرانوند و ...این اتفاق براشون میفته...؟؟!! این است منطق متوهمان لنگی
  • . IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    مرسی شاه فرهاد.واقعا ک حرفات ۲۰
  • محمد رضا یا رمحمدی IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    من خودم پرسپولیسی هستم ولی واقعا دم هر کسی گرم که با بازیکن سالاری مقابله کنه. فرهاد مجیدی هم باید هر کی برای تیم حاشیه درست میکنه رو تنبیه کنه به شرطی که با همه برخورد کنه حتی اون کاپیتان الکیه وریا که خودشو تعویض میکنه لگد به همه چی میزنه یه دونه جام هم نیاوردن برای استقلال آین همه هم ادا دارن قرار داد ۱۴ میلیارد هم دارت
  • کمیل پرسپولیسی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    به نظر من فرهاد مجیدی کار درست رو انجام داده واگر تا آخر پایبند باشن خوبه.. در تیم های بزرگ مثل پرسپولیس و استقلال نباید اجازه داد هر بازیکنی بی انضباطی کنه ..حتی اگر بازیکن از نظر فنی خوب باشه...
  • سینا IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    استقلال سالار هست هیچ نامی بزرگتر از استقلال نیست. بازیکن سالاری ممنوع فرقی هم نمی کند اون بازیکن کی باشد. دانشگر که سهله اگر دیاباته رو هم کنار میزاشت از تصمیم مجیدی حمایت می کردیم . بجز استراماچونی و مجیدی بقیه مربی هایی که تو استقلال کار کردن در رابطه با بازیکن سالاری ترسو بودن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی